تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 3 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807711021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شكست بايرن و پيروزي منچستري‌ها / بازي گالاتاسراي و يوونتوس نيمه كاره ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شكست بايرن و پيروزي منچستري‌ها / بازي گالاتاسراي و يوونتوس نيمه كاره ماند
يكي از حساس‌ترين ديدارهاي هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به دليل بارش سنگين برف لغو شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته پاياني دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري 8 ديدار آغاز شد و چهره تيم‌هاي ديگر صعود كرده به مرحله بعد ليگ قهرمانان مشخص شد.

گروه A

منچستر‌يونايتد يك – شاختار‌ دونتسك صفر

رئال‌سوسيداد صفر – باير لوركوزن صفر

منچستر‌يونايتد از پيش صعود كرده در خانه ميزبان شاختار‌دونتسك بود كه اين ديدار در پايان با برتري يك بر صفر ميزبان به پايان رسيد. دو تيم پيش از اين ديدار با حمل پلاكارد و عكس گروهي ياد نلسون ماندلا فقيد را گرامي داشتند. منچستر كه بار ديگر وين روني آماده را در تركيب خود ميديد نتوانست از برتري خود در اين نيمه سود جويد تا بازي در نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد. در نيمه دوم فيل جونز موفق شد گل برتري شياطين سرخ را به ثمر برساند تا اين ديدار در نهايت با برتري يك بر صفر شاگردان ديويد مويس به پايان برسد.

در ديگر ديدار اين گروه رئال‌سوسيداد و باير لوركوزن برابر هم به ميدان رفتند كه اين ديدار در پايان با برتري يك بر صفر باير لوركوزن به پايان رسيد تا تيم آلماني پس از منچستر‌يونايتد به عنوان تيم دوم گروه به مرحله بعد ليگ قهرمانان راه يابد. تك گل اين ديدار را عمر توپراك در دقيقه 49 به ثمر رساند.

جدول گروه

1- منچستر‌يونايتد 6 بازي ،14 امتياز (صعود به مرحله بعد)

2- باير لوركوزن 6 بازي، 10 امتياز (صعود به مرحله بعد)

3- شاختار دونتسك 6بازي، 8 امتياز

4- رئال‌سوسيداد 6 بازي، 2 امتياز

گروه B

گالاتاسراي - يوونتوس (لغو شد)

كپنهاگن صفر – رئال مادريد 2

بازي حساس گالاتاسراي و يوونتوس به دليل بارش شديد برف در استانبول لغو شد و به چهارشنبه شب موكول شد. اين ديدار كه در زير بارش شديد برف برگزار شد در دقيقه 32 متوقف شد و بازيكنان دو تيم به رختكن برگشتند. در ادامه پس از اينكه مسئولان ورزشگاه چمن بازي را به شرايط قبل برگرداندند داور مسابقه دستور ادامه بازي را داد اما تيم داوري يوفا و داوران مسابقه بار ديگر زمين را مورد بررسي قرار دارند و تصميم گرفتند تا بازي را لغو كنند. هر چند اين تصميم با واكنش شديد هواداران گالاتاسراي روبرو شد اما به نظر مي‌رسد بازي از دقيقه 32 روز چهارشنبه ادامه خواهد يافت.

رئال‌مادريد در ديگر ديدار اين گروه در حالي در دانمارك به مصاف كپنهاگن رفت كه بار ديگر كريستيانو رونالدو را در تركيب خود مي‌ديد. رئالي‌ها كه خيالشان بابت صدر‌نشيني در اين گروه راحت بود موفق شدند در دقيقه 25 با ضربه لوكا مودريچ كروات به گل برسند تا نيمه نخست با نتيجه يك بر صفر به سود كهكشاني ها به پايان برسد. در نيمه دوم پاي كريستيانو رونالدو به گل باز شد و اين مهاجم آماده پرتغالي موفق شد در دقيقه 48 گل دوم رئال را به ثمر برساند. او در اواخر بازي يك ضربه پنالتي را نيز از دست داد تا رئال مادريد در نهايت با برتري 2 بر صفر برابر كپنهاگن اين ديدار را به پايان ببرد.

جدول گروه

1- رئال‌مادريد 6 بازي، 16 امتياز (صعود به مرحله بعد)

2- يوونتوس 5 بازي، 6 امتياز

3- گالاتاسراي 5 بازي، 4 امتياز

4- كپنهاگن 6 بازي، 4 امتياز

گروه C

بنفيكا 2 – پاري‌سن ژرمن يك

المپياكوس 3- اندرلخت يك

بنفيكا در خانه در حالي به ديدار پاري سن ژرمن صدر‌نشين ليگ فرانسه رفت كه براي صعود از اين گروه ليگ قهرمانان به 3 امتياز مسابقه سخت احتياج داشت. اما اين ادينسون كاواني بود كه در دقيقه 37 موفق شد گل اول بازي را به ثمر برساند اما طولي نكشيد كه ليما از روي نقطه پنالتي موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان نيمه نخست با تساوي يك بر يك به پايان برسد. در نيمه دوم نوبت نيكولاس گايتان آرژانتيني رسيد تا گل برتري بنفيكا را به ثمر برساند تا بازي با برتري 2 بر يك ميزبان به پايان برسد.

المپياكوس موفق شد با نتيجه 3 بر يك در خانه تيم بحران زده اندرلخت را از پيش روي بردارد تا به عنوان تيم نخست پس از پاري‌سن ژرمن راهي مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا شود. در اين ديدار پربرخورد 2 بازيكن مهمان از زمين مسابقه اخراج شدند. خاوير ساويولا دو گل و الكساندر دومينگوئس گلهاي ميزبان را در اين ديدار به ثمر رساندند و براي اندرلخت ساشا كليستان به ثمر رساند تا اين ديدار رد پايان با برتري 2 بر يك تيم يوناني به پايان برسد.

جدول گروه

1- پاري‌سن ژرمن 6 بازي، 13 امتياز (صعود به مرحله بعد)

2- المپياكوس 6 بازي، 10 امتياز (صعود به مرحله بعد)

3- بنفيكا 6 بازي، 10 امتياز

4- اندرلخت 6 بازي، يك امتياز

بايرن- منچستر‌سيتي

گروه D

بايرن‌مونيخ 2 – منچستر‌سيتي 3

ويكتوريا پلژن 2- زسكا مسكو يك

بايرن‌مونيخ كه در پي قطعي كردن صدر‌نشيني خود در اين گروه به ديدار منچستر‌سيتي رفت و در پايان با نتيجه 3 بر 2 شكست خورد اما به عنوان صدرنشين به مرحله بعد صعود كرد. بايرني‌ها خيلي زود به گل رسيدند. توماس مولر در دقيقه 5 و ماريو گوتسه در دقيقه 12 خيال بايرني‌ها را راحت كردند. در ادامه اوضاع براي منسچتر‌سيتي با مصدوميت ميكا ريچارد بدتر شد و اين بازيكن با پارگي همسترينگ جاي خودش را به زابالتا داد. سيتي در ادامه موفق شد در دقيقه 28 يكي از گل‌هاي خورده را با ضربه داويد سيلوا جبران كند تا نيمه نخست با برتري 2 بر يك بايرن‌مونيخ به پايان برسد. منچستر‌سيتي در نيمه دوم شروع طوفاني از خود نشان داد و در 3 دقيقه بايرن را تسليم كرد. الكساندر كولاروف در دقيقه 60 و جمز ميلنر در دقيقه 63 موفق شدند گلزني كنند تا منچستر‌سيتي اين بازي را با نتيجه 3 بر 2 پيروز شود اما اين تيم براي صدرنشيني به يك گل ديگر نياز داشت كه به آن نرسيد تا بازي با برتري 3 بر 2 بايرن به پايان برسد.

ويكتوريا پلژن در ديگر ديدار اين گروه به مصاف زسكا رفت كه اين ديدار در پايان با برتري 2 بر يك پلژن به پايان رسيد تا نماينده چك اولين برد خود را در اين فصل كسب كند. احمد موسي نيجريه اي در دقيقه 65 براي زسكا گلزني كرد و دانيل كولار در دقيقه 77 گل تساوي را به ثمر رساند و توماس واگنر در دقيقه 90 موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با برتري ميزبان به پايان برسد.همچنين زسكا از دقيقه 67 در پي اخراج زاگوئف 10 نفره بازي كرد.

جدول گروه

1- بايرن‌مونيخ 6 بازي، 15 امتياز (صعود به مرحله بعد)

2- منچستر‌سيتي 6 بازي، 15 امتياز (صعود به مرحله بعد)

3- زسكا مسكو 6 بازي، 4 امتياز

4- ويكتوريا پلژن 6 بازي، يك امتياز

ساير بازي‌هاي اين مرحله چهارشنبه شب برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن