تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806613107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: اخبار كوتاه شهرستانها
بانك ملي خبر از بخشودگي صد درصد جرايم تاخير بر نرخ معامله مي دهد
زاهدان – خبرنگاررسالت:
بانك ملي ايران ،فرصتي ويژه و استثنايي و منحصر بفرد براي آحاد مردم و مشتريان جهت بهره مندي از بخشودگي جرايم تاخير بر مازاد بر نرخ معامله فراهم نموده است.در راستاي تكريم و رضايت حداكثري مشتريان بدهكاراني كه حداكثرتا پايان دي ماه 92 كل بدهي خود را تسويه نمايند مشمول صد درصد بخشودگي مانده جرايم تاخير مازاد برنرخ معامله قرار مي‌گيرند.لذا مشتريان وافرادي كه تا كنون نسبت به باز پرداخت
بدهي هاي خود اقدام ننموده اند ، مي‌توانند از فرصت طلايي فوق براي بهره مندي از بخشودگي مذكور حداكثر استفاده را به‌عمل آورند.

معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري اصفهان:
بر اساس نيازهاي فرهنگي محلات برنامه ريزي مي شود
اصفهان-خبرنگاررسالت:
معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه قصد داريم مبتني بر نيازهاي منطقه و محله برنامه ريزي فرهنگي انجام دهيم، اظهار داشت: در ابتدا طي تحقيقات و مطالعات بر روي محلات، نيازهاي فرهنگي هر محل مشخص مي شود و سپس بر اساس آن نيازها برنامه ريزي
مي گردد.به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي روابط عمومي شهرداري اصفهان، علي قاسم زاده با بيان اين مطلب گفت: تاكنون فعاليت هاي فرهنگي در فرهنگسراها انجام مي شد اما اكنون قصد اين است از پوسته خود بيرون آييم و فرهنگ را در محلات و بدنه شهر پيگيري كنيم. وي با تاكيد بر اينكه رويكرد اصلي برنامه هاي فرهنگي آمدن در دل محلات است كه منشا تغيير و تحولات مي شود، افزود: وقتي صحبت از فرهنگ مي شود گستره اي از فرهنگ شهروند، فرهنگ مطالعه، ديني و غيره را شامل مي شود.

برگزاري اردوي فرهنگي
كاركنان گاز استان گلستان
گرگان-خبرنگاررسالت:
اردوي زيارتي وسياحتي كاركنان شركت گاز استان گلستان با هدف زيارت اماكن مقدسه و بهره گيري از فضاهاي زيباي استان بر گزار شد به گزارش روابط عمومي ، شوراي فرهنگي گاز گلستان به منظور
بهره مند نمودن همكاران و خانواده هاي آنان از اماكن زيارتي و سياحتي طي برنامه ريزي انجام شده اردوي يك روزه اي را به مقصد امامزاده آق امام شهرستان آزادشهر برنامه ريزي و اجرا نموده است در اين اردوي فرهنگي كه در راستاي توجه به منابع انساني و ايجاد روحيه و نشاط در كاركنان و خانواده آنان انجام شد كاركنان و خانواده هاي اين عزيزان يك روز به‌ياد ماندني و صميمانه را در كنار هم در اين فضاي معنوي ، جذاب و با طراوت سپري نموده و به نحو مطلوبي از برنامه هاي مورد نظربهره مند شدند . گفتني است در حاشيه اردوي مذكور برنامه هاي متنوع فرهنگي انجام شده كه مورد استقبال خوب همكاران و خانواده آنان قرار گرفت .

760 نفر به طور رايگان از مزاياي طرح زائران حرم رضوي بهره مند شدند
مشهد-خبرنگاررسالت:
در راستاي اجراي نيات واقفين خير انديش و همزمان با اجراي طرح «زائران حرم رضوي» 760 نفر از 18 استان كشور به طور رايگان به مشهد مقدس اعزام شده و از فيض زيارت حرم منور رضوي بهره مند شدند. حسن ربيعي سخنگوي سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اين مطلب اظهار داشت: سفر رايگان 760 زائر از 18 استان به بارگاه ثامن الحجج بصورت متمركز با هدف اجراي نيات واقفان خير انديش براي نخستين بار از مهر ماه سال‌جاري آغاز شده بود كه چندي پيش با مشرف شدن اين زائران به آستان ملكوتي امام رضا (ع) و بهره مندي از فيوضات اين مضجع شريف به پايان رسيد.

با حضور دكتر ميرزاده؛
سردر اصلي و كتابخانه تخصصي واحد بندرعباس افتتاح شد
بندر عباس-خبرنگاررسالت:
سردر اصلي دوم و كتابخانه تخصصي اهل بيت (ع) واحد بندرعباس با حضور دكتر حميد ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، استاندار، معاونان و ساير مسئولان افتتاح شد. اين سردر در متراژ 200 مترمربع با سبك معماري بومي منطقه جنوب و رعايت نمادهاي سنتي و ايراني ساخته شده است و كاملا هماهنگ با ساير ساختمان هاي موجود در اين واحد دانشگاهي بنا شده است.همچنين در اين مراسم فاز اول كتابخانه تخصصي اهل بيت (ع) شامل دو بخش ديجيتال و فيزيكي با متراژ حدود 800 مترمربع افتتاح شد كه شامل 5000 جلد كتاب و 40 عنوان مجله و دسترسي به كتابخانه ديجيتال اهل بيت(ع) با 20هزارعنوان كتاب و 20هزار عنوان مقاله است.

رئيس كانون بازنشستگان كشوري استان يزد:
درمانگاه تخصصي بيمارستان موقوفه گودرز استان يزد براي بازنشستگان رايگان شد
يزد-خبرنگاررسالت:
رئيس كانون بازنشستگان كشوري استان يزد گفت: درمانگاه هاي تخصصي و عمومي بيمارستان موقوفه گودرز براي بازنشستگان و وظيفه بگيران رايگان شد. سيد حسين قوام الديني، رئيس كانون بازنشستگان كشوري استان يزد افزود: طبق موافقت مسئولان بيمارستان موقوفه گودرز ، كليه بازنشستگان مي توانند از مركز پلي كلينيك تخصصي و فوق تخصصي مهديه اين بيمارستان در ساختمان پزشكان استفاده كنند .رئيس كانون بازنشستگان كشوري يزد گفت: پلي كلينيك اين مجموعه درماني موقوفه در يزد، در تمام بخش ها داراي پزشكان متخصص است كه بصورت رايگان خدمات ارائه مي دهد .قوام الديني بخش هاي مهم اين درمانگاه فوق تخصصي را شامل؛ داخلي ، جراحي ، اعصاب و روان ، چشم پزشكي، اطفال و نوزادان ، زنان و زايمان ، گفتار درماني ، كليه و مجاري ادراري ، ارتوپديست ، غدد و نفرلوژي ذكر كرد .
برگزاري اولين اردوي زندگي درشرايط سخت امدادگران هلال احمر استان سمنان در چشمه علي دامغان
دامغان- خبرنگار رسالت:
اولين اردوي زندگي در شرايط سخت ويژه باشگاه‌هاي خواهر نجاتگر و امدادگر استان سمنان با شركت 25 نفر از اعضاي اصلي باشگاه در منطقه چشمه علي دامغان برگزار گرديد. اين اردو با هدف توان افزايي و ايجاد آمادگي علمي و جسمي نجاتگران و امدادگران عضو اصلي باشگاه‌ها با كلاس‌هايي چون چادر زني، زندگي در شرايط سخت اردوگاهي، ستاره شناسي، راهپيمايي در كوهستان، حمل و انتقال مصدوم و كار با دستگاه جي پي اس به مدت دو روز به اجرا در آمد.

برگزاري سمينار آموزشي HSE-MS ويژه پيمانكاران در پالايشگاه چهارم مجتمع
گاز پارس جنوبي
بوشهر-خبرنگار رسالت:
در راستاي ارتقاي سطح دانش نمايندگان HSE پيمانكاران، سمينار آموزشي HSE-MS در ساختمان آموزش پالايشگاه چهارم با حضور كليه نمايندگان ايمني شركت‌هاي پيمانكاري برگزار گرديد. اين سمينار آموزشي در راستاي توانمند نمودن نيروهاي پيمانكاري كه نقش بسزايي در فعاليت‌هاي روزمره صنعت گاز دارند برگزار شده است. آشنايي پيمانكاران با نظام مديريت HSE-MS و الزامات و استانداردهاي مورد نظر و استقرار اين نظام در شركت‌هاي پيمانكاري موجب همراستايي ايشان در اهداف و برنامه‌هاي طرح‌ريزي شده HSE در سطح پالايشگاه مي‌گردد.
شايان ذكر است اين كلاس براي اولين بار ويژه نمايندگان ايمني پيمانكاران و به همت واحد آموزش HSE پالايشگاه چهارم برگزار گرديده است.

تمامي مخازن ذخيره آب شهرهاي شازند ، آستان و هندودر شستشو و گندزدايي شد
اراك – خبرنگار رسالت:
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي به منظور بهبود كيفيت وافزايش ضريب بهداشت و سلامت آب شرب شهري مخازن ذخيره آب، شبكه هاي آبرساني و خطوط انتقال آب شهرهاي شازند، آستانه و هندودر شستشو و گندزدايي شدند. مهندس نظري مدير امور آب و فاضلاب شازند مجموع حجم مخازن شستشو شده را 9500 متر مكعب عنوان نمود و افزود: از اين ميزان 2 باب مخزن با مجموع حجم 7هزار متر مكعب در شازند،
يك باب به حجم 2000 متر مكعب در آستانه و يك باب نيز به حجم 500 متر مكعب در شهر هندودر واقع شده است. وي ضمن اشاره به شستشوي بيش از 5/96 كيلومتر از شبكه هاي توزيع و خطوط انتقال آب شهر هاي شازند، آستانه و هندودر طي سال‌جاري گفت : درحدود 85 درصد از شبكه و خطوط انتقال آب شهر شازند و 50 درصد نيز در شهرهاي آستانه و هندودر شستشو داده شده و تا پايان سال نسبت به شستشوي مابقي شبكه ها و خطوط انتقال اقدام خواهد شد.

شوراي فرهنگ عمومي شميرانات
حياتي دوباره مي يابد
شميرانات -خبرنگاررسالت:
عبدالرضا علي پناه رئيس اداره ارشاد شميرانات با حجت الاسلام والمسلمين دعاگو امام جمعه شهرستان ديدار و در مورد برگزاري و احياء شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان گفتگو كرد. علي پناه در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين دعاگو گزارشي كوتاه از اداره ارشاد شهرستان ارائه داد و سپس امام جمعه ضمن اشاره به رسالت و نقش مهم اداره ارشاد در اجراي اهداف فرهنگي شهرستان شميرانات بر تقويت فعاليتهاي فرهنگي تاكيد كرد.در ادامه نسبت به برگزاري مرتب جلسات شوراي فرهنگ عمومي ، با توجه به وقفه يك ساله در برگزاري اين نشستها گفتگو و تعامل به عمل آمد. بر اين اساس مقرر شد تا هفته اي يكبار در روزهاي سه شنبه جلسات شوراي فرهنگ عمومي شهرستان برگزار گردد.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد خبر داد:
پرداخت 680 ميليون ريال كمك هزينه خريد جهيزيه به نوعروسان
شهرستان بويراحمد
كهگيلويه و بويراحمد –خبرنگاررسالت:
مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد از پرداخت كمك هزينه 680 ميليون ريالي جهت تأمين جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت كميته امداد اين شهرستان خبر داد. انصاري گفت: ازدواج امري حسنه است كه رسول خدا به آن تاكيد بسيار فرموده اند. وي اظهار داشت: كميته امداد در تلاش است تا با كمك به زوجهاي جوان در قالب پرداخت كمك هزينه تأمين جهيزيه به زوج هاي جوان تحت حمايت، بتواند اين سيره و سنت حسنه را ترويج نمايد. انصاري تصريح كرد: در همين راستا كميته امداد به منظور تحكيم بنيان خانواده و فراهم نمودن زمينه ازدواج آسان براي مددجويان، از ابتداي مهر ماه سال جاري تاكنون به 68 زوج جوان براي شروع زندگي مشترك خود مبلغ 680 ميليون ريال بابت كمك جهيزيه پرداخت شد.

از سوي فرهنگسراي كار
مركز كارآفريني و اشتغال دانشگاه فني و حرفه اي شهيد چمران كرمان راه اندازي شد
كرمان-خبرنگاررسالت:
مركز كارآفريني و اشتغال دانشكده فني حرفه اي دانشگاه شهيد چمران كرمان از سوي فرهنگسراي كار با حضور مديران سازمان هاي دولتي و غير دولتي، رؤساي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان كرمان راه اندازي شد. فرزاد قاسم زاده رئيس فرهنگسرا با اعلام اين مطلب افزود: در پي راه اندازي دبيرخانه دائمي ترويج فرهنگ كار و كارآفريني شهر تهران در فرهنگسرا و برگزاري همايش ها و سمينارهاي تخصصي موفقيت آميز در حوزه اشتغال و كسب و كار درخواست هاي متعددي از سوي نهادهاي دولتي و غير دولتي براي
همكاري هاي في مابين به اين فرهنگسرا ارسال شده و از سوي كارشناسان در حال رسيدگي و اعلام نظر مي باشد، اميدواريم اين فرهنگسرا بتواند تجربيات خود را در اختيار متوليان حوزه هاي كارآفريني و اشتغال قرا دهد تا گام هاي مؤثر و عملياتي براي رونق كسب و كار در سطح كشور داشته باشد.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن