تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيبي: در عين رفاقت از گسترش جدا شدم / من بلندپروازم و دنبال قهرماني مي روم نه سقوط


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: خطيبي: در عين رفاقت از گسترش جدا شدم / من بلندپروازم و دنبال قهرماني مي روم نه سقوط


به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ اين بزرگ ترين شوك ممكن به فوتبال تبريز بود كه بسياري از داشته هايش را مديون خطيبي است؛ وجود تيم دوم در اين شهر، معرفي چند ستاره جوان از ماشين سازي و گسترش، متوقف كردن تيم هايي مثل سپاهان، استقلال، فولاد و نفت به خاطر تراكتور و ... اما او ديروز ساكش را بست و از باشگاه گسترش رفت. او پس از استفعا به خبرورزشي گفت: من نبايد در اين مورد حرف بزنم و باشگاه تصميم گيرنده است. نيازي هم نيست كه زياد صحبت كنم چون باشگاه مديرعامل دارد و ايشان صحبت خواهند كرد اما مسائلي در ذهنم وجود دارد كه فكر كردم مردم ايران بايد آن را بدانند.
خطيبي اضافه كرد: فوتبال هميشه نمي ماند، چه براي فوتباليست ها و چه براي مربيان. همه ما جاهاي مان را عوض مي كنيم و استعفاي من چيز عجيبي نيست. به جاي فوتبال، من هميشه كوشيده ام كه رفاقت ها را افزايش دهم. به خدا قسم هرگز از فوتبال چيزي نمي خواستم و دنبال مساله خاصي نبودم كه به فوتبال بچسبم. از روز اول كه وارد فوتبال شدم نيز سعي كردم به شهرم كمك كنم. مي خواستم هر سال 4، 5 بازيكن را به ليگ معرفي كنم يا بهترين و يك مربي برنده لقب بگيرم. اينها خواسته هاي من از فوتبال بود. فصل قبل تيمم را قهرمان ليگ يك كردم و در اين فصل هم كوشيدم كه گسترش بين تمام تيم ها، بهترين نوع بازي را داشته باشد. تا جايي كه من مي دانم، همه روي بازي هاي تاكتيكي گسترش فولاد نيز صحه گذاشتند اما اينها همه ماجرا نيست.
خطيبي اضافه كرد: من يك سال و نيم است كه نمك باشگاه را مي خورم و نبايد نمكدان شكن باشم. از سمندر مديرعامل باشگاه تشكر مي كنم و همين طور از بازيكنان گسترش كه در اين مدت، بهترين و صميمي ترين دوستانم هستند. همين طور بايد از هواداران تشكر كنم و مطبوعات و رسانه ها كه هميشه حامي من بودند. در اصل آنها از مربيان نسل جديد حمايت كردند و اين بسيار لذتبخش است. حالا من استعفايم را ارائه كردم و رفتم اما مردم بايد بدانند رسول خطيبي عاشق تبريز، شيفته تراكتور و عاشق تيم هاي تبريزي است. در اين مدت تمام تلاشم را كردم تا سر قولم بمانم ولي حالا گسترش فولاد در جدول رده بندي يازدهم است و اين برخلاف عقايد و اصول من بود.
سرمربي جوان گسترش اضافه كرد: من مي روم اما بضاعت تيمم را مي شناسم. مي دانم اين تيم قطعا در ليگ مي ماند و مي تواند در بين 10 تيم اول بايستد اما من زحماتم را كشيدم ولي ديگر نمي توانم بايستم. امسال هم واقعا خوب بوديم و عالي كار كرديم ولي وقتي نتيجه نگيري، اتفاقات ديگري رخ مي دهد. من دست هيات مديره را باز گذاشتم تا فرد ديگري را به تيم تزريق كنند، خودم هم مي روم پي سرنوشتم.
از خطيبي پرسيديم بحثي در ميان بوده كه باعث ناراحتي و عصبانيت شما شده و به خاطرش مي خواهي گسترش را ترك كني كه گفت: قسم مي خورم هيچ بحثي در ميان نبود. در عين رفاقت و دوستي از گسترش جدا شدم. من يك آدم بلندپروازم كه دوست دارم بالاتر از بقيه باشم. اين شخصيت من است و نمي توانم آن را تغيير دهم چون اصلا بد نيست. پارسال قهرمان ليگ شدم، امسال هم در نيم فصل اول خوب بوديم. دوست داشتم موفق تر از اينها باشم كه نشد. حقيقتش اين است كه تحمل اين شرايط و حضور در پايين جدول را ندارم. نمي توان گفت گسترش فولاد قهرمان ليگ مي شود چون اصلا چنين امكاني وجود ندارد. بضاعت ما بازيكنان ليگ يكي بود و از طرفي، بازيكنان درجه يك به گسترش نمي آمدند چون اين تيم به تازگي از ليگ يك آمده بود و اسم و رسمي نداشت. من و دوستانم با تلاشي كه داشتيم، نام گسترش را در فوتبال ايران سر زبان ها انداختيم و داشتيم خوب پيش مي رفتيم ولي تلاش مان فايده نداشت و كار به جايي كشيد كه من احساس مي كنم بايد استفعا بدهم و از اين تيم بروم. حالا يك مربي بياورند كه تيم را با همين بضاعت در ليگ حفظ كند و جزو 10 تيم اول باشد. كارنامه من مشخص است، بازيكناني كه به فوتبال ايران دادم و خدمتي كه به فوتبال تبريز كرده ام، با اين استفعا از يادها نمي رود. امروز گسترش يازدهم جدول است كه من مي روم ولي مطمئن باشيد بعد از من، بازيكنان تلاش خواهند كرد تا تيم را در رده هاي تك رقمي نگه دارند. من هم مي روم تا تيمي را بگيرم كه به دنبال قهرماني است. تيمي را مي خواهم كه دغدغه اش رسيدن به سهميه آسيا باشد و شرايط صعود و انگيزه هاي بلندپروازي را در خود تقويت كند.
رسول خطيبي در پايان گفت: امسال هم چند پيشنهاد بسيار خوب داشتم اما نمي خواستم به دوستانم پشت كنم و فكر مي كردم بايد بمانم چرا كه فوتبال تبريز به من احتياج داشت ولي حالا وقت رفتن است. از طريق روزنامه خبرورزشي از مردم تبريز خداحافظي مي كنم و اميدوارم شادي هاي شان هر روز افزايش پيدا كند. دوست دارم تلاش هايي كه براي فوتبال شهرم داشتم از يادها نرود. از همه بازيكنان و اهالي رسانه هم ممنونم. در اين مدت، به اندازه كافي استراحت نداشتم. بعد از شكست مقابل صبا حتي يك دقيقه هم خوابم نمي برد و بايد استراحت كنم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن