تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدي در گفت‌وگو با فارس:دومين حضور تراكتورسازي در آسيا جرقه‌اي در تاريخ خواهد بود/ مي‌خواهند با فشار روي هواداران ما را بي‌هويت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اسدي در گفت‌وگو با فارس:دومين حضور تراكتورسازي در آسيا جرقه‌اي در تاريخ خواهد بود/ مي‌خواهند با فشار روي هواداران ما را بي‌هويت كنند
كاپيتان تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: با تجربه سال قبل حضور ما در سال جديد در ليگ قهرمانان آسيا مي‌تواند جرقه‌اي در تاريخ تراكتورسازي باشد.


مرتضي اسدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد شرايط تراكتورسازي، قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا و برخي حواشي اطراف اين تيم صحبت‌هاي زير را انجام داد.

فارس: هم‌گروهي با الاتحاد و العين امارات را چطور ارزيابي مي‌كني؟

به نظر من در گروه سختي قرار داريم. الاتحاد را از سالهاي قبل مي‌شناسيم و العين نيز سال قبل در گروه استقلال قرار داشت البته اين تيم نسبت به گذشته تغييراتي كرده اما ما با توجه به بازيكنان خوبي كه امسال جذب كرديم به هيچ وجه دست و پا بسته نيستيم. مي‌خواهيم در اين ديدار خارج از خانه امتيازات لازم را بگيريم. ما در ديدارهاي خانگي خود با حمايت هوادارانمان مي‌توانيم بر هر حريفي غلبه كنيم.

فارس: فكر مي‌كني گروه امسال از دوره قبل براي شما آسانتر است؟

ما سال قبل در حالي وارد مسابقات شديم كه تيممان تجربه اين بازي‌ها را نداشت هر چند كه نفرات حاضر در تيم اكثراً سابقه حضور در ليگ قهرمانان را داشتند. اين تجربه امسال از لحاظ فكري و رواني كمك زيادي به ما خواهد كرد تا بتوانيم عملكرد بهتري داشته باشيم و روانتر كار كنيم.

فارس: به نظرت بتوانيد به مرحله بعد صعود كنيد؟

اين مسئله بسيار سخت است، تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم و در اين انديشه هستيم با كسب امتيازات خانگي و نتيجه در يك ديدار خارج از خانه بتوانيم شرايط صعودمان را به مرحله بعد فراهم كنيم. فكر مي‌كنم عملكرد ما در سال دوم ليگ قهرمانان جرقه‌اي در تاريخ تراكتورسازي خواهد بود.

فارس: در حال حاضر به صدر جدول ليگ برتر رسيديد، چقدر شانس براي تداوم اين موقعيت براي تراكتورسازي قائل هستيد؟

در اينجا مسئوليت بازيكنان بزرگتر و با تجربه تيم سنگين است. همچنين كادر فني بايد تلاش كند تا در كنار بازيكنان برنامه خوبي براي تداوم اين عملكرد داشته باشد. هواداران نيز بايد حمايت خود را ادامه دهند تا بتوانيم به حضور خود در صدر جدول تداوم ببخشيم.

فارس: دليل حضور كم تعداد هواداران در ديدار مقابل گسترش فولاد چيست؟

در روز مسابقه هوا خيلي سرد بود و ما پس از گذشتن 30 دقيقه از مسابقه تازه بدن‌هايمان گرم شد. البته در نظر بگيريد كه دائم كميته انضباطي هواداران را تهديد مي‌كند و اين باعث ناراحتي اعضاي تراكتورسازي مي‌شود. آيا فقط در تبريز شعار داده مي‌شود؟ در تمام دنيا هزينه مي‌كنند تا هواداران به ورزشگاه بيايند اما هواداران ما با اين امكانات و شرايط سخت به ورزشگاه مي‌آيند آن وقت با تهديدها و جريمه‌هاي مختلف آنها را مورد اذيت قرار مي‌دهند. شما به هر ورزشگاهي در ايران برويد مي‌بينيد كه برخي شعارها داده مي‌شود اما متأسفانه فشار روي تراكتورسازي است. بايد كار فرهنگي و كارشناسي انجام شود. با كسر امتياز نتيجه‌اي حاصل نمي‌شود. فكر مي‌كنم از سال بعد تيم‌ها بايد 4 - 5 امتياز را براي اين فصول كنار بگذارند. اين عملكرد را امسال در پيش گرفتند اما چه حاصلي به همراه داشته است؟ شنيدم در ديدار ملوان و داماش اتفاقات زيادي افتاده است اما چه برخوردي مي‌شود؟ هواداران بسيار دلخور هستند و اينكه پس از هر بازي بخواهند روي آنها فشار بياورند اصلا زيبا نيست. هواداران پشتوانه ما هستند اما مي‌خواهند آنها را از ما بگيرند كه در آن صورت تراكتورسازي بي‌هويت مي‌شود.

فارس: ديدار مقابل ذوب‌آهن را چطور ارزيابي مي‌كني؟

صددرصد بازي سختي در پيش داريم، ذوب‌آهن مقابل پرسپوليس نشان داد كه تيم توانمندي است و به هيچ وجه حضور در اين جايگاه حق آنها نيست. اين تيم هافبك‌هاي قدرتمندي دارد و برنامه‌ريزي كرديم تا انشاء‌الله بتوانيم پيروز شويم.

فارس: به نظر مي‌رسد تراكتورسازي دچار مشكلات مالي شده است.

اين مشكل از ابتداي فصل وجود داشت و در اين هفته‌ها بيرون زد و همه متوجه شدند. به هر حال باشگاه در تلاش است تا اين مسئله را برطرف كند و به ما قول دادند تا يكي دو هفته ديگر اين موضوع به اتمام برسد. به هر حال به تعهدات تا حدودي عمل شده اما نه به صورت كامل انشاء‌الله به زودي از اين حاشيه بي‌پولي نيز جدا خواهيم شد.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن