تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814222112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت نمايندگان خوزستان به صحن مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازگشت نمايندگان خوزستان به صحن مجلس
نمايندگان استان خوزستان با وساطت يك عضو هيئت رئيسه مجلس به صحن علني بازگشتند.

سيد راضي نوري نماينده مردم شوش و عضو مجمع نمايندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم از بازگشت 18 عضو مجمع نمايندگان اين استان به جلسه علني صبح امروز مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

صبح امروز، جواد سعدون‌زاده عضو مجمع نمايندگان استان خوزستان به خبرنگار تسنيم گفته بود: به دنبال استعفاي 18 نماينده استان خوزستان به دليل حذف رديف‌هاي بودجه اين استان در لايحه بودجه سال آينده توسط دولت، آن‌ها جلسه علني امروز پارلمان را ترك كردند.

اما حالا نماينده مردم شوش در مجلس مي‌گويد: صبح امروز جلسه‌اي با حضور همه اعضاي مجمع نمايندگان استان داشتيم و در جلسه علني حضور نيافتيم. در حين برگزاري جلسه، محمد دهقان عضو هيئت رئيسه مجلس به جلسه نمايندگان استان آمد و خواستار بازگشت نمايندگان به جلسه علني شد؛ ما هم اعلام كرديم كه با مجلس قهر نيستيم و مجلس، خانه ماست و به صحن بازمي‌گرديم.

نوري اضافه كرد: اينكه دهقان براي وساطت از سوي رئيس مجلس به جلسه آمده بود يا نه، مشخص نشد ولي بعد از اتمام جلسه داخلي كه در آن تصميم گرفتيم كه در جلسات علني شركت كنيم، به صحن مجلس بازگشتيم.

وي افزود: هدف نمايندگان استان خوزستان حل مشكلات استان است چرا كه اين استان يك استان ثرتمند است ولي از مشكلات زيادي همچون آلودگي هوا، بيكاري و . . . رنج مي‌برد. نمايندگان استان خواستار تخصيص بودجه‌اي عادلانه براي اقدامات عمراني و بازسازي استان هستند.

عضو مجمع نمايندگان استان خوزستان در پايان اظهار داشت: هم‌اكنون همه نمايندگان استان در صحن علني مجلس شوراي اسلامي حضور دارند.

حبيب آغاجري عضو ديگر مجمع نمايندگان استان خوزستان نيز به خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم گفته است: قرار است اعضاي مجمع نمايندگان استان، عصر امروز پيرامون بحث‌هاي مطرح شده در زمينه رعايت نشدن عدالت در تخصيص بودجه اين استان در لايحه بودجه 93، با لاريجاني رئيس مجلس جلسه‌‌اي داشته باشند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن