تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد مشهد خبر داداختصاص 2.9 ميليارد تومان اعتبار براي بودجه پژوهشي دانشگاه مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد مشهد خبر داداختصاص 2.9 ميليارد تومان اعتبار براي بودجه پژوهشي دانشگاه مشهد
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي مشهد با اشاره به اينكه محدوديتي در بودجه پژوهش نداريم، گفت: در سال 92 بودجه پژوهشي اين دانشگاه 2 ميليارد و 900 ميليون تومان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، محمد‌علي خليل‌زاده صبح امروز در نشست خبري با تشريح اقدامات هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد اظهار كرد: در سال جاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد با شعار تجاري‌سازي فناوري گام‌هايي را به سوي حماسه اقتصادي در هفته پژوهش و فناوري برداشته است.

وي تصريح كرد: برخي از اين اقدامات در سال گذشته به اجرا گذاشته شده است.

اين مسئول از جمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد در اين هفته را ارزيابي و انتخاب پژوهشگران برتر در سطح استان خراسان رضوي و واحد مشهد و تقدير از آنان، برگزاري نمايشگاه‌هاي دستاوردهاي پژوهشي و فناوري عنوان كرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامي نمايشگاه‌هاي دستاوردهاي پژوهشي و فناوري را به صورت هدفمند و متمركز در دانشگاه‌هاي آزاد سطح استان برگزار مي‌كند.

وي افزود: در تمامي دانشكده‌ها نمايشگاه دستاورد پژوهشي و فناوري واحدهاي مربوطه از شنبه 23 آذر‌ماه تا چهارشنبه 27 آذر‌ماه به نمايش گذاشته شده است و اين دانشكده‌ها پذيراي اقشار مختلف اعم از رده‌هاي دانشجويي، دانش‌آموزي، اصحاب صنعت و دستگاه‌هاي اجرايي هستند.

خليل‌زاده ديگر اقدامات پژوهشي در اين هفته را برگزاري سخنراني‌هاي علمي، ايجاد كارگاه‌هاي آموزشي متعدد و برگزاري مسابقه عنوان كرد.

وي افزود: با توجه به تغييرات در مديريت انجمن‌هاي علمي كه اخيراً در دانشگاه آزاد اسلامي مشهد رخ داده است در اين هفته برگزاري انتخابات انجمن‌هاي علمي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي واحد مشهد را از امروز تا دوشنبه 25 آذرماه به صورت الكترونيكي و از طريق سايت دانشگاه انجام مي‌دهيم.

اين مسئول تصريح كرد: آزمايشگاه پردازش سريع در دانشكده مهندسي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد نيز از ديگر فعاليت‌هاي اين هفته است؛ با فعاليت‌هاي تخصصي و ارزنده‌اي كه توسط دانشكده مهندسي انجام شده توانسته‌ايم اين فناوري را در رابطه با رايانه‌ها در داخل توليد كنيم.

وي گفت: از اقدامات ديگر كلينيك صنعت و دانشگاه است كه در آن نيازها و مسائل صنايع، تحليل و شناسايي شده و پروژه‌هايي كه قابل اجرا باشند بين دانشجويان و صنعت شكل گرفته و اجرايي مي‌شود.

خليل‌زاده گفت: در راستاي تجاري‌سازي فناوري راه‌اندازي مراكز رشد واحدهاي مشاور دانشگاه از فعاليت‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد است؛ اين مراكز رشد جايگاهي براي افرادي است كه مي‌خواهند نتايج پژوهش و دستاوردهاي خود را به تجاري‌سازي برسانند.

وي افزود: طرح‌هايي را در راستاي طرح تجهيزات و فناوري‌هاي سلامت نيز شروع كرده‌ايم.

خليل‌زاده با اشاره به اينكه تعداد طرح‌ها به طرح‌هاي پژوهشي درون و برون دانشگاه خلاصه مي‌شود، گفت: رويكرد طرح‌هاي پژوهشي در دانشگاه آزاد اسلامي توليد علم و فناوري است.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي مشهد افزود: بودجه طرح‌هاي پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد 5 درصد از كل شهريه دريافتي دانشگاه است كه در حال حاضر 6 درصد از كل شهريه دريافتي دانشگاه را شامل مي‌شود.

وي در خاتمه با اشاره به اينكه محدوديتي در بودجه پژوهش نداريم، گفت: در سال 92 دانشگاه آزاد اسلامي مشهد هم بودجه پژوهش را دارد و هم بودجه داخلي دانشگاه، كه بودجه پژوهش 2 ميليارد و 900 ميليون تومان است و از بودجه داخلي نيز 500 تا يك ميليارد تومان در حوزه پژوهش هزينه مي‌شود.

انتهاي پيام/2202/ز40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن