تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع سرمايه‌‌گذاران گردشگري در اردبيل راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مجمع سرمايه‌‌گذاران گردشگري در اردبيل راه‌اندازي مي‌شود
معاون برنامه‌ريزي استاندار اردبيل گفت: قرار است مجمع سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري با هدف توسعه اين بخش و ارتقاي شاخص‌هاي بخش گردشگري در استان اردبيل تشكيل شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل؛ سيد حامد عاملي ديروز در جلسه هم‌انديشي سرمايه‌گذاران و فعالان صنعت گردشگري در اردبيل، اظهار داشت: اين مجمع با هدف توسعه بخش گردشگري و معرفي قابليت‌هاي صنعت گردشگري در استان به سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و هم‌انديشي بهتر در اين حوزه تشكيل مي‌شود تا به سهولت در اين زمينه كمك شود.

وي از راه‌اندازي واحد مستقل جذب سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف در استانداري اردبيل خبر داد و گفت: ما بايد با هماهنگي و همكاري مشترك بتوانيم در توسعه بخش گردشگري و تقويت اين صنعت قدم‌هاي جدي و اساسي را برداريم.

عاملي، صنعت گردشگري را يكي از پردرآمدترين بخش‌هاي اقتصادي يك كشور توصيف كرد و افزود: استان اردبيل از استان‌هاي شاخص كشور در اين زمينه است كه هم در گردشگري زمستاني و هم تابستاني از توانمندي بيشماري برخوردار است كه بايد سعي كنيم با ايجاد امكانات اين صنعت را متحول كنيم.

در اين جلسه مديركل ميراث فرهنگي استان اردبيلنيز با اشاره به وجود ارتباط مناسب بين اداره‌كل ميراث فرهنگي استان و سرمايه‌گذاران گردشگري و وجود خلأ در ارتباط بين حلقه‌هاي فعاليت صنعت گردشگري استان، برگزاري چنين جلساتي را به منظور تقويت ارتباط بين اين حلقه‌ها ضروري دانست تا نتايج حاصل از آن به عنوان راهكار و برنامه در تصميم‌گيري مسئولان استاني مورد توجه قرار گرفته و مشكلات حوزه گردشگري مرتفع و گشايش و سرعتي در پيشرفت حوزه گردشگري استان را شاهد باشيم.

يحيي نقي‌زاده برگزاري اين جلسه را با هدف امكان پايش آخرين وضعيت سرمايه‌گذاري‌هاي صنعت گردشگري در استان عنوان كرد و گفت: نظام‌مند شدن ارتباط و نظارت بر روي وضعيت سرمايه‌گذاران نيازمند ايجاد يك تشكل است تا از آخرين وضعيت سرمايه‌گذاران بتوان با خبر شد.

وي بررسي مسائل، موضوعات و مشكلات حوزه‌هاي سرمايه‌گذاري استان و ايجاد و تقويت ارتباط بين ساير تشكل‌هاي فعال در حوزه گردشگري را از ديگر اهداف برگزاري اين جلسه نام برد و افزود: شناسايي، دسته‌بندي و طرح موضوعات مشترك حوزه‌هاي گردشگري و سرمايه‌گذاري در كارگروه‌هاي زير مجموعه شوراي برنامه استان و فراهم ساختن امكان جذب سرمايه‌هاي خارجي و داخلي در قالب مشاركت بين سرمايه‌گذاري به عنوان هدفي ديگر انجام مي‌شود/س.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن