تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمين كپنهاگن مزرعه سيب‌زميني بودرونالدو: به دنبال ركوردشكني نيستم، مي‌خواهم قهرمان شوم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: زمين كپنهاگن مزرعه سيب‌زميني بودرونالدو: به دنبال ركوردشكني نيستم، مي‌خواهم قهرمان شوم
ستاره پرتغالي رئال‌مادريد اعلام كرد كه هدفش ركوردشكني نيست و بر روي قهرماني با تيمش تمركز كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس، كريستيانو رونالدو تعداد گل‌هايش در ليگ قهرمانان اروپا را با گلزني مقابل كپنهاگن به 60 گل افزايش داد تا رئال مادريد با 16 امتياز و صدرنشيني در گروه B به دور بعد برسد. رونالدو اولين بازيكني است كه در تاريخ ليگ قهرمانان اروپا موفق شده است در مرحله گروهي 9 گل بزند. وي تنها 5 گل با ركورد 65 گل مسي و ۱۱ گل با ركورد رائول در اين مسابقات فاصله دارد.

وي اظهار داشت: بسيار عالي بازي كرديم و به هدفمان كه پيروزي در ميداني سخت بود، رسيديم. همچنين ركورد ليگ قهرمانان را شكستيم و خوشحالم. يك قدم ديگر برداشتيم. تيم اعتماد به نفس خوبي دارد و فوتبال جذابي را به نمايش مي‌گذارد.

رونالدو ادامه داد: از 9 گلي كه زدم بسيار خوشحالم اما تمام كاري كه كردم كمك به تيم با گلزني بود. مثل هميشه مي‌خواستم گل بزنم اما به خصوص در اين ديدار دوست داشتم گل بزنم تا ركورد بزنم. اما نگران ركوردها نيستم؛ بيشتر به قهرمان شدن فكر مي‌كنم.

وي خاطرنشان كرد: پس از مدت طولاني دور بودن از مسابقات كمي زمان مي‌برد تا بهترين عملكردم را نشان دهم. در آمادگي كامل به سر نمي‌برم اما به تيم كمك كردم و بسيار خوشحالم. در ضربه پنالتي بي‌دقتي و اشتباه كردم. اين بخشي از فوتبال است اما بسيار جدي است.

ستاره پرتغالي رئال مادريد اضافه كرد: زمين بسيار بد بود، مزرعه‌ سيب‌زميني بود اما بازيكنان به اندازه كافي توانايي داشتند تا اين مسئله روي آنها اثر نگذارد. تمام تيم‌ها در اين مسابقات خوب بودند و هيچ تيمي را برتر از ديگري نمي‌دانم.

وي گفت: احساس مي‌كنم براي تيم مفيد بوده‌ام. حس مي‌كنم فوتبالم روان‌تر مي‌شود. مي‌خواهد از فوتبالم همچنان لذت ببرند.

انتهاي پيام/د

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن