تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست داغ دانشگاه رازي در روز سرد كرمانشاه/ از مذاكرات ژنو تا انتصابات اخير در وزارت علوم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نشست داغ دانشگاه رازي در روز سرد كرمانشاه/ از مذاكرات ژنو تا انتصابات اخير در وزارت علوم
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: انتقاد به سخنان احمد توكلي در مورد كاستي هاي دولت احمدي نژاد، اعتراض به سكوت مردان سياست خارجي كشورمان در قبال اظهارات اوباما و اعتراض به برخي انتصابات در وزارت علوم در دولت روحاني از حواشي نشست احمد توكلي با دانشجويان دانشگاه رازي كرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست احمد توكلي نماينده مرم تهران با دانشجويان دانشگاه رازي كرمانشاه در پايان خود با حواشي همراه بود و پرسش و پاسخ دانشجويان با وي عصر روز سرد دانشگاه رازي كرمانشاه داغ داغ كرد.

يكي از دانشجويان در نوبت پرسشي كه به او رسيده بود پشت تريبون رفت و يكي از اظهارات احمد توكلي را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

اين دانشجو با اشاره به سخنان توكلي مبني بر اينكه دولت احمدي نژاد هشت سال كشور را به عقب باز گردانده است، خطاب به نماينده مردم تهران گفت: شما چطور اين سخن را به زبان مي آوريد در حالي كه خود در طول اين مدت مدام جز انتقاد كاري انجام نداده ايد.

پرسش و پاسخ دانشجويان به مذاكرات ژنو و وقايع پس از آن نيز كشيده شد و سالن شهيد شهرياري دانشگاه رازي كرمانشاه شاهد انتقاد برخي از دانشجويان به سكوت مردان سياست خارجي كشور در قبال توهين هاي رئيس جمهور ايالات متحده و اسرائيل انتقاد كردند.

يك دانشجوي دانشگاه رازي با قرار گرفتن پشت جايگاه گفت: چطور مي شود توافق كرده باشيم و آنگاه آقاي اوباما با گستاخي حرف از تحريم دوباره و حركت برنامه هسته اي ايران به سمت صفر بزند و بعد از آن هم هيچ يك از اهالي سياست خارجي ايران واكنشي نشان ندهند.

البته چه دفاع از دولت احمدي نژاد و چه بحث مذاكرات ژنو در ميان دانشجويان مخالفاني نيز داشت كه مخالفت خود را نيز به شيوه هاي مختلف نشان مي داند و تكلي نيز نظاره گر بحث هاي داغ دانشجويي بود.

يكي از دانشجويان ديگر كه گاه پرسش او رسيده بود بحث را از ژنو به ساختمان وزارت علوم برد و انتقاداتي را به توفيقي و وزير فعلي آموزش عالي كشاند.

انتقاد از انتصابات دوره آقاي توفيقي و وزير فعلي كمي تند و تيز بيان شد و افرادي را كه در اين دوره به پستهاي وزارت علوم رسيده اند را بدون صلاحيت براي نشستن بر اين كرسي عنوان كردند.

البته اين موضع گيري نيز با مخالفت تعدادي از دانشجويان مواجه شد تا روز چالشي دانشگاه رازي كرمانشاه تكميل شود.

كد خبر: 2193871

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۸:۵۹

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن