تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803294608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروجردي در دانشگاه مالك اشتر:آمريكا دشمن درجه يك ايران است/ درصورت نياز به غني‌سازي 20درصد مجلس دولت را مكلف مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بروجردي در دانشگاه مالك اشتر:آمريكا دشمن درجه يك ايران است/ درصورت نياز به غني‌سازي 20درصد مجلس دولت را مكلف مي‌كند
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اگر روزي نياز به غني‌سازي 20 درصد يا فراتر از آن باشد، مجلس دولت را مكلف مي‌كند تا با توافق آژانس نيازهاي كشورمان برطرف شود.


‌به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، علاالدين بروجردي در جمع دانشجويان و كاركنان دانشگاه صنعتي مالك اشتر با بيان اينكه در طول 10 سال گذشته از تمام توان و تلاش خود استفاده كرديم تا بر دانش هسته‌اي مسلط شويم، افزو‌د: برخلاف اراده امريكا و هم پيمانانش به فضل الهي و مقاومت ملت‌، رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تلاش متخصصين و دانشمندان هسته‌اي ايران به فناوري هسته‌اي دست يافت كه در اين راه تعدادي از دانشمندان كشورمان شهيد شدند.

وي به ‌نرمش قهرمانانه‌ اشاره كرد و اظهار داشت: در مذاكرات ژنو، گروه 1+5 ‌متفاوت‌تر از گذشته و با ادبيات ديگري صحبت مي‌كردند‌ و تيم مذاكره كننده ايران هم با موقعيت برتري در اين نشست حضور يافت.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با رد توقف غني‌سازي در ايران تاكيد كرد: ‌در مقطع فعلي نيازي به غني‌سازي 20 درصد نداريم و مطمئن باشيد اگر روزي نياز به غني‌سازي 20 درصد يا فراتر از آن باشد، مجلس دولت را مكلف مي‌كند تا با توافق آژانس نيازهاي كشورمان برطرف شود.

‌بروجردي با اشاره به نكات مثبت و منفي منعكس شده در رسانه‌هاي داخلي و خارجي پيرامون مذاركات ژنو، خاطرنشان كرد: آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها ‌با بهره‌گيري از شبكه‌هاي تبليغاتي ‌و ‌هدايت افكار عمومي، به غلط از جمهوري اسلامي ايران در غرب هيولايي ساخته بودند كه مصمم به ساخت بمب است.‌

وي با اشاره به انعكاس گسترده توافق ايران و 1+5 در ژنو ‌ادامه داد: بعد از توافق اوليه كه آثار گسترده جهاني داشت، صهيونيست‌ها آنقدر عصباني شدند كه ايران را به فريب آمريكا و 1+5 متهم كردند.

رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه در نشست 1+5 ‌آمريكايي‌ها هميشه تصميم آخر را مي‌گيرند، تصريح كرد: در زمان آقاي جليلي هم در جلسه‌هاي داخلي نماينده آمريكا ديگر كشورها را وادار به موافقت يا مخالفت مي‌كرد و ديگران تابع‌ تصميمات‌ آمريكا بودند.

وي با تشريح و تبيين ‌دستاوردهاي ‌توافقنامه ژنو گفت: با اين توافقنامه ‌فضاي منفي ترسيم شده عليه ايران ‌در غرب ‌شكسته شد و جهان فهميد كه كشورمان به دنبال بمب هسته‌اي نيست.

بروجردي تثبيت توانمندي‌هاي‌ هسته‌اي را يكي ديگر از دستاوردهاي توافقنامه ژنو بيان كرد و اظهار داشت: ‌توافق 1+5 بر غني‌سازي 5 درصد ‌به معني پذيرفتن و تثبيت ‌حق هسته‌اي ايران و ادامه غني‌سازي است.‌

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ‌توقف استمرار تحريم‌ها را يكي ديگر از دستاو‌ردهاي مذاكرات ژنو بيان كرد و افزود: با توافقنامه ژنو اين اميدو‌اري است ‌كه منحني تحريم‌ها سير نزولي ‌‌طي ‌‌كند و علاوه برتوقف تحريم‌ها، هيچ تحريم جديدي عليه ايران اعمال نشود.

اين ‌نماينده مجلس ‌با بيان اينكه آمريكا را امروز نيز همچون گذشته ‌دشمن درجه يك خود مي‌دانيم، خاطرنشان كرد: ‌ بايد اين نكته هوشمندانه مقام معظم رهبري را كه فرمودند «به آمريكا نمي‌توان اعتماد كرد‌» به عنوان يك واقعيت بپذيريم.

بروجردي در پايان با بيان اينكه غربي‌ها در آينده براي فشار بر ايران از اهرم حقوق بشر و توانمندي‌هاي موشكي‌مان سوء‌استفاده خواهند كرد، تاكيد كرد: ‌مجلس ‌تحولات را رصد مي‌كند و در صورت لزوم همچون مجلس هفتم كه با بهره‌گيري از اهرم مصوبات مجلس پروتكل الحاقي را متوقف كرد ‌اين بار نيز در صورت نقض عهد، بر مواضع اصولي و دفاع از دستاوردهاي هسته‌اي خود پابرجا خواهيم بود و راه را براي فعاليت پرشتاب دانشمندان هسته‌اي هموار خواهيم كرد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن