تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819411276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان:تامين آب شرب شهر طرقرود بايستي در اولويت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان:تامين آب شرب شهر طرقرود بايستي در اولويت باشد
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان در آيين افتتاح ساختمان جديد شهرداري طرقرود گفت: اولويت تامين آب شرب در طرقرود از مهم‌ترين مسائلي است كه بايستي ساز و كار اين امر توسط مسئولان ذي‌ربط فراهم شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از نطنز، محمد علي طرفه پيش از ظهر امروز در آيين افتتاح ساختمان جديد شهرداري طرقرود افزود: خوشبختانه تشكيل ساختار شهري كمك شاياني به توسعه اين شهر جديد خواهد كرد و اين شهر تاريخي با قدمت فراوان و داراي تاريخ و فرهنگ و داشتن جاذبه‌هاي گردشگري اصيل مي‌تواند در آينده يكي از شهرهاي ديدني كشور بشود.

وي اظهار كرد: مسئولان مربوطه با انجام مطالعات، برنامه‌ريزي و فراهم آوردن زمينه‌هاي لازم چشم‌انداز آينده اين شهر تاريخي را تبيين كنند و از همه مهم‌تر در اين شهر مشكل آب شرب مردم است كه در برخي از ايام مشكل آب شرب در برخي محله‌هاي شهر است كه مسئولان، ساز و كارهاي حل اين مشكل را هر چه سريع‌تر فراهم كنند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان در ادامه به مسئولان محلي طرقرود توصيه كرد از ظرفيت طرقرودي‌هاي مقيم تهران و ساير نقاط ايران اسلامي بهره ببرند و با دعوت از آنها و فراهم آوردن زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در جهت پيشرفت شهر طرق رود گام بردارند.

فرماندار نطنز هم در سخناني كمبودهاي شهرطرقرود را برشمرد و گفت: در اين شهر بزرگترين مشكل، مشكل آب شرب است كه در تابستان 7 روستاي اين منطقه با تانكر آب‌رساني شد و با مطالعات انجام گرفته زمينه حفر يك حلقه چاه 250 متري فراهم شده كه اميدواريم هرچه سريعتر با مساعدت مسئولان ذي‌ربط عملياتت حفر و انتقال آب به شهر انجام پذيرد.

سيد امير جعفري در ادامه نبود پايگاه و يا ايستگاه آتش‌نشاني طرقرود را از ديگر خواسته‌هاي مردم اين شهر برشمرد و افزود: با توجه به اينكه اين شهر تازه تاسيس است هنوز نقشه جامع شهري آن آماده نشده و با همت مسئولان مربوطه هرچه سريعتر نقشه جامع شهر آماده تا تكليف ساكنين شهر، كشاورزان و همچنين عزيراني كه قصد سرمايه‌گذاري براي احداث واحدهاي صنعتي دارند مشخص شود.

گفتني است، آيين افتتاح شهرداري طرقرود با حضور طرفه معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان، مديركل دفتر امورشهري و مديركل دفتر فني استانداري ،فرماندار نطنز و مسئولان شهرستان نطنز صبح امروز در شهر طرقرود برگزار شد.

انتهاي پيام/63025/ل40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن