تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ملاير: احياي امر به معروف و نهي از منكر وظيفه همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: امام جمعه ملاير: احياي امر به معروف و نهي از منكر وظيفه همگاني است
ملاير - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: امام جمعه ملاير احياي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه را وظيفه همگان دانست.
آيت‌الله سيد رضا فاضليان در نشست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان ملاير با اشاره به اينكه مسئله مهم امر به معروف و نهي از منكر به عنوان يكي از فروع دين در اسلام است، اظهار داشت: اگر اين مسئله به درستي در جامعه اجرا و عملي شود همه مشكلات و ناهنجاري‌هاي امروز حل خواهد شد.
وي با بيان اينكه احياي امر به معروف و نهي از منكر وظيفه همه آحاد جامعه است، گفت: هر كس در هر جايي به و به هر وسيله‌اي بايد در ترويج اين فريضه الهي گام بردارد.
امام جمعه ملاير وظيفه روحانيون، اهل قلم و رسانه‌ها را در ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منكر سنگين‌تر و تاثيرگذارتر در جامعه عنوان كرد و ابراز داشت: شما بايد مردم را به وسيله قلم و ساير وسايل ارتباط جمعي كه در اختيار داريد به كار خير دعوت كنيد.
وي تصريح كرد: حوزه علميه ملاير نسبت به اعزام روحانيون به مناطقي كه فاقد روحاني هستند بايد در اسرع وقت اقدام كند زيرا كمبود روحاني با هيچ چيز جبران نمي‌شود و اين امر نياز ضروري مردم است.
در ادامه مدير اداره تبليغات اسلامي ملاير نيز بيان داشت: خوشبختانه تا كنون در زمينه ترويج امر به معروف و نهي از منكر اقدامات خوبي در شهرستان با همكاري ساير نهادها انجام شده است.
حجت الاسلام عباسي گفت: برگزاري دوره آموزش احكام كسب براي بازاريان با تهيه و توزيع جزوه مربوط به كسب و كار در بين بازاريان به نحو احسن اجرا شد كه با استقبال خوب كسبه و بازاريان همراه بود.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به رسالت ديني سازمان تبليغات اسلامي، تمام سعي و تلاش ما اين است كه اين وظيفه را به خوبي انجام دهيم.
مدير اداره تبليغات اسلامي ملاير با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي در حال انجام نيز تصريح كرد: كار فرهنگي بايد با خلاقيت همراه باشد و اگر ما كارها را متناسب با نظر خواست مخاطبين انجام ندهيم نتيجه خوبي نخواهيم داشت.
وي ابراز داشت: بايد در كار فرهنگي از افكار تمام افرادي كه در زمينه فرهنگي اطلاعات خوبي دارند استفاده كنيم و بايد در طرح‌ها و برنامه‌هاي اجرايي از نظرات آنها بهره ببريم تا ثمره بهتري از فعاليت‌ها حاصل شود.
حجت الاسلام عباسي خطاب به روحانيون و مبلغان ديني خاطرنشان كرد: روحانيون در سخنراني‌هاي خود از جوانان بخواهند، شبهات ديني را با اهل علم مطرح كنند و نگذارند اين شبهات بي‌جواب بماند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن