تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميانگين بارندگي استان زنجان 22 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ميانگين بارندگي استان زنجان 22 درصد افزايش يافت
زنجان - خبرگزاري مهر: مدير كل هواشناسي استان زنجان با بيان اينكه ازاول پاييزامسال بارندگي بسيار مطلوب بود گفت: ميانگين بارندگي استان زنجان 22 درصد افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عظيم نصيري ظهر چهارشنبه در شوراي هماهنگي مديريت بحران استان زنجان افزود: از اول مهر تا آذر ميانگين بارندگي استان 5. 14ميلي متر كه 22درصد افزايش يافت نسبت به سه چهار سال اخير به غير از ماهنشان و گرماب حدود 12درصد كاهش بارندگي داشتيم.

وي ادامه داد: از اواخر امروز و فردا تا روز جمعه بارندگي به صورت برف خواهد بود و احتمال راه بندان و يخبندان وجود دارد و در روز شنبه كاهش دما خواهيم داشت.

وي افزود:ميزان بارندگي در استان زنجان نسبت به ميانگين كشوري چهاردرصد بيشتر بوده است.

همچنين معاون عمراني استاندار زنجان گفت: پدافند غير عامل در پيشگيري از بحران و كاهش عوارض منفي آن بسيار تاثير گذار است.

جواد رحمتي با بيان اينكه بايد با استفاده از اهرم هاي تشويقي مردم را براي كاهش خطرات بحران ها مشاركت داد افزود: بلاياي طبيعي مشكلات بحراني فراواني در پي دارند اما متاسفانه اقدامات پيشگيرانه فقط محدود به برنامه هاي خاصي است.

وي ادامه داد: بايد ساختمان ها داراي شناسنامه باشند و مقاومت آن ها در برابر بلايا سنجيده شده باشد تا هنگام بروز اتفاقات اولويت رسيدگي مشخص شود.

معاون عمراني استاندار زنجان گفت: بايد شرايط ساختمان ها به ويژه اماكن عمومي با استانداردهاي لازم تطبيق داده شود و ميزان استاندارد بودن آن مشخص شود.

همچنين مديرعامل جمعيت هلال احمر استان زنجان با اشاره به آمادگي هلال‎احمر براي امدادرساني در فصل زمستان گفت: همه امكانات اين جمعيت در هر شعبه در شهرستان‎ها بسيج شده است و در اين رابطه 8 پايگاه ثابت و 6 پايگاه سيار درگير طرح زمستاني خواهند بود.

علي طاهري با بيان اين كه در همه شهرستان‎ها پايگاه‎هاي امدادي با تجهيزات كامل آماده ارائه خدمات به مسافران در راه مانده هستند افزود: براي اين كه در سال‎‎هاي آتي خدمات بهتري ارائه كنيم نياز به تخصيص اعتبار براي اجراي پروژه‎هاي نيمه‌تمام داريم.

كد خبر: 2193781

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۷:۳۸

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن