تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803657649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت سياسي امنيتي استاندار گلستان:سلايق شخصي در گزينش دخيل نباشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست معاونت سياسي امنيتي استاندار گلستان:سلايق شخصي در گزينش دخيل نباشد
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: : تفكر حاكم بر گزينش نبايد با اعمال سلايق شخصي همراه باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان علي‎اصغر طهماسبي بعد از ظهر امروز در آيين معارفه سرپرست هسته گزينش استانداري گلستان اظهار داشت: تفكر حاكم بر گزينش نبايد با اعمال سلايق شخصي همراه شده و جزيره‎اي عمل كند زيرا افرادي كه در گزينش حضور دارند وظيفه و رسالت خطير و مهم قضاوت افراد را برعهده داشته و بايد عدل و انصاف را سرلوحه قضاوت افراد قرار دهند.

وي تغيير و تحول را ذات هر دولتي دانست و افزود: پس از خلق حماسه سياسي مردم در خرداد ماه 92 و انتخاب دكتر روحاني با اكثريت آرا، طبعا شاهد تغييراتي در سطوح كلان مديريتي در كشور بوده‎ايم كه اين تغييرات در سطوح استاني و شهرستاني هم در حال اجراست و اميدواريم دوستاني كه بار خدمتگزاري مردم را در نظام مقدس جمهوري اسلامي بردوش دارند، بتوانند اين امانت گرانبها را به منزل مقصود برسانند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان با اشاره به اهميت گزينش در نظام اسلامي يادآور شد: در سال‎هاي آغازين انقلاب شكوهمند اسلامي، حضرت امام خميني (ره) در پي انتصابات و به كارگيري نيرو در دستگاه‎هاي كشوري، لشكري و امنيتي، فرمان شش ماده‎اي را صادر كردند و در بخشي از آن فرمودند، كه ميزان در گزينش بايد حال فعلي افراد باشد.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري هم در بيانات ارزشمندشان بارها بر داشتن نگاه عادلانه و پرهيز از افراط و تفريط در گزينش افراد تأكيد داشته‌اند و چنانچه مجموعه گزينش ما همين بيانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب را سرلوحه كار خويش قرار دهند، قطعا به موفقيت خواهند رسيد.

طهماسبي تأكيد كرد: كساني كه كار حساس و حياتي گزينش را در اختيار دارند بايد همه مردم استان و اقوام و مذاهب را به يك چشم ببينند و طرز تفكر و سليقه شخصي خود را ملاك انتخاب افراد قرار ندهند.

وي خاطرنشان كرد: تمام دوستان اين مجموعه بايد خود را زبان گوياي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانسته و با هم‎افزايي و همگرايي نقاط ضعف را برطرف كرده و كارها را به پيش ببرند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان با قدرداني از فعاليت‎هاي مديران گذشته مجموعه گزينش استانداري گفت: تقاضا و خواسته ما از مديريت جديد اين مجموعه و همكارانشان اين است كه با رعايت اصل شايسته‎سالاري، برنامه‌محور عمل كنند و سند جامع گزينش و افق ديد داشته باشند.

*مبناي گزينش بايد حفظ آبرو و صيانت از افراد باشد

مديركل حوزه استاندار گلستان نيز در اين مراسم گفت: حفظ آبرو، امانتداري و صيانت از افراد بايد مبناي كار هسته گزينش باشد.

‌سيدرمضانعلي حسيني ‌با بيان اهميت گزينش در سازمان‎ها اظهار داشت: گزينش بحث انتخاب افراد نيست بلكه شما در گزينش در موضع و موقعيتي قرار مي‎گيريد كه بايد افراد را قضاوت كنيد.

وي تصريح كرد: قضاوت در حوزه گزينش شاخصه‎هايي دارد كه در كلام ائمه اطهار (ع)، سيره نبوي و فرهنگ علوي ساري و جاري است و پس از پيروزي انقلاب اسلامي هم حضرت امام خميني ( ره) با صدور فرمان شش ماده‎اي در سال 1361 و مقام معظم رهبري بارها در بياناتشان اين شاخصه‎ها را مشخص كرده‎اند.

مديركل حوزه استاندار گلستان با بيان اهميت تحقيق ميداني در گزينش افراد خاطرنشان كرد: بايد در انتخاب طرف مشورت دقت زيادي به خرج داد و تحقيق از افرادي صورت پذيرد كه داراي شايستگي اخلاقي و اهل صداقت باشند تا اطلاعات جمع‎آوري شده از نيروهاي گزينش، اطلاعاتي نباشد كه از افراد مغرض و داراي غرض شخصي جمع‎آوري شده باشد تا خداي نكرده حقي از كسي پايمال نشود.

حسيني در پايان از تلاش‎هاي مديران پيشين هسته گزينش استاندار قدرداني كرد و براي حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني به عنوان سرپرست هسته گزينش ارزوي توفيق روزافزون در سمت جديد كرد.

در اين آيين حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني با حكمي از سوي استاندار گلستان به عنوان سرپرست هسته گزينش استانداري معرفي شد.

گفتني است با صدور حكم مسئول سرپرست جديد هسته گزينش استانداري گلستان از سوي استاندار، نخستين كارمند وزارت كشوري در استانداري گلستان ابلاغ مسئوليت گرفت.

در حكم حسن صادقلو استاندار گلستان به حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني سرپرست جديد هسته گزينش آمده است: باتوجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالي، به موجب اين ابلاغ با حفظ پست به سمت سرپرستي هسته گزينش منصوب مي‎شويد.

در ادامه اين حكم آمده است: اميد است با اتكال به خداوند متعال در راستاي برنامه‎هاي دولت تدبير و اميد، با استفاده از ظرفيت‎هاي لازم در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت قانون‎مداري و اعتدال، در جهت دستيابي به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسامي موفق و مويد باشيد.

حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني متولد سال 1346 داراي مدرك تحصيلي دانشگاهي فوق‎ليسانس علوم سياسي و مدرك تحصيلي حوزوي خارج فقه و اصول است.

وي كارمند رسمي وزارت كشور با 15 سال سابقه خدمت و استاد دانشگاه به مدت 10 سال در دانشگاه‎هاي قم و گلستان است.

انتهاي پيام/2307/غ40

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن