تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819547882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسازي و بهسازي فضاي آموزشي بر فرآيند يادگيري كارآموزان تاثير بسزايي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوسازي و بهسازي فضاي آموزشي بر فرآيند يادگيري كارآموزان تاثير بسزايي دارد
اروميه – خبرگزاري مهر: مدير امور عمراني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور گفت: نوسازي و بهسازي فضاي آموزشي بر فرآيند يادگيري كارآموزان تاثير بسزايي دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود ناصري اميد ظهر چهارشنبه در بازديد از پروژه دو منظوره مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان پيرانشهر اظهار داشت: احيا بازسازي و نوسازي فضاي آموزشي كمك شاياني بر فرآيند يادگيري و مهارت آموزي كارآموزان دارد به طوري ‌كه نتايج چگونگي محيط در ميزان يادگيري آموزش‌هاي مهارتي بيش از بيش بارز است.

وي ادامه داد: اهميت دادن به فضاهاي آموزشي و رعايت اصول و استانداردهاي مربوط به آن در طراحي مراكز آموزشي نقش تعيين كننده اي بر يادگيري ، خلاقيت و استعداد كارآموزان دارد.

ناصري اميد با اشاره به كمبود فضاي آموزشي در برخي مراكز ، كمبود فضاي آموزشي را يكي از مسائل موجود بر سر راه توسعه نظام مهارتي دانست و عنوان كرد: در هر نظام آموزشي، عوامل بسياري با يكديگر عمل مي‌كنند تا فرايند يادگيري و پيشرفت تحصيلي خروجي اثر بخشي داشته باشد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي نيز در ادامه اين بازديد گفت: پروژه مركز تخصصي آموزش فني و حرفه اي شهرستان پيرانشهر از مصوبات دورسوم سفر هيئت دولت به استان است كه با مساحت 3292 متر مربع فضاي آموزشي و اداري، و 12 كارگاه تخصصي در حال احداث است.

جمشيد اسعدي با اشاره به محدوديتهاي اعتباري لازم در سال جاري افزود: با توجه كمبود اعتبارات لازم براي اجراي كامل پروژه ، پروژه مركز تخصصي دو منظوره آموزش فني و حرفه اي پيرانشهر به منظور تسريع در احداث و بهره برداري به دو فاز تقسيم گرديد و اميد است فاز اول آن تا پايان امسال به بهره برداري برسد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اظهار اميدواري كرد با مساعدت، همكاري و تعامل مسئولين سازماني و استاني پروژه هاي در دست احداث مراكز آموزشي و ساختمان مركز سنجش مهارت اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي بزودي به بهره برداري برسد.

نقش توسعه منابع انساني در بهره وري نيروي انساني حائز اهميت است

مديركل امور اداري و منابع انساني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور نيز ظهر چهارشنبه در نشستي با كاركنان مركز تخصصي آموزش فني و حرفه اي شهرستان پيرانشهر گفت: عمده ترين منبع استراتژيك هر سازمان منابع انساني آن سازمان است و توسعه منابع انساني نقش بسزايي در بهره وري نيروي انساني آن سازمان و جامعه دارد.

علي ادامه داد: توسعه و ارتقاي سطح علمي انساني در شرايط فعلي كه با تغييرات و فناوري‌هاي جديد روبرو هستيم به عنوان يكي از عوامل كارايي هر سازمان به حساب مي‌آيد.

وي افزود: رشد دانش و مهارت كاركنان و ايجاد تغيير و تحول در انجام وظايف از جمله اموري است كه سازمان را از دو بعد اقتصادي و اجتماعي ياري مي‌رساند.

فروزش با اشاره به عوامل كارايي و اثربخشي در توسعه و ارتقاي سطح علمي هر سازمان گفت: ساز و كاري كه مي‌توان به وسيله آن به منابع انساني اهميت داد و از آن به عنوان يك سرمايه بي‌پايان و پايدار در جهت بهره‌وري و پويايي سازمان بهره گرفت آموزش به منظور توسعه نيروي انساني است.

مديركل امور اداري و منابع انساني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشوردراين نشست ضمن بررسي مسائل و مشكلات كاركنان و تأكيد بر حل آنها اظهار داشت: اهتمام در رسيدگي به امور رفاهي كاركنان از جمله مواردي است مسئولين ارشد سازمان بر آن تاكيد دارند.

كد خبر: 2193673

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۴:۵۹

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن