تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات رسايي درباره كارت هديه تامين اجتماعي براي نمايندگان: مبلغ ناچيز بود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: توضيحات رسايي درباره كارت هديه تامين اجتماعي براي نمايندگان: مبلغ ناچيز بود
اين دستگاه ها مبالغ ناچيزي به عنوان واسطه در اختيار نمايندگان مي گذارند و نمايندگان از باب كمك اين مبالغ را در اختيار مردم قرار مي دهند در حالي كه گزارش تحقيق و تفحص و حاشيه هاي آن سبب سوء تفاهم و هجمه به مجلس شده است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: قرائت گزارش پرونده تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي حاشيه هايي براي نمايندگان داشت كه از اين حاشيه به شكل سياسي بهره برداري مي شود و نمايندگان در دريافت مبالغ از سازمان تامين اجتماعي كار خلافي نكرده اند.

به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري ايرنا، حميد رسايي امروز (چهارشنبه) در تذكري، گفت: چند روز قبل گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي قرائت شد كه اين گزارش حاشيه هايي به همراه داشت و براي چند روز تبديل به تيتر روزنامه ها شد.

وي ادامه داد: هر كس تخلفي در سازمان تامين اجتماعي كرده باشد بايد با آن برخورد شود، حتي اگر نماينده مجلس باشد. ولي از اين حاشيه به شكل سياسي بهره برداري مي شود.

عضو كميسيون اصل نود اضافه كرد: شايسته بود اسامي نمايندگان در اين تحقيق و تفحص خوانده نمي شد تا نتيجه آن اعلام شود.

رسايي افزود: ابتدا اعلام شد 37 نماينده بن كارت دريافت كرده اند، بعد اعلام شد اين افراد 150 نفر هستند و بعد از آن هم گفته شد كه در همه دوره هاي مجلس از اين ارتباطات با سازمان هايي همچون كميته امداد، بهزيستي، هلال احمر و تامين اجتماعي وجود داشته است.

وي ادامه داد: اين دستگاه ها مبالغ ناچيزي به عنوان واسطه در اختيار نمايندگان مي گذارند و نمايندگان از باب كمك اين مبالغ را در اختيار مردم قرار مي دهند در حالي كه گزارش تحقيق و تفحص و حاشيه هاي آن سبب سوء تفاهم و هجمه به مجلس شده است. گويي كه مجلس و نمايندگان تخلف و يا دزدي كرده اند.

وي ادامه داد: همه نمايندگان در همه دوره ها با اين دستگاه ها كه كارشان كمك به افراد تحت پوشش است، ارتباط داشته اند و مبالغي به عنوان واسطه در اختيار نمايندگان قرار مي گرفت.

نماينده مردم تهران ادامه داد: همه مي دانند رييس جمهوري، رييس قوه قضاييه و رييس مجلس بودجه خارج از شمول در اختيار دارد كه رييس مجلس بخشي از اين بودجه را بايد در اختيار نمايندگان قرار دهد.

وي ادامه داد: اين به دليل اعتمادي است كه دستگاه ها به نمايندگان دارند و اين جرمي نيست و شما بايد به عنوان هيات رييسه اعلام كنيد.

وي با طرح اين سوال كه مگر نمايندگان كار خلافي كرده اند؟ گفت: اين مبالغ با حجم مراجعات به نمايندگان كم است، اكنون وزارت ارشاد به روزنامه ها كمك مالي مي كند و بن كتاب در اختيار آنها قرار مي دهد، چرا براي آنها تيتر نمي زنند؟

به گفته رسايي، حتي نمايندگان مبالغي از هزينه خود روي اين مبالغ مي گذارند و به مردم مي دهند اما فضايي درمطبوعات ايجاد شده كه اين خيانت در حق نظام و مجلس است.

وي تصريح كرد: اگر نماينده اي تخلف كرده هيات نظارت بر نمايندگان و دستگاه قضايي حتما بايد با آن برخورد كند.

به گزارش ايرنا، «محمدرضا باهنر» كه رياست جلسه علني را بر عهده داشت با بيان اينكه برخي رفتارهاي رسانه اي شايد مناسب نبوده است، گفت: بايد تحقيق و تفحص به نتيجه برسد و اگر كسي سوء استفاده شخصي كرده، حتما هيات رييسه پرونده را به قوه قضاييه ارجاع مي دهد ولي سابقه وجود داشته كه هر از چندي دستگاه ها مبلغي به نمايندگان مي دهند كه اين مساله نبايد با كساني كه سوء استفاده هاي شخصي مي كنند، خلط شود.

باهنر افزود: سوء استفاده هاي شخصي بايد پيگيري شود، اما اين جوسازي ها ظلم به نظام و خدمتگزاران است.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن