تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان غربي:95 درصد اسناد شهرك صنعتي شماره 2 اروميه آماده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان غربي:95 درصد اسناد شهرك صنعتي شماره 2 اروميه آماده شده است
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان غربي: 95 درصد اسناد تك‌برگي شش‌دانگ شهرك صنعتي شماره 2 اروميه آماده شده است.


صابر پرنيان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اروميه اظهار داشت: رفع معارضين شهرك و اتصال فاز توسعه آن به قسمت اصلي و نيز راه دسترسي به جاده شهيد كلانتري از مهم‌ترين اهداف شركت براي توسعه اين شهرك صنعتي است.

وي ابراز داشت: وجود معارضان در محل تلاقي شهرك صنعتي شماره 2 اروميه با فاز توسعه آن عمده مشكل پيشرو در اين شهرك صنعتي محسوب مي‌شود.

پرنيان بر لزوم ايجاد خانه بهداشت در شهرك صنعتي شماره 2 اروميه تاكيد كرد و يادآور شد: اين شركت آمادگي واگذاري رايگان زمين به اداره بهداشت براي ايجاد مركز بهداشتي و درماني را دارد.

وي خاطرنشان كرد: اداره شهرك صنعتي شماره 2 اروميه به شركت خدماتي واگذار شده و شركت‌هاي خدماتي پشتوانه مصوبه مجلس شوراي اسلامي را دارند و با توجه به قدرت قانوني خود مي‌توانند مطالبات واحدهاي صنعتي را پيگيري كنند.

پرنيان عنوان كرد: از سال 85 گاز اين شهرك صنعتي تأمين شده و در قسمت توسعه اين شهرك به دليل وجود نقص‌هايي در شبكه انتقال، امكان اتصال گاز وجود نداشت ولي با اقدامات صورت گرفته در ماه‌هاي اخير و اصلاح شبكه انتقال در صورت تأييد شركت گاز حداكثر ظرف مدت 15 روز واحدهاي توليدي مستقر در فاز توسعه اين شهرك نيز از اين نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وي متذكر شد: براي تأمين ايمني واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي اروميه 2 در نظر داريم نسبت به تهيه و استقرار خودروي آتش‌نشاني در ساختمان آتش‌نشاني احداث شده اقدام كرده و در اختيار شركت خدماتي قرار دهيم.

رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان غربي در پايان تصريح كرد: 95 درصد اسناد تك برگي شش دانگ شهرك صنعتي شماره 2 اروميه آماده شده و به زودي تحويل صنعتگران اين شهرك صنعتي خواهد شد.

پرنيان اعلام كرد: امسال سياست كاري شركت، توسعه شهرك‌ها و نواحي صنعتي و راه‌اندازي شهرك‌ها و نواحي صنعتي جديد است.

وي با بيان اينكه شهرك‌هاي صنعتي مي‌توانند نقش ممتاز و بارزي در راستاي رشد و پيشرفت اقتصادي داشته باشد، اذعان داشت: بايد با تلاش‌ها و پيگيري‌هاي ويژه سعي كنيم تا استان را به شأن و منزلت واقعي خود از لحاظ صنعتي‌سازي برسانيم.

انتهاي پيام/61005/ق30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن