تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب باهنر براي دبيركلي جبهه پيروان بدون در نظر گرفتن ديدگاه تمامي احزاب ميسر نيست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: انتخاب "باهنر" براي دبيركلي جبهه پيروان بدون در نظر گرفتن ديدگاه تمامي احزاب ميسر نيست
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه "محمدرضا باهنر" يكي از گزينه‌هاي مطرح براي دبيركلي جبهه پيروان است، گفت: انتخاب وي بدون در نظر گرفتن ديدگاه تمامي احزاب ميسر نيست.
"سيد كمال سجادي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گمانه‌زني‌هاي اخير مبني بر تعيين گزينه نهايي جبهه پيروان خط امام و رهبري براي انتخاب دبير كل، اظهار داشت: بررسي‌هاي جبهه درباره جانشيني مرحوم عسگر اولادي به پايان نرسيده است.

وي با بيان اينكه تمامي احزاب عضو جبهه بايد به ارائه نظر براي انتخاب دبير كل بپردازند، تاكيد كرد: تعدادي از احزاب تا كنون نظرات خود را به جبهه ارائه دادند و مابقي در جلسه اين هفته نظر نهايي خود را اعلام مي‌كنند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري بيان داشت: تاكنون هيچ اسمي براي انتخاب دبير كل جديد مطرح نشده و جلسه هفته جاري بعد از بررسي‌هاي لازم اسامي مورد نظر كانديداها براي انتخاب دبيركل اعلام مي‌شود.

اين فعال سياسي با تاكيد براينكه تصميم‌گيرنده نهايي شوراي مركزي جبهه است، گفت: انتخاب دبيركل يا با رأي اكثريت اعضاي شورا و يا به صورت اجماع اعضا انتخاب مي‌شود.

وي تصريح كرد: به دليل جايگاه "محمدرضا باهنر" به عنوان نائب رئيسي جبهه، اولويت براي دبيركلي با وي است.

سجادي در واكنش به شگرد‌هاي برخي از خبرگزاري‌ها درباره نهايي شدن انتخاب دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطرنشان كرد: انتقال اخبار مربوط به جبهه بايد از سوي سخنگو صورت بگيرد؛ در ميان اعضا در اين خصوص خبر سخنگو سنديت دارد چرا كه براساس اساسنامه بايد حرف خود را دنبال كرد.

وي با بيان اينكه "محمدرضا باهنر" يكي از گزينه‌هاي مطرح در اين ميان است، خاطرنشان كرد: تا زمانيكه شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري، نظر نهايي خود را براي انتخاب دبير كلي اعلام نكند، بنده هيچ خبري را در اين‌باره به رسانه‌ها اعلام نمي‌كنم و البته اين احتمال وجود دارد كه در جلسه اين هفته هم دبيركل انتخاب نشود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن