تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820555622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نه وكيل دارم و نه مشاورزنجاني: نبايد حرمت پروين را با اخبار نادرست از بين برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نه وكيل دارم و نه مشاورزنجاني: نبايد حرمت پروين را با اخبار نادرست از بين برد
مالك باشگاه راه‌آهن گفت: من هيچ پولي به علي پروين نداده‌ام.


بابك زنجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: پس از اينكه خبري درخصوص آقاي علي پروين مطرح شد وظيفه خود دانستم كه بگويم من پول و يا چيزي را به ايشان نداده‌ام.

وي افزود: من نه مشاور دارم و نه وكيلي كه به او دستور داده باشم 100 ميليون به پروين بدهد و نه نزديكاني كه اين كار را كرده باشد. من فقط به خاطر رويانيان و پروين در كنار بزرگان پرسپوليس حضور پيدا كردم و دوست نداشتم كه اين‌طور حرمت‌ها شكسته شود.

زنجاني تاكيد كرد: اگر به تمرين پيشكسوتان پرسپوليس رفتم باور كنيد دليل اصلي‌اش رويانيان و پروين بوده است اما نه به كسي پول دادم، نه سكه و نه دلار. پروين بزرگ فوتبال ايران است و بايد حرمت او حفظ شود اما اگر او اراده كند قطعا هر كاري از دستم بر بيايد انجام خواهد داد اما در موضوع پيشكسوتان من پولي به ايشان نداده‌ام.

زنجاني در پايان خاطرنشان كرد: فقط اين موضوع را براي به اطلاع رساندن به اذهان عمومي گفته‌ام و هر كس كه اين ادعا را كرده خودش مي‌داند با حرف خودش. من افتخار مي‌كنم به پروين و تيمش كمك كنم اما فقط مزاحم ايشان شدم و شام خوردم و راجع به مسائل مالي و اين حرف‌ها مساله‌اي مطرح نشد. من براي پروين كه سلطان فوتبال ايران است آرزوي موفقيت مي‌كنم و واقعا از اين موضوع هم وقتي متوجه شدم تعجب كردم چون بنده خدا پروين هم اصلا درباره پول با من حرفي نزد.

انتهاي پيام/خ

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن