تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين شبكه اجتماعي بومي مختص به فناوري اطلاعات كشور راه اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتانا: نخستين شبكه اجتماعي بومي مختص به فناوري اطلاعات كشور راه اندازي شد
به همت يك مبتكر جوان ايراني در فضاي وب، اولين شبكه اجتماعي مجازي كه به صورت تخصصي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات فعاليت مي كند رونمايي شد.


به همت يك مبتكر جوان ايراني در فضاي وب، اولين شبكه اجتماعي مجازي كه به صورت تخصصي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات فعاليت مي كند رونمايي شد.

به گزارش افتانا (پايگاه خبري امنيت فناوري اطلاعات)، در دنياي امروز وجود ارتباط و تبادل افكار، نظريات، دانش و اطلاعات از جمله نيازهاي انكار ناپذير انسانها مي باشد. در اين ميان فناوري اطلاعات و ارتباطات يكي از حوزه هاي مهم كشور است كه بيشتر از همه در آن نياز به اشتراك گزاري و تبادل داده در آن احساس مي شود.

شبكه اجتماعي كينگ آي تي با در نظر گرفتن اين نياز زمينه اشتراك گزاري اطلاعات و تبادل داده در اين حوزه را فراهم كرده است.

مهدي حسنخاني مدير و طراح ۱۸ ساله اين سامانه گفت: كينگ آي تي يك جامعه كاربري مجازي با محوريت موضوعات مرتبط با فناوري اطلاعات، نرم افزار ، سخت افزار و ساير موضوعات مرتبط با اين حوزه است و هدف اصلي اشتراك گزاري اطلاعات و آشنايي بيشتر فارسي ‌زبانان با مقولات فوق و افزايش سطح علمي و فني كاربران فارسي زبان مي‌باشد.

توليد محتوا در كينگ آي تي در قالب پرسش و پاسخ شكل ميگيرد و اگر نياز به طرح مطلبي به جز پرسش و پاسخ باشد در قالب يك نوشته ويكي منتشر مي شود.

وي در ادامه گفت: امروزه پرسش و پاسخ و نشر ديجيتال به شكل ويكي يك راه جديد براي به اشتراك گزاري اطلاعات مي‌باشد و سايت " كينگ آي تي " با هدف ايجاد يك محيط مختص فناوري اطلاعات براي به اشتراك گزاري دانش كاربران و انتقال تجربيات آنها به ساير كاربران راه‌اندازي شده است.

در كينگ آي تي خود كاربران در مديريت محتوا نقش مستقيم خواهند داشت، هر چه بيشتر تلاش كنيد و امتياز بيشتري در سايت كسب كنيد امكانات مديريتي بيشتري به شما تعلق مي‌گيرد. به واسطه ي اين قابليت ها محتوا در سايت توسط ساير اعضا مي تواند ويرايش و تغيير داده شود مانند جامعه ي كاربري ويكي پديا و اين كار باعث مي‌شود مطالب موجود در سايت هميشه به روز نگه‌داشته شوند حتي زماني كه نويسنده ‌ي اصلي آن حاضر نباشد.

اگر ميزباني باشد كه اين محتوا را در قالب مناسبي جمع آوري كرده باشد ، مسلماً بهتر از جستجو در وب مي‌تواند مفيد باشد.

حسنخاني در ادامه اظهار داشت: هم چنين يكي از قابليت هاي مهم كينگ آي تي كه آن را نسبت به ساير شبكه هاي اجتماعي متمايز مي‌كند امكان عضويت در آن به وسيله اكانت هايي كه كاربر در ساير سرويس دهنده هاي رايج دارد مي باشد.

او گفت: اگر شما اكانتي در گوگل،ياهو يا فيس بوك داشته باشيد در واقع عضو كيگ آي تي هم هستيد. كلمه عبور شما بين خودتان و سرويس دهنده مورد نظر مثلا گوگل محرمانه باقي مي ماند و شما لازم نيست براي عضويت در كينگ آي تي يك نام كاربري و كلمه عبور ديگر را به خاطر بسپاريد.

اين فناوري به وجود آمده تا نياز به داشتن چندين نام كاربري براي سايت هاي مختلف را مرتفع كند و به شما اجازه مي دهد با استفاده از اكانتي كه در يك سايت داريد بتوانيد به سايت هاي متفاوتي وارد شويد بدون اينكه نياز به ثبت نام دوباره در آن سايت ها را داشته باشيد.

براي هر كاربر در كينگ آي تي، يك پروفايل شامل مشخصات ، آخرين فعاليت هاي صورت گرفته و امتيازات و ..... اختصاص داده مي‌شود. كه پل ارتباطي با ديگر كاربران كينگ آي تي نيز خواهد بود.

علاقه مندان براي استفاده از امكانات اين سرويس و كسب اطلاعات بيشتر پيرامون آن مي توانند به نشاني kingit.ir مراجعه كنند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن