تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست دفتر نظارت شوراي نگهبان در كوهبنان:بازرسان شوراي نگهبان همواره در پرتو منويات رهبري حركت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست دفتر نظارت شوراي نگهبان در كوهبنان:بازرسان شوراي نگهبان همواره در پرتو منويات رهبري حركت مي‌كنند
سرپرست دفتر نظارت شوراي نگهبان در كوهبنان گفت: بازرسان شوراي نگهبان همواره در پرتو منويات رهبري حركت مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كوهبنان، رضا توكلي عصر امروز در همايش فصلي اعضاي دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان كوهبنان، اظهار داشت: بازرسان و ناظران شوراي نگهبان همواره در پرتو منويات مقام معظم رهبري حركت مي‌كنند.

وي افزود: نخستين همايش ناظران، سرناظران و بازرسان انتخابات شهرستان كوهبنان پس از برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را در حالي برگزار مي‌كنيم كه اين انتخابات به فرموده مقام معظم رهبري نماد حماسه سياسي در كشور بود.

سرپرست دفتر شوراي نگهبان كوهبنان ابراز داشت:‌ مردم با حضور گسترده خود در انتخابات بار ديگر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي را در جهان به نمايش گذاشتند و زمينه ذلت و خواري كساني را رقم زدند كه از ماه‌ها قبل با تبليغات گسترده در شبكه‌ها و خبرگزاري‌هاي وابسته به خود بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات مي‌كوبيدند.

توكلي بيان داشت: دفتر نظارت شوراي نگهبان و اعضاي اين دفتر همواره در راستاي منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري گام برداشته‌اند تا انتخاباتي آرام و بي‌دغدغه را برگزار كنند،‌ زيرا نظارت بر انتخابات كاري بسيار دقيق و حساس است و با حق‌الناس سر و كار دارد.

وي تصريح كرد: مردم در روز انتخابات با مراجعه به شعبه‌هاي اخذ رأي و حضور در كنار صندوق‌ها آراي خود را به ناظران امين مي‌سپارند و با خيال و فكر آرام به امور روزانه خود مشغول مي‌شوند.

اين مسئول يادآور شد: جاي بسي افتخار است كه در جريان برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در هيچ يك از حوزه‌هاي انتخابات كوهبنان هيچ گونه مشكلي را شاهد نبوديم و تا پايان اخذ رأي و شمارش آرا شكايتي مبني بر كوچك‌ترين تخلف دريافت نشد، زيرا انتخابات با توجه به ناظراني امين در شهرستان كوهبنان در كمال آرامش برگزار شد.

توكلي ابراز داشت: هر سه ماه يك بار همايش فصلي ناظران شوراي نگهبان به منظور برگزاري دوره‌هاي آموزشي ويژه و آگاهي از آخرين دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها برگزار مي‌شود و در اين راستا سعي شده از وجود اساتيد مجرب، ائمه جمعه و مسئولان استان كرمان و شهرستان كوهبنان استفاده شود.

وي اضافه كرد: وجود نيروهاي متعهد و ولايتمدار در كوهبنان كار ما را در برگزاري انتخابات و جذب و سازماندهي نيروهاي مورد نياز آسان كرده است كه اميدواريم اعضاي اين دفتر همانند گذشته در تمام ادوار تاريخ در پرتو منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري حركت كنند و رضايت خداوند را بر رضايت ديگران مقدم بدارند.

انتهاي پيام/80012/ذ30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن