تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809700847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنايي با حريفان سپاهان در آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آشنايي با حريفان سپاهان در آسيا
ليگ قهرمانان آسيا در سال 2014 روز گذشته در کوالالامپور مالزي قرعه‌کشي شد و 4 نماينده ايران از جمله سپاهان اصفهان در اين دوره از مسابقات حريفان خود را ‌شناختند.

بر همين اساس تيم‌ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در گروه D رقابت‌ها بايد براي صعود به مصاف تيم هاي السد قطر، الاهلي امارات، الهلال عربستان برود

در گزارشي قصد داريم حريفان سپاهان را در رقابت‌هاي فصل 2014 ليگ قهرمانان آسيا را معرفي کنيم.

الاهلي امارات:

کم سر و صداترين همگروه سپاهان به عنوان صدرنشين ليگ امارات روي کاغذ کمترين شانس را براي صعود از اين گروه دارد . هر چند که الاهلي امارات از نام و نشان کمتري نسبت به بقيه تيم‌هاي اين گروه برخوردار است اما صدرنشيني اين تيم در ليگ امارات نشان مي‌دهد که اگر از سوي سه تيم ديگر دست کم گرفته شوند تيمي خطرناک و غير قابل پيش بيني خواهند بود.

باشگاه الاهلي در شهر دبي قرار دارد و در سال 1970 تاسيس شد. مالک اين باشگاه شيخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبي است الاهلي پولدارترين و پرهوادارترين باشگاه فوتبال در امارات است .

در سال‌هاي گذشته بازيکناني مثل حسن روشن، حسن نظري، علي کريمي، جواد کاظميان، فرهاد مجيدي، ميلاد ميداودي و مهرزاد معدنچي در اين تيم بازي کرده اند.

الاهلي در حال حاضر با انجام 9 بازي و کسب 23 امتياز، هيچ شکستي در کارنامه اش ثبت نشده و با چهار امتياز اختلاف نسبت به الشباب در صدر جدول ليگ امارات قرار دارد.

گرافيته برزيلي که بيش از نيمي از گل‌هاي زده تيمش را به ثمر رسانده و با 9 گل زده بعد از آساموآ ژيان مهاجم تيم العين در رتبه دوم جدول گلزنان ليگ امارات حضور دارد. بهترين گلزن اين تيم است.

بين بازيکنان اين تيم لوئيز خيمنز مدافع شيليايي، گرافيته (برزيل)، هوگو ويانا (پرتغال) و ژوسلي فريرا (برزيل) چهار خارجي اين تيم هستند و در بين اماراتي ها هم سعد سرور، وليد عباس، احمد خليل، عامر مبارک، عبدالعزيز هيکل، ماجد ناصر، حميد عباس و عبدالعزيز سنقر از بقه سرشناس تر هستند.

هدايت اين تيم هم بر عهده کاسمين کلاريو مربي 44 ساله رومانيايي است که امسال جانشين کوئيکه فلورس سرمربي اسپانيايي سابق الاهلي شد.

الهلال عربستان:

موج آبي به عنوان قدرتمندترين حريف سپاهان در اين گروه مسابقات با وجود اسم و رسم بزرگي که دارد هنوز موفق به کسب قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا نشده است.

اين باشگاه با به دست آوردن 47 جام قهرماني پرافتخارترين باشگاه ورزشي کشور عربستان است شهرت اين تيم به دليل داشتن هواداران پرتعداد در تمام عربستان است.

فدراسيون بين المللي آمار و تاريخ فوتبال از الهلال به عنوان باشگاه قرن آسيا ياد کرده است. اين باشگاه که در حال حاضر تحت رياست عبدالرحمن بن مسعد قرار دارد، در سال 1957 تأسيس شده است.

باشگاه الهلال در ابتدا تحت عنوان باشگاه المپيک فعاليت خود را آغاز کرد اما يک سال بعد به الهلال تغيير نام داد و اين تيم 13 بار قهرمان ليگ حرفه‌اي عربستان، 6 بار قهرمان جام پادشاهي سعودي، 7 بار قهرمان جام وليعهدي، 7 بار قهرمان جام فدراسيون فوتبال سعودي، 2 بار قهرمان جام برندگان جام آسيا، 2 بار قهرمان جام قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا و 2 بار قهرمان سوپر جام باشگاه‌هاي آسيا شده‌است.

ورزشگاه خانگي الهلال عربستان بزرگترين ورزشگاه مسقف دنيا است و چتر بزرگي با شعاع 247 متر آن را پوشانده است و سال احداث آن به 1987 ميلادي برمي‌گردد.

الهلال قبل از اين يک بار در نهمين دوره ليگ قهرمانان آسيا با سپاهان همگروه بودند که در بازي رفت سپاهان با گل‌هاي توره و فابيو جانواريو در عربستان از نماينده ايران شکست خورد و در بازي برگشت نتيجه تساوي يک بر يک بود.

الهلال در سال‌هاي گذشته بارها با نمايندگان ايران مثل پرسپوليس، مس کرمان، ذوب آهن، سپاهان و استقلال بازي کرده است .ازمهمترين بازي با نمايندگان ايران مي توان به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان در سال 2010 اشاره کرد که ذوب آهن در مجموع دو بازي رفت و برگشت در مقابل اين تيم به پيروزي رسيد و راهي فينال شد.

الهلال در حال حاضر در ليگ عربستان با 26 امتياز از دوازده بازي بعد از النصر در جايگاه دوم قرار دارد

بازيکنان سرشناسي چون تياگو نوز (برزيل)، نصير الشمراني، سگوندو کاستيلو (اکوادور)، محمد شلهوب، سالم الدوساري، ياسر القحطاني، چوسونگ هون(کره جنوبي)، وليد عبدالله و عادل هرمان (مراکش) در اين تيم بازي مي‌کنند که در بين آنها تياگو نوز تا پايان هفته دوازدهم با 9 گل زده در رده دوم جدول گلزنان ليگ عربستان حضور دارد .

سرمربيگري اين تيم به عهده سامي جابر بازيکن معروف و پرحاشيه فوتبال عربستان در سال‌هاي گذشته است.

السد قطر:

السد قطر تيمي که يکي از تلخ ترين خاطرات فوتبال اصفهان در رده هاي بين المللي را رقم زد بعد از سه سال باز هم به سپاهان رسيد تا سپاهاني ها به فکر انتقامي سنگين از اين تيم باشند.

شهريور ماه 1390 سپاهان در آستانه صعود به جمع چهار تيم پاياني ليگ قهرمانان آسيا با تک گل اميد ابراهيمي السد قطر را در اصفهان شکست داد و با اين نتيجه آماده

برگزاري دور برگشت شد اما خبر سه اخطاره بودن دروازه بان سپاهان و بازي کردن او مقابل السد باعث شد تا اين برد شيرين سپاهان تبديل به يک شکست سه بر صفر تلخ شود . همين حذف تلخ و غيرمنتظره به نوعي اسباب جدايي لوکا بوناچيچ را هم فراهم کرد .

اين باشگاه قطري در تاريخ 21 اکتبر 1969 تأسيس شده ‌است و در سال‌هاي 1988 و 2011 در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به مقام قهرماني رسيده است.

السد در حال حاضر در ليگ چهارده تيمي قطر با انجام يازده مسابقه و کسب 24 امتياز صدرنشين ليگ اين کشور است.

بهترين گلزن اين تيم هم خلفان ابراهيم مهاجم اين تيم است که با 5 گل زده در جايگاه يازدهم جدول گلزنان ليگ امارات حضور دارد.

نکته جالب در سابقه السد اينجاست که قبل از اين بازيکنان ايراني زيادي مثل ابراهيم قاسمپور، حميد درخشان، امير قلعه نويي، علي دايي، کريم باقري، مجيد نامجمومطلق و حسين کعبي در اين تيم بازي کرده‌اند.

قدرت مالي اين تيم قطري به حدي است که به آنها اجازه خريد بازيکنان بزرگ دنيا را مي دهد.در سال گذشته رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادريد به خدمت اين تيم درآمد.

لئوناردو داسيلواي (برزيل، ندير بلهاج (الجزاير)، حمزه سنهاج(مراکش)، لي چونگ سو(کره جنوبي، مامدو نيانگ(سنگال)، عبدالله البريک، حسن الهايدوس، طلال البلوشي، محمد صغر، يوسف احمد و عبدالله الکاني در ليست بازيکنان سرشناس اين تيم قطري قرار مي گيرند. سرمربي گري اين تيم هم بر عهده حسين الموتا مربي 44 ساله مراکشي است.

چهارشنبه 1392/09/20 14:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن