تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد دبيركل اتحاديه ICT عرب از سازمان نصر و بازارIT ايران


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: بازديد دبيركل اتحاديه ICT عرب از سازمان نصر و بازارIT ايران
منبع :‌ اي تي ايران نسخه چاپي

براساس اين تفاهم‌نامه، طرفين براي انجام پروژه‌هاي مشترك و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود تعهد كرده‌اند.

دبيركل اتحاديه ICT عرب ضمن ديدار از نوزدهمين نمايشگاه الكامپ، با ظرفيت‌هاي بازار فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران آشنا شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران، نزار ذكا، دبيركل اتحاديه ICT عرب موسوم به "اجمع" كه به دعوت سازمان نصر تهران و با هدف بررسي مفاد تفاهم‌نامه اين اتحاديه و سازمان به كشورمان سفر كرده بود، طي اين هفته با بازديد از نمايشگاه الكامپ و بازار فناوري اطلاعات، در جريان فعاليت بازرگانان و كارشناسان فاواي كشورمان قرار گرفت.

دبيركل اتحاديهICT عرب ضمن بازديد از بزرگترين نمايشگاه ICT كشور، درجلسات مختلف با روسا، اعضاي هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي و فعالان اين حوزه، موضوع همكاري مشترك ميان سازمان نصر و اتحاديه ICT عرب را مورد بررسي قرار داد.

نزار ذكا در جريان بازديد از سازمان، نمايشگاه الكامپ و ديدارهاي مختلف با برخي شركت‌هاي عضو سازمان، از مجتمع كامپيوتري پايتخت و ظرفيت‌هاي اين بازار نيز ديدار كرد.

اتحاديه ICT عرب(IJMA3) بزرگترين تشكل فناوري اطلاعات و ارتباطات منطقه است كه طي سال جاري با سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران ، تفاهم‌نامه‌اي براي گسترش همكاري‌ها در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات امضا كرده است.

براساس اين تفاهم‌نامه، طرفين براي انجام پروژه‌هاي مشترك و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود تعهد كرده‌اند.

اتحاديه ICT عرب كه مجموعه‌اي از تشكل‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات22كشور عرب خاورميانه را در بر مي‌گيرد، اجتماع بزرگي از نمايندگان تشكل‌هاي فاوا در كشورهاي عربي است كه از نگاهي كلان به بحث و بررسي و بهره‌گيري از پتانسيل‌هاي مشترك مي‌پردازند.

سازمان نظام صنفي رايانه‌اي درتلاش است تا از طريق اين تفاهم‌نامه علاوه برمعرفي توانمندي جامعه فاوا ايراني و به ويژه اعضا خود، از فرصت‌هاي مشترك نهفته دراين انجمن، براي توسعه كسب و كارICT بهره بگيرد.

آزاده داننده، رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران با اعلام مطلب فوق گفت:« امضا اين تفاهم‌نامه و برقراري ارتباط با اجمع، علاوه براينكه مي‌تواند فصل جديدي از ارتباطات بين‌الملل فعالانICT را رقم زند، قطعا مي‌تواند راه‌كاري تازه براي حل مشكلات تحريم‌ در كسب و كار فناوري اطلاعات باشد.»

داننده با اشاره به مفاد اين تفاهم‌نامه ادامه داد:« انجام پروژه‌هاي مشترك، صدور خدمات فني و مهندسي ICT به ويژه در بحث آموزش و انتقال تكنولوژي و توسعه بازار فاوا اجمع، از مهم‌ترين مفادي هستند كه از اين تفاهم‌نامه نتيجه مي‌شوند.»

به گفته داننده، ارتباط با اتحاديه ICT عرب مي‌تواند درشرايط فعلي، براي رونق بازار فاواي كشور راهگشا باشد.

او در اين رابطه گفت:« قطعا مهم‌ترين مزيت رقابتي ما برخورداري از نيروهاي متخصص و سرويس‌هاي مختلف در حوزهICT است و ارتباط مستمر با اجمع مي‌تواند به توسعه شركت‌هاي حوزه كمك كند.»

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن