تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف انرژي هر خانوار ايراني سه برابر متوسط جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مصرف انرژي هر خانوار ايراني سه برابر متوسط جهاني
رئيس شوراي هماهنگي مديران وزارت نيرو در استان مازندران ، ميزان مصرف آب و برق كشور نسبت به آمارهاي جهاني را خيلي بالا اعلام كرد و افزود: براي رسيدن به متوسط جهاني فاصله زيادي داريم و مصرف انرژي در هر خانوار ايراني سه برابر متوسط جهاني است.


افضلي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري با بيان اينكه دولت براي كاهش مصرف برنامه هايي دارد،اذعان داشت:براي مصرف بهينه اجراي طرح هدفمندي يارانه ها و واقعي شدن قيمت ها يك موضوع مهم است.

رئيس شوراي هماهنگي مديران وزارت نيرو با بيان اينكه سومين نمايشگاه در استان مازندران در حوزه برق و آب برگزار مي شود، گفت: توليد كنندگان در اين نمايشگاه محصولات توليدي خود را عرضه و در معرض ديد مشتريان و استفاده كنندگان قرار مي دهند.

وي بااعلام اينكه مجموع غرفه ها در 4 گروه توليد كننده،تامين كننده،ارائه كننده خدمات و خدمات مجموع صنعت برق و آب است، اظهارداشت: با توجه به شرايط تحريم ها و دشواريها كار توليد سخت و دشوار است و با وجود مشكلات زياد در اين صنعت، توقعات نسبت به صنعت برق و آب بسيار بالاست و بايد توليد كننده را حمايت كنيم.

وي با اشاره به اينكه همه بدنبال كيفيت و بهره وري بالايي هستيم، افزود: تامين كنندگان بايد از كشورهاي ديگر تجهيزات مورد نياز خود را وارد كنند.

مديرعامل برق منطقه اي مازندران و گلستان بيان كرد: ارائه كنندگان خدمات با توجه به توانمندي ها و تخصص ها، محصولات را تبديل به تشكيلات مي كند.

افضلي عنوان كرد: خطوط انتقال آب و برق، ايستگاه پمپاژ آب و ايستگاه برق زمينهاي براي توليد و توزيع آب و برق فراهم مي كند.

وي با بيان اينكه بيشتر محصولاتي كه در غرفه هاي نمايشگاه به نمايش مي گذارند، دستاوردهاي همكاران درسالهاي متمادي است، افزود:نمايشگاه محلي براي ارائه آخرين دستاوردها و نوآوري هاي در بخش صنعت است./س

انتهاي پيام //

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن