تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان اروپا شكست خورد صعود لوركوزن و المپياكو


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: قهرمان اروپا شكست خورد صعود لوركوزن و المپياكو
تيم‌هاي فوتبال بايرلوركوزن آلمان و المپياكو يونان هم صعود خود را به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا قطعي كردند.


به گزارش سرويس ورزشي برنا، در آغاز هفته ششم دور گروهي رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته و از گروه يك منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان شاختار دونتسك اوكراين بود و توانست با نتيجه يك بر صفر به پيروزي برسد تا به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شود. جونز 67 تك گل بازي را به ثمر رساند.

در ديگر مسابقه اين گروه رئال سوسيداد اسپانيا ميزبان بايرلوركوزن آلمان بود و با نتيجه يك بر صفر شكست خورد تا لوركوزن با 10 امتياز بعد از يونايتد 14 امتيازي صعود كند. عمر توپراك 49 گل برتري تيمش را وارد دروازه ميزبان كرد. شاختار هم با 8 امتياز سوم شد و به ليگ اروپا رفت.

در گروه دوم هم تيم از پيش صعود كرده رئال مادريد اسپانيا ميهمان كپنهاگن دانمارك بود و با دو گل به برتري دست يافت. مودريچ 25 و رونالدو 48 در اين ديدار گلزني كردند. رونالدو با 9 گل زده در مرحله گروهي صاحب ركورد جديدي شد و همين بازيكن يك ضربه پنالتي هم به هدر داد. رئال با اين برد 16 امتيازي شد.

در ديگر بازي اين گروه تيم هاي گالاتاسراي تركيه و يوونتوس ايتاليا در استانبول به مصاف هم رفتند و اين مسابقه به علت بارش شديد برف در دقيقه 35 نيمه كاره ماند تا تكليف دومين تيم صعود كننده فعلا مشخص نشود.

در گروه سوم بنفيكا پرتغال ميزبان پاريسن ژرمن فرانسه بود و با نتيجه دو بر يك به پيروزي رسيد اما نتوانست صعود كند و راهي ليگ اروپا شد. كاواني 37 براي ميهمان و ليما 45 پنالتي و گايتان 58 براي بنفيكا گلزني كردند.

المپياكو يونان هم در رقابتي جنجالي با نتيجه سه بر يك اندرلخت بلژيك را برد و بعد از پاريسن ژرمن به عنوان تيم دوم گروه به مرحله بعدي ليگ قهرمانان راه يافت. ساويولا 34 و 58 و دومينگز 90 پنالتي براي ميزبان و ساشا 39 براي اندرلخت موفق به گلزني شدند. در اين بازي ساويولا از الميپاكو و سه بازيكن ميهمان از زمين مسابقه اخراج شدند.

در اين گروه پاريسن ژرمن 13 امتيازي شد و المپياكو و بنفيكا هم 10 امتيازي شدند اما نماينده يونان به علت برتري در ديدارهاي مستقيم با بنفيكا جواز صعود گرفت و نماينده پرتغال راهي ليگ اروپا شد.

در گروه چهارم نيز بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني اروپا در ورزشگاه آليانز آرنا ميزبان منچسترسيتي بود و با نتيجه سه بر دو شكست خورد تا نخستين باخت خود در اين تورنمنت متحمل شود. مولر 5 و گوتزه 12 براي بايرن و سيلوا 28، كولاروف 60 پنالتي و ميلنر 62 براي سيتي گلزني كردند.

ويكتوريا پلژن جمهوري چك هم با نتيجه دو بر يك زسكا مسكو روسيه را برد اما نماينده روسيه راهي ليگ اروپا شد. دور پاياني مرحله گروهي اين مسابقات امشب با برگزاري هشت ديدار به پايان خواهد رسيد.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن