تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803102813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود كريمي: امسال شرايط براي درخشش سپاهان در آسيا مهياست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمود كريمي: امسال شرايط براي درخشش سپاهان در آسيا مهياست
مربي تيم فوتبال سپاهان معتقد است كه بدشانس‌هاي سريالي در اين چند ساله گريبان سپاهان در آسيا را گرفته، ولي امسال شرايط مهياست تا بتوانند نتيجه‌اي خوب را در آسيا كسب كنند.

محمود كريمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، اظهار كرد: اينكه مي‌گويند فلان گروه آسان و فلان گروه سخت است فقط روي كاغذ است. الاهلي و الهلال و السد فعلا بهترين شرايط را دارند و من فكر مي‌كنم واقعا در گروهي سخت قرار گرفته‌ايم.

وي در پاسخ به اين سوال كه سپاهان الان چه تفاوت‌هايي با سپاهاني دارد كه با شايستگي تا فينال آسيا پيش رفت، ادامه داد: ما 2 سال با بدشانسي از آسيا حذف شديم. يك سال كه با السد خورديم و به دليل اشتباهات اداري از آسيا كنار رفتيم و اگر اين اشتباه رخ نداده بود تيم مان شايستگي قهرماني آسيا را داشت تيمي كه قلعه‌نوعي از گروه بالا آورد شايستگي داشت تا افتخاري بزرگ را براي ايران به ارمغان بياورد.

كريمي افزود: سال بعد نيز هم از گروهمان صعود كرديم و هم استقلال را شكست داديم، ولي آن زمان تعداد زيادي از بازيكنان تاثيرگذارمان از تيم جدا شده بودند و ما با اشتباه داوري به الاهلي باختيم و حذف شديم. در سال گذشته نيز قبول دارم كه ضعيف ترين سال حضورمان بود و خيلي راحت حذف شديم كه آن هم به دليل فشردگي بالاي مسابقات بود.

مربي سپاهان عنوان‌كرد: به هرحال فشردگي بازي‌ها تاثيرش را بر تيم گذاشت. ما 3 روز بعد از بازي با استقلال آن هم بازي سنگيني كه 10 نفره 120 دقيقه بازي كرديم از الاهلي شكست خورديم و فقط مي‌توانم بگويم كه به هرحال بدشانسي‌هاي سريالي گريبان سپاهان را گرفت و ما ديگر نتوانستيم بعد از آن نايب قهرماني موفقيتي را در آسيا كسب كنيم.

وي شرايط امسال سپاهان در آسيا را خوب دانست و ادامه داد: فعلا هنوز اقتدار تيمي مان را به دست نياورديم و در ليگ هم نتوانستيم انتظارات را برآورده كنيم. اميدوارم بدشانسي تا بازي‌هاي آسيايي تمام شود و اين اميد را هم داريم، چرا كه مهاجمي خوب را در حال مذاكره هستيم و محرم و سوكاي نيز قرار است به تيم مان اضافه شود و براي آسيا تيم مان كامل خواهد شد.

كريمي با بيان اينكه سوكاي كم كم در حال تمرين با تيم است و فكر كنم تا يك ماه ديگر شرايط ايده آل را كسب كند، افزود: فوروارد فقط يك نفر داريم كه كم است و اميدوارم تا بازي‌هاي آسيايي مشكل مان حل شود و در زمينه بازيكن كمبودي را نداشته باشيم تا بتوانيم با تمام قدرت به استقبال رقباي آسيايي مان برويم.

مربي سپاهان در پاسخ به اين سووال كه تغييرات مديريتي را چقدر در نتايج بد سپاهان موثر مي‌دانيد، تصريح‌كرد: در كل 10 سال كه سپاهان نتايج خوب و درخشاني گرفت نه بازيكن مي‌تواند بگويد بدليل حضور من سپاهان درخشيده و نه مربيان، بيشترين تاثير در كسب نتايج درحشان را ثبات مديريت داشته كه تيم مان توانسته اينقدر خوب درا ين چندساله كار كند.

وي با بيان اينكه ما مديون ثبات مديريت در اين چندساله هستيم، عنوان‌كرد: منظورم از ثبات مديريت شخص ساكت يا رحيمي نيست بلكه خود مديران كارخانه نيز هستند؛ هيئت مديره و در مجموع ثبات مديريت در كل مجموعه باعث نتايج خوب شد. بسياري از بازيكنان و مربيان آمدند و رفتند، ولي نتايج سپاهان فقط به دليل ثبات مديريت بود كه متاسفانه امسال اين ثبات را نديديم.

كريمي خاطرنشان‌كرد: در عرض چند ماه دو مديرعامل رفتند، هم رحيمي و هم شخص سميعي نژاد كه كمك‌هاي زيادي به تيم كرد و واقعا وجودش نعمتي براي سپاهان بود، ولي الان كه رفته نمي‌دانم ديدگاه سبحاني‌نيا نسبت به تيم چيست، ولي اميدوارم ديدگاهش مثل آقايان اسلاميان، سميعي نژاد و مرحوم رجايي باشد.

انتهاي پيام

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن