تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815664824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح امداد زمستاني / آماده باش ۱۸۰۰۰ پرسنل اورژانس كشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز طرح امداد زمستاني / آماده باش ۱۸۰۰۰ پرسنل "اورژانس كشور"
از امروز ۲۰ اذر طرح امداد زمستاني اغاز كه تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت و در اين راستا ۱۸۰۰۰ پرسنل در اين طرح اماده باش هستند.


دكترطالبيان رئيس مركز حوادث و فوريتهاي پزشكي كشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با نزديك شدن فصل زمستان، افزايش برودت هوا، بار باران و برف به ويژه در مناطق سردسير كوهستاني و برف گير و افزايش حوادث جاده‌اي در گردنه‌هاي اصلي، پرتردد، ‌حادثه خيز و برف گير كشور و همچنين احتمال بروز حوادث غيرمنتظره همانند ريزش كوه، سقوط بهمن، آب گرفتگي و انسداد را‌هها، كاهش زمان رسيدن به بالين بيمار و افزايش امنيت خاطر مسافرين حضور پررنگ نيروهاي اورژانس و ارائه خدمات مطلوب فوريتهاي پزشكي به مسافرين و هموطنان عزيز و افزايش رضايتمندي مردم امري ضروري است كه در اين راستا طرح امداد زمستاني همچون سال‌هاي گذشته، از امروز آغاز شد وتا ۲۱/۱۲ /۹۱ ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينكه مانور امداد زمستاني با مشاركت اورژانس، ‌پليس، راهداري و هلال احمر هم اكنون در اغلب استان‌هاي كشور در حال اجراست، افزود: هدف از اجراي طرح امداد زمستاني، كاهش مرگ و مير و معلوليت‌هاي ناشي از حوادث ترافيكي و سرما در شهر‌ها و جاده‌ها، ايجاد هماهنگي بين بخشي با سازمان‌هاي درگير در طرح، كاهش زمان رسيدن بر بالين بيمار يا مجروح؛ ايجاد هماهنگي بين مراكز خدمات فوريتهاي پزشكي پيش بيمارستاني و بيمارستاني در سطح كشور، ارائه خدمات مطلوب پزشكي به مسافرين و امدادرساني درزمستان به حادثه ديدگان حوادث ترافيكي ومحيطي، افزايش پوشش امداد جاده‌اي درنقاط برف گير وحادثه خيز مي‌باشد.

طالبيان ادامه داد: در اين راستاي علاوه بر استقرار تمامي آمبولانسهاي اورژانس ۱۱۵، ‌تمامي پايگاه‌هاي اورژانس ۱۱۵ و همچنين پايگاه‌هاي امداد هوايي جهت ارائه خدمات پزشكي به افراد حادثه ديده نيز در آماده باش كامل قرار دارند. همچنين آمبولانس‌هاي ۴WD موجود در مراكز آماده و به تجهيزات فني زمستاني مانند زنجير چرخ و... مجهز شده‌اند.

وي ادامه داد: تدابير لازم جهت ذخيره مواد غذايي، ‌دارو و وسايل گرمايشي در پايگاه‌هاي مستقر در گردنه‌هاي برف گير انجام گرفته است، به طوري كه پايگاههاي مذكور بتواند به عنوان سرپناه مورد استفاده در راه ماندگان قرار گيرند. مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي كشور جهت ارائه خدمات مطلوب پزشكي به مسافرين و امدادرساني درزمستان به حادثه ديدگان حوادث ترافيكي ومحيطي و افزايش پوشش امداد جاده‌اي درنقاط برف گير وحادثه خيز تمام توان لجستيكي و نيروي انساني خود را به كار مي‌بندد.

طالبيان خاطر نشان كرد: در اين راستا ۱۸۰۰۰ پرسنل مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي سراسر كشور (با احتساب اضافه كار) در ۸۱۰ پايگاه شهري، ۱۲۷۳پايگاه جاده‌اي، و در كل ۲۰۸۳پايگاه‌هاي شهري و جاده‌اي با استعداد ۳۰۴۰آمبولانس، ۵۷ اتوبوس امبولانس و ۵۲ موتورآمبولانس به ارائه خدمات به هموطنانمان خواهند پرداخت. همچنين ۴پايگاه امداد هوايي نيز در آماده باش كامل خواهند بود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن