تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819936837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مس كرمان نماد ورزش استان است/سقوط تيم ضربه اي مهلك به پيكره ورزش ديار كريمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مس كرمان نماد ورزش استان است/سقوط تيم ضربه اي مهلك به پيكره ورزش ديار كريمان
كرمان - خبرگزاري مهر: مديرعامل باشگاه مس كرمان مس كرمان را نماد ورزش استان دانست و بر لزوم همكاري همگاني براي كمك به بازگشت اين تيم به روزهاي موفقيت تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اكبر ايرانمنش بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: طبق وعده اي كه داده بودم قرار بر اين بود كه هر 20 روز يكبار با اصحاب رسانه جلسه اي داشته باشيم و امروز به وعده خود عمل كردم.

وي از اهالي رسانه خواست كه به رسالت خود كه همانا خبر رساني براساس واقعيت است به خوبي عمل كنند و افزود: براي من بسيار جاي تعجب بود كه پس ديدار مقابل راه آهن متوجه شدم كه برخي سايت ها اعلام كرده اند كه مس كرمان با نتيجه دو بر يك راه آهن را شكست داده است.

لزوم حمايت همگاني از مس كرمان

مدير عامل باشگاه مس بر لزوم حمايت همگاني از مس كرمان تاكيد كرد و اذعان داشت: در شهرهاي ديگر مانند تبريز مردم با تمام توان از تيم تراكتورسازي حمايت مي كنند.

ايرانمنش مس كرمان را متعلق به مردم و رسانه ها دانست و تصريح كرد: همگي بايد براي حفظ تيم فوتبال مس كرمان در ليگ برتر تلاش كنيم و اين امر نيازمند عزمي همگاني است.

مدير عامل باشگاه مس كرمان يادآور شد: در واقع تيم مس كرمان نماد ورزش استان محسوب مي شود و سقوط اين تيم ضربه اي جدي به پيكره ورزش استان وارد مي كند.

اين مسئول با انتقاد از برخي افراد كه به دنبال تخريب مس كرمان هستند، ادامه داد: ما بايد در كنار يكديگر و با اتحاد سعي در رفع مشكلات موجود كنيم اما اقدامات برخي افراد نه تنها چاره ساز نيست بلكه نوعي خيانت به شهر و استان محسوب مي شود.

از نقد شدن هراسي ندارم

مدير عامل باشگاه مس كرمان با تاكيد بر اينكه از نقد شدن هيچ هراسي ندارم، گفت: تمام توان خود را براي انجام وظيفه ام به بهترين شكل ممكن به كار مي گيرم اما اگر در اين ميان ضعف و انتقادي بر من وارد بود رسانه ها وظيفه دارند كه آن را منعكس كنند.

وي با اشاره به اينكه هرگز به كسي باج نمي دهم، ادامه داد: به هيچ عنوان اجازه دخالت در حطيه كاري ام را به كسي نمي دهم اما اهل مشورت با اهالي فن هستم.

مدير عامل باشگاه مس كرمان با اشاره به راه اندازي كميته فني و شوراي سياستگذاري باشگاه مس گفت: اين امر به منظور بهره گيري از نظرات صاحبان فن صورت گرفته است و افراد حاضر در اين كيمته ها از صاحب نظران و پيشكسوتان ورزش استان به ويژه در زمينه فوتبال هستند.

ايرانمنش اذعان داشت: بعد از پذيرش مدير عاملي باشگاه مس خيلي ها بر من خرده گرفتند كه با اين كار سابقه خوب خود را در معرض خطر قرار داده اي در صورتيكه من چنين اعتقادي ندارم و از ديد من يك مدير بايد در همه شرايط در كنار تيم باشد و حتي در مواقع بحراني با تدبير و درايت مشكلات را برطرف كند.

حفظ تيم فوتبال مس كرمان در ليگ برتر هدف باشگاه مس

وي هدف باشگاه مس را حفظ تيم فوتبال مس كرمان در ليگ برتر و به دست آوردن موقعيت از دست رفته دانست و افزود: ما به دنبال بازگشت به دوران طلايي مس هستيم.

اين مسئول در پاسخ به انتقاد خبرنگاران در خصوص روابط عمومي اين باشگاه تصريح كرد: ضعف موجود در اطلاع رساني را مي پذيرم و بايد باشگاه داراي روابط عمومي قوي باشد و در چارت جديد كه در حال آماده شدن است توانمندني افراد در سمت هاي مختلف مورد توجه قرار مي گيرد.

ايرانمنش به سوابق ورزشي خود اشاره كرد و اذعان داشت: هيئت مدير مس كرمان از افرادي با سابقه ورزشي مانند ابوالحسن مهدوي و سيف الديني تشكيل شده است.

با هدف پيروزي به ديدار پرسپوليس مي رويم

وي با اشاره به جذب بازيكنان جديد در نيم فصل اظهار داشت: در نيمه اول ليگ تيم مس بسيار ضعيف و مانند تيم هاي فوتبال محلات بازي مي كرد ولي اكنون نقاط ضعف شناسايي و تا حد امكان رفع شده اند و مس كرمان با شرايط بهتري به ميدان مي رود.

ايرانمنش با اشاره به ديدار مس كرمان و پرسپوليس در روز جمعه اين هفته گفت: هواداران تيم به ورزشگاه بيايند و از مس كرمان حمايت كنند تا با همدلي بتوانيم پرسپوليس را شكست داده و موقعيت بهتري را در جدول از آن خود كنيم.

وي تصريح كرد: ما با هدف پيروزي به ميدان مي رويم و اميدواريم با دستيابي به اين هدف سير صعودي خود را در جدول آغاز كنيم.

مدير عامل باشگاه مس كرمان ضمن رد ادعاي انتخاب يكي از معاونان باشگاه براساس سفارش يكي از نمايندگان كرمان در مجلس گفت: براي من اساس انتخاب افراد شناخت و توانمندي آنها است و به هيچ عنوان سفارش كسي را قبول نمي كنم.

كد خبر: 2193942

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۲۱:۰۵

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن