تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803583749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل ميراث فرهنگي همدان خبر دادهمدان ميزبان كنفرانس جهاني گردشگري ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ميراث فرهنگي همدان خبر دادهمدان ميزبان كنفرانس جهاني گردشگري ورزشي
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همدان از برگزاري نخستين كنفرانس جهاني گردشگري ورزشي به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان و به همت فدراسيون جهاني او ـ اسپرت خبر داد.


عليرضا ايزدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس همدان اظهار داشت: يكي از فعاليت‌ها و تلاش‌هاي مجموعه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تلاش براي جذب گردشگر داخلي و خارجي در گرايش‌هاي مختلف است.

وي افزود: استان همدان داراي قابليت‌هاي زيادي در زمينه جذب گردشگر بوده و هست كه تاكنون به خوبي نتوانستيم از اين امكانات براي رشد صنعت گردشگري استفاده كنيم و به واقع اين موضوع پراهميت مغفول واقع شده است.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همدان اضافه كرد: يكي از ابعاد مهم رونق صنعت گردشگري پرداختن و استفاده از ورزش براي جذب گردشگر داخلي و خارجي است كه از سال گذشته به بهانه برگزاري جشنواره زمستاني همدان اين موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وي؛ حضور تيم فوتبال پاس در سطح بالاترين سطح فوتبال ايران باعث شده كه علاوه بر حضور تيم‌هاي مطرح ايران در همدان هواداران و علاقه‌مندان به تيم‌هاي بزرگ براي ديدن بازي‌هاي تيم‌ محبوب‌شان به همدان سفر كنند.

ايزدي با اشاره به اينكه در كنار ورزش‌هايي كه رقابتي هستند ظرفيت استان همدان در زمينه داشتن رشد رشته‌هاي ديگر وجود دارد تصريح كرد: همدان در چهار فصل در فعاليت رشته‌هاي مختلف قابليت جذب گردشگر را دارد و براي رونق اين بخش بايد تلاش بيشتري داشته باشيم.

وي ادامه داد: الوند، كوه سرفراز در همدان؛ يك ظرفيت‌ عظيمي است كه در فصل تابستان و زمستان قابليت جذب گردشگر در رشته‌هاي كوهنوردي و اسكي برف و چمن را دارد و حضور گردشگران ورزشي از نظر رونق اقتصادي و پويايي صنعت گردشگري تأثير مستقيم خواهد داشت.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همدان خاطرنشان كرد: با خبر شديم دفتر يك فدراسيون جهاني به نام او ـ اسپرت كه در زمينه ورزش‌هاي رزمي فعاليت دارد در همدان است و با پيشنهاد مسئولان اين فدراسيون نخستين كنفرانس جهاني گردشگري ورزشي را با مشاركت بين دستگاهي برگزار كنيم.

وي با بيان اينكه اين كنفرانس در بخش‌هاي مختلف ميهمان و سخنران دارد ابراز داشت: اين كنفرانس دو روزه به ميزباني دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار خواهد شد و سعي شده كه ميهمانان داخلي برجسته و خارجي كه عضويت در اين فدراسيون دارند حضور داشته باشند.

ايزدي گفت: در اين كنفرانس دو روزه كارگاه‌هاي تخصصي در زمينه‌هاي مختلف برگزار مي‌شود و عصر امروز چهارشنبه به صورت رسمي با حضور ميهمان داخلي و خارجي و مسئولان ارشد استان در دانشگاه آزاد همدان آغاز به كار خواهد كرد.

وي عنوان كرد: با هماهنگي انجام شده قرار بود نمايندگاني از 20 كشور در اين كنفرانس حضور داشته باشند كه همكارانم در ميراث فرهنگي با زحماتي كه كشيدند موفق شدند براي ميهماني از 11 كشور دنيا ويزا اخذ كنند تا در اين كنفرانس حضور داشته باشند.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همدان افزود: 17 ميهمان بين‌المللي از كشورهاي سوريه، هنگ‌كنگ، عمان، آمريكا، افغانستان، تركيه، آذربايجان، پاكستان، فنلاند، هندوستان، سودان و عراق طي دو روز برگزاري اين كنفرانس در همدان حضور خواهند داشت.

كنفرانس بين‌المللي گردشگري ورزشي از امروز با حضور نمايندگان فدراسيون جهاني او ـ‌ اسپرت كشورهاي مختلف دنيا و به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان با مشاركت و همكاري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان برگزار مي‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

حضور چند چهره كشوري در اين كنفرانس مطرح شده است كه قطعي بودن حضور اين شخصيت‌ها به زودي اعلام خواهد شد.

در كنار برگزاري كنفرانس و كارگاه‌ها، بازديد از امكان تاريخي استان و غار عيلصدر از ديگر برنامه‌هاي اين گردهمايي است كه به ميزباني اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام/89020/ط40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن