تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از پيروزي بر بايرن در آلمانپيگريني: دوست داشتم گل چهارم را هم بزنيم/ خيلي خوب بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از پيروزي بر بايرن در آلمانپيگريني: دوست داشتم گل چهارم را هم بزنيم/ خيلي خوب بوديم
سرمربي منچسترسيتي پس از پيروزي بر بايرن مونيخ تاكيد كرد تيمش آنقدر خوب بوده كه دوست داشته گل‌هاي بيشتري بزنند.


به گزارش خبرگزاري فارس، منچسترسيتي در آخرين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا موفق شد شكست خانگي مقابل بايرن مونيخ را جبران كرده و با حساب سه بر دو در آليانس‌ آره‌نا به برتري برسد.

در اين ديدار توماس مولر 5 و ماريو گوتسه 12 براي بايرن مونيخ گل زدند و داويد سيلوا 28، الكساندر كولاروف 59 و جيمز ميلنر 62 براي منچسترسيتي گلزني كردند. بايرن مونيخ با اين شكست 15 امتيازي ماند و به دليل تفاضل گل بهتر صدر جدول را نيز حفظ كرد اما منچسترسيتي با همين تعداد امتياز به رده دوم رسيد.

مانوئل پيگريني در مورد اين ديدار گفت: تصور مي‌كردم تيمم آنقدر خوب بازي مي‌كند كه مي‌توانيم گل چهارم را بزنيم. به همين خاطر به سرجيو آگوئرو گفتم كه خودش را براي ورود به زمين گرم كند. از سوي ديگر مي‌دانستم كه اگر داويد سيلوا را بيش از حد در زمين مسابقه نگه دارم ممكن است يك بار ديگر آسيب ببيند. باز هم مي‌گويم، صدرنشيني در اين گروه براي ما كاري سخت بود اما به اندازه‌اي هم كه سايرين مي‌گويند اهميت ندارد. دوست داشتم گل‌هاي بيشتري بزنيم اما دوست نداشتم بازيكني را به خاطر آسيب ديدگي براي ديدارهاي بعدي از دست بدهم.

انتهاي پيام/د

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن