تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقي مطرح كردتشريح اولويت‌هاي ستاد هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: منطقي مطرح كردتشريح اولويت‌هاي ستاد هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري
رئيس ستاد هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري با تشريح اولويت‌هاي اين ستاد گفت: براي افزايش صادرات محصولات شركت‌هاي دانش‌بنيان در زمينه هوانوردي برنامه يك ساله در دستور كار داريم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، منوچهر منطقي رئيس ستاد هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در حاشيه كنفرانس مديريت فناوري در سالن همايش‌هاي بين‌المللي جزيره كيش گفت: در معاونت علمي دوره جديد ستادي براي سياست‌گذاري برنامه‌هاي هوانوردي وجود دارد تا تمركز بيشتري در اين بخش صورت بگيرد، در گذشته بخش هوايي و فضايي به صورت يكپارچه تعريف شده بود ولي در حال حاضر بخش هوانوردي به طور تخصصي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به اولويت ستاد هوانوردي معاونت علمي و فناوري رئيس جمهور عنوان كرد: اولويت‌هاي اين ستاد در سه حوزه تعريف مي‌شود كه مهمترين اولويت آن توجه به شركت‌هاي دانش بنيان است.

منطقي اضافه كرد: بايد محصولات شركت‌هاي دانش بنيان تجاري‌سازي شده و فرايند كسب و كار هدفمند شود.

رئيس ستاد هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري گفت: در حال حاضر برخي شركت‌هاي دانش بنيان سفارش‌هايي را نيز دريافت مي‌كنند ولي با شكست مواجه مي‌شوند به همين دليل در تلاش هستيم تا نيازهاي كشور را تجميع كرده و چند نوع محصول را به شركت‌هاي سفارش دهيم.

وي افزود: مهمترين برنامه ما صادرات محصولات دانش بنيان است كه برنامه‌اي يك ساله را در اين زمينه در نظر داريم.

وي گفت: همچنين اقدامات ترويجي نيز در زمينه صنايع هوايي بايد انجام شود از اين رو سعي داريم مسابقات را جهت‌گيري كنيم تا علاوه بر ترويجي بودن از نتايج آنها نيز استفاده شود.

منطقي اولويت سوم ستاد هوانوردي را حمايت از پروژه‌هاي كلان ملي برشمرد و گفت: با حمايت از اين پروژه‌ها سرعت آنها افزايش مي‌يابد ولي اين كار به سياست‌هاي كلان نياز دارد.

وي ادامه داد: يك سري اتفاقات در حوزه‌هاي جديد فناوري هوانوردي رخ داده است كه نياز به شناسايي و مطالعه دارد مانند سيستم‌هاي اطلاعاتي متعدد كه در فرودگاه‌ها نصب شده‌اند و يا هواپيماها كه با فاصله كمتري از زمين پرواز مي‌كنند از اين رو بايد تجهيزات جديدي نيز براي هواپيماها نصب كنيم.

منطقي گفت: در حال حاضر 150 شركت دانش‌بنيان در زمينه صنايع هوايي داريم كه يك سوم آنها در بازارهاي داخلي و خارجي فعال هستند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن