تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين نشست مشترك سران 3 قوه


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: نخستين نشست مشترك سران 3 قوه


اولين نشست مشترك سران سه قوه پس از روي كار آمدن دولت يازدهم، عصر ديروزبه ميزباني رئيس‌جمهوري برگزار ‌شد.

دراين نشست مسائل و موضوعات كلان كشوري، تعامل و ارتقاي سطح مناسبات سه قوه، افزايش هماهنگي ميان قوا و هم‌افزايي تلاش‌هاي قواي سه‌گانه براي رفع مشكلات و مسائل مبتلابه مردم، با حضور آيت‌الله صادق آملي لاريجاني و علي لاريجاني در دفتردكتر حسن روحاني

بررسي شد.

به گزارش ايرنا، رئيس قوه مجريه پس از پايان نشست سران سه قوه گفت: نخستين جلسه روساي قوا در دولت جديد تشكيل شد و مدتي بود كه در فكر چنين نشستي بوديم.

دكترروحاني مشكلات كشور، مسائل اقتصادي و آسيب هاي اجتماعي را از جمله محورهاي بحث شده در اين نشست بيان كرد و گفت: اين كه چگونه سه قوه مي توانند براي حل مسائل كشور، يكديگر را ياري و كمك كنند ،از ديگر محورهاي نشست بود.

رئيس مجلس هم جلسه سران سه قوه را مثبت ارزيابي كرد

علي لاريجاني اشاره به شرايط داخلي و خارجي كشور گفت: شرايط سياسي كشور پس از انتخابات حيات مجددي پيدا كرده و ما نيازمند همگرايي و همكاري صميمانه‌تر بين قوا هستيم تا بتوانيم مشكلات كشور از جمله مشكلات اقتصادي را حل كنيم .

رئيس قوه مقننه با اشاره به تمركز دولت تدبير و اميد بر مسائل اقتصادي گفت: دكتر روحاني به مسائل اقتصادي توجه و بر آن تمركز دارد و اين نگاه در لايحه بودجه منعكس شده است . اين جلسه شروع خوبي براي همكاري هرچه بيشتر سه قوه در شرايط فعلي بود و به حل مشكلات كمك مي‌كند

لاريجاني با بيان اينكه همه مسائل را نمي‌توان در يك جلسه مطرح يا حل كرد تهيه سازوكاري كه بدنه سه قوه را به هم نزديك‌تر كندرامورد تاكيدقراردادو گفت: اين موضوع به حل سريع‌تر و بهتر مشكلات كمك مي‌كند .

آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه هم گفت: يكي از مواردي كه در اين جلسه بيشتر به كار ما مربوط مي شد بحث امنيت اجتماعي و مسائلي بود كه مي تواند از عوامل مؤثر در ايجاد امنيت اجتماعي باشد.

وي افزود: رؤساي جمهوري و مجلس هم بر اين مساله صحه گذاشتند و مقرر شد با تعامل قوا همه عوامل دست اندركار در برقراري امنيت اجتماعي به يكديگر كمك كنند تا بحث امنيت اجتماعي در كشور اجرا شود و مردم ما از اين بابت نگراني نداشته باشند.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن