تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: دوست داشتم در تبريز مربيگري کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: دوست داشتم در تبريز مربيگري کنم
سرمربي جديد تيم فوتبال گسترش فولاد مي‌گويد که اين تيم بازيکنان توانمندي دارد و از رسول خطيبي به خاطر زحماتي که کشيده‌ تشکر کرد.

مهدي تارتار، سرمربي جديد تيم گسترش فولاد تبريز در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربي اين تيم، گفت: خوشحالم که به گسترش فولادي آمدم که از لحاظ زيرساخت‌ها، امکانات و مديريت بسيار خوب است. گسترش تيم خصوصي است که مشکلات مالي ندارد. بازيکنان خوبي در اختيار داريم، هميشه دوست داشتم يکي از شهرهايي که مربيگري مي‌کنم، تبريز باشد.

به گزارش ايسنا، وي درباره شناختش از گسترش فولاد و بازيکنان اين تيم، گفت: من نزديک به چهار يا پنج بازي اين تيم را از نيم فصل اول تا حال حاضر ديده‌ام و فيلم بازي‌هاي گسترش را از اين باشگاه گرفته‌ام که شناخت بيشتري داشته باشم. اين تيم بازيکنان توانمندي در اختيار دارد.

سرمربي گسترش فولاد‌ ادامه داد: جا دارد از رسول خطيبي که خيلي براي تيم زحمت کشيد تشکر کنم و وي تيم خوبي را جمع و جور کرده است.

تارتار درباره اينکه فکر مي‌کند در ادامه مسابقات ليگ برتر چه نتايجي را کسب کند، اظهار کرد: فوتبال قابل پيش‌بيني نيست ولي هدف ما اين است تا ابتدا فاصله خودمان را از تيم‌هاي پايين جدول بيشتر کنيم و نيم نگاهي هم به بالاي جدول داريم.

وي درباره اينکه از هواداران تبريزي چه انتظاري داريد، بيان کرد: از هواداران خونگرم تبريز مي‌خواهم که يار و ياور ما باشند و تيم را تنها نگذارند. در بازي‌هاي دور برگشت هستيم و نبايد ما را تنها بگذارند. واقعا به حمايت آنها نياز داريم. اميدوارم به ما دلگرمي بدهند و هميشه جزو بهترين تماشاگران کشور باقي بمانند.

سرمربي گسترش فولاد درباره اينکه آيا دستيارانش را انتخاب کرده است يا خير؟ گفت: اسامي دستيارانم را به باشگاه داده‌ام و اجازه بدهيد تا اسامي آنها نهايي شود و اعلام کنيم.

تارتار در پايان درباره شروع تمرينات اين تيم بيان کرد: تمريناتم را از شنبه استارت مي‌زنيم ولي با نفرات کامل‌مان از روز يکشنبه تمرين خواهيم کرد.

جمعه 1392/10/06 10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن