تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رييس هيئت امناء شهرك صنايع كارگاهي اميركبير تأكيد كرد:ارتقا و توانمندسازي اعضا، هدف حضور در نمايشگاه صنعتخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رييس هيئت امناء شهرك صنايع كارگاهي اميركبير تأكيد كرد:ارتقا و توانمندسازي اعضا، هدف حضور در نمايشگاه صنعتخبرگزاري موج -


۲۰ آذر ۱۳۹۲ (۱۳:۰ب.ظ)

رييس هيئت امناء شهرك صنايع كارگاهي اميركبير تأكيد كرد:

ارتقا و توانمندسازي اعضا، هدف حضور در نمايشگاه صنعت
خبرگزاري موج - خسرو مشكين گفت:20 سال از زمان آغاز فعاليت شهرك صنايع كارگاهي اميركبير مي گذرد و هيأت امناي اين شهرك از 7 سال گذشته در راستاي ارتقا و توانمندي اعضاي شهرك، حضور در نمايشگاه هاي تخصصي را در دستور كار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، خسرو مشكين در اين خصوص و در حاشيه هشتمين نمايشگاه بين المللي صنعت، صنايع كارگاهي، ماشين آلات و تجهيزات وابسته گفت: هيأت امنا استراتژي خود را بر حضور پر رنگ اعضا در نمايشگاه هاي تخصصي قرار داد و با توجه به ظرفيت هايي كه اين شهرك در اختيار داشت، در تمامي دوره هاي نمايشگاه صنعت اصفهان حضور يافته است.
وي ادامه داد: هدف اين است كه اعضا بتوانند محصولات و خدمات خود را در فضايي تخصصي به نمايش بگذارند.
مشكين اعلام كرد: اين شهرك 2500 واحد فعال دارد كه در زمينه توليد محصول و ارايه خدمات به صنعت استان و كشور در بخش هاي صنايع غذايي، صنايع دارويي، ماشين آلات، صنايع كوچك، صنايع كارگاهي و تأمين ابزارآلات شركت هاي بزرگي مانند پالايشگاه، ذوب آهن، صنايع دفاع و فولاد مباركه فعاليت مي كنند.
وي گفت: امسال نيز اين شهرك با بيش از 40 واحد در 800 متر از فضاي نمايشگاه به ارايه دستاوردهاي خود پرداخته است كه اين تعداد نماينده ديگر واحدها هستند و هر يك بيش از 30 واحد، زير مجموعه خود دارند.
وي در خصوص تأثير برپايي اين نمايشگاه به خصوص در شهري مانند اصفهان كه شهري صنعتي است، بيان داشت: نمايشگاه تبلور توانمندي هاست و حضور و شركت در نمايشگاه ها از شكوفايي صنعت و پايداري اقتصاد حكايت دارد.
مشكين اضافه كرد: ظرفيت نمايشگاه صنعت اصفهان نشان مي دهد اين استان يك استان برتر صنعتي است و خوشبختانه كساني كه بازديد مي كنند نيز افراد متخصص و صاحب نظري هستند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن