تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819387608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حريفان تراكتورسازي‌در ليگ قهرمانان آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: حريفان تراكتورسازي‌در ليگ قهرمانان آسيا
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در فصل جديد رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا با دو تيم قهرمان سابق اين مسابقات همگروه شده است.
مهر: قرعه كشي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا امروز در مقرر كنفدراسيون فوتبال آسيا در مالزي برگزار شد و طي آن نمايندگان كشورمان از جمله تيم تراكتورسازي حريفان خود را شناختند.

بر اين اساس تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز به عنوان يكي از نمايندگان كشورمان در گروه سوم (C) منطقه غرب آسيا با تيم هاي الاتحاد عربستان، العين امارات و برنده يكي از دو ديدار پلي آف همگروه شد.

هر دو تيم الاتحاد عربستان و العين امارات، تيم هايي هستند كه پيش از اين در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا هم به عنوان قهرماني دست يافته اند و هم نايب قهرماني در اين مسابقات را تجربه كرده اند.

تيم الاتحاد عربستان با دو قهرماني پياپي در ليگ قهرمانان آسيا در سال‌هاي 2004 و 2005 و يك نايب قهرماني در سال 2009 سومين تيم فوتبال پرافتخار فوتبال باشگاهي در آسيا محسوب مي‌شود. زرد و مشكي هاي عربستان يكي از تيم هاي متمول و قدرتمند آسيا به شمار مي آيند كه به طور معمول در هر دوره از رقابتها توانسته حداقل از گروه خود صعود كند.

العين نيز موفق‌ ترين تيم اماراتي است و در سطح آسيا نيز يكي از تيم‌هاي مطرح قاره محسوب مي شود. قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا در فصل 03-2002 مهم ترين عنوان اين تيم است. اين تيم همچنين در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2005 با شكست مقابل الاتحاد عربستان به مقام نايب قهرماني نيز دست يافت.

الاتحاد و العين تيم هايي هستند كه در دوره هاي گذشته اين رقابتها به دفعات با تيم هاي ايراني رو در رو شده اند. اين دو تيم را مي توان از جمله تيم هاي قدر فصل جديد مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب عنوان كرد. با اين حال تيم تراكتورسازي ايران نيز به واسطه باتجربه تر شدن نسبت به دوره گذشته، مي تواند حريفي سرسخت براي ديگر تيم هاي گروه باشد.

تيم چهارم گروه سه با برگزاري بازي هاي پلي آف مشخص خواهد شد كه به نظر مي رسد لوكوموتيو ازبكستان و لخويا قطر از شانس زيادي براي قرار گرفتن در مرحله گروهي اين رقابتها برخوردارند.

تيم تراكتورسازي در تنها تجربه آسيايي خود، در دوره گذشته اين رقابتها با تيم هاي الجزيره امارات، الشباب عربستان و الجيش قطر همگروه بود كه در نهايت نتوانست از گروه خود صعود كند.

تراكتورسازي در فصل گذشته رقابتهاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران توانست عنوان نايب قهرماني را از آن خود كرده و براي دومين دوره متوالي به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا راه يابد.
اما تيم هاي استقلال، سپاهان و فولاد هم در اين رقابتها به شرح زير حريفان خود را شناختند.گ

روه A: الريان قطر، الجزيره امارات، استقلال، الشباب عربستان

گروه B: الفتح عربستان، بنيادكار ازبكستان، فولاد، برنده پلي آف شماره يك

گروه C: الاتحاد عربستان، العين امارات، تراكتورسازي، برنده پلي آف شماره دو

گروه D: السد قطر، الاهلي امارات، سپاهان، الهلال عربستان

بازي‌هاي پلي‌آف

پلي آف شماره 1 : سوابق عمان با القادسيه كويت و برنده اين بازي با بن ياس امارات؛ برنده بازي‌هاي قبلي با الجيش قطر با نسف ازبكستان؛ برنده مجموع بازي‌ها در گروه دو قرار مي‌گيرد.

لي آف شماره 2 : شباب اردن با الحديد بحرين برنده اين بازي با لخويا قطر؛ الكويت كويت و الشرطه عراق و برنده آن با لوكوموتيو ازبكستان و برنده مجموع اين مسابقات به گروه سه راه مي‌يابد.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن