تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار خوزستان:خروج از قوانين و مقررات اداري منجر به فساد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار خوزستان:خروج از قوانين و مقررات اداري منجر به فساد مي‌شود
معاون سياسي اجتماعي استاندار گفت: چارچوب‌هاي هر اداره براساس قوانين، مقررات و آيين‌نامه‌هايي تدوين شده و اگر از چهارچوب اين قوانين و مقررات خارج شويم، فساد آغاز مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، فرج‌الله خبير در همايش مبارزه با فساد و ارتقاي سلامت نظام اداري كه ظهر امروز در مجتمع رفاهي حفاري برگزار شد اظهار كرد: اگر دستگاه‌ها وظايف و مسئوليت‌هايي را كه به عهده آن‌ها گذاشته شده است اجرا نكنند؛ نقايص و موانع زيادي در عملكرد اين دستگاه‌ها و ارائه خدمت آن‌ها به مردم به وجود مي‌آيد.

وي با بيان اينكه سازمان‌ها بر مبناي اهداف مختلف تشكيل مي‌شوند تصريح كرد: سازمان‌ها براساس تمركز قدرت و ايجاد امنيت، تمركز ثروت و دارايي در راستاي پيشرفت و توسعه كشور و يا ارائه خدمات بهداشتي و رفاهي به مردم به وجود مي‌آيند.

معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان با بيان اينكه اين دستگاه‌ها بايد براساس نظم اداره شوند عنوان كرد: اگر اين سازمان‌ها براساس نظم به وظايف خود عمل كنند مملكت به خوبي اداره مي‌شود.

وي در اين خصوص اضافه كرد: اگر در اين سازمان‌ها و ادارات نظم وجود نداشته باشد در ارائه خدمت به مردم مسائل و مشكلاتي به وجود مي‌آيد.

خبير خاطر نشان كرد: زماني كه به فلسفه وجودي سازمان‌ها بي‌توجهي شود در نتيجه سرمايه‌هاي ملي به هدر مي‌رود، در مردم نارضايتي به وجود مي‌آيد و در ‌‌نهايت اركان حكومت به خطر مي‌افتد.

وي با بيان اينكه چهارچوب‌هاي هر اداره براساس قوانين، مقررات و آيين نامه‌هايي تدوين شده است اظهار كرد: اگر از چارچوب اين قوانين و مقررات خارج شويم فساد آغاز مي‌شود.

معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان در زمينه مبارزه با فساد ادارات و ارتقاي سلامت نظام اداري اذعان كرد: باور عميق كارگزاران با اجراي صحيح قوانين، نظارت بي‌وقفه دستگاه‌هاي نظارتي و رسانه‌هاي متعهد، افزايش آگاهي مردم درباره چگونگي دريافت خدمت از كارگزاران از مواردي است كه در مبارزه با فساد اداري بايد به كار گرفت.

وي با اشاره اينكه با كاستي زيادي مواجه هستيم و حقوق كاركنان جوابگوي هزينه‌هاي زندگي آن‌ها نيست بيان كرد: بايد تلاش شود محيط مناسب و فضاي درستي براي ارائه خدمت به مردم فراهم شود.

انتهاي پيام/72011/ت30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن