تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل امور روستايي استانداري اردبيل:روستاها به امكانات مقابله با بحران‌ها تجهيز مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل امور روستايي استانداري اردبيل:روستاها به امكانات مقابله با بحران‌ها تجهيز مي‌شوند
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اردبيل گفت: روستاهاي استان اردبيل براي مقابله با بحران‌ها و حوادث غيرمترقبه به تجهيزات و امكانات مناسب مجهز مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، نصيب نجفي عصر امروز در جلسه بررسي مشكلات دهياري‌هاي عنبران در نمين اظهار داشت: با توجه به اينكه بيشترين حوادث ناگوار نظير زلزله، آتش‌سوزي، تندباد و حوادث قهري در مناطق روستايي و كم برخوردار اتفاق مي‌افتد به همين منظور تصميم گرفتيم تجهيزات و امكانات موجود در روستاها را ارتقا داده و آبادي‌ها را در مقابل بحران‌ها آماده و مهيا كنيم.

وي از افزايش ضريب آمادگي در روستاهاي اين استان براي رويارويي با بحران‌هاي احتمالي خبر داد.

نجفي افزود: در مرحله اول دهياران بايد بازگشايي معابر داخل روستاهاي محروم استان با هدف ايجاد سهولت در رفت و آمد ماشين‌هاي سنگين هنگام وقوع بحران‌هاي احتمالي را در اولويت قرار بدهند.

اين مسئول نسبت به حل مشكلات اساسي برخي روستاهاي استان قول مساعد داد و تصريح كرد: قرار است با همكاري مسئولان استاني و وزارت كشور برخي از تجهيزات و امكانات دهياري‌ها تأمين شده و در اختيار آنها قرار گيرد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: در كنار اين امر با همراهي دهياري‌ها و شوراهاي اسلامي روستا بحث مقاوم‌سازي خانه‌ها و ارتقاي آمادگي مردم در مقابله با حوادث و اتفاقات ناگوار در دستور كار قرار گرفته به طوريكه سعي مي‌شود تا حد امكان با پيشگيري‌هاي اوليه جلوي آسيب‌ها و خطرات احتمالي گرفته شود.

نجفي اضافه كرد: در سال‌هاي اخير اقدامات خوبي با محوريت مقاوم‌سازي واحدهاي مسكوني و پوشش بيمه‌اي اراضي زراعي و باغي در مناطق روستايي انجام شده تا روستاييان با تلفات و آسيب‌هاي كمتر در آبادي‌هاي خود مشغول توليد و فعاليت باشند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اردبيل در ادامه بيان كرد: نگاه درست و همراه با برنامه‌ريزي صحيح به توسعه روستاها مي‌طلبد تا با تزريق اعتبارات مناسب بتوانيم در قالب طرح هادي و عمران روستايي بسياري از زمينه‌هاي خدماتي و رفاهي را ارتقا بخشيم.

مسئولان و دهياران عنبران نيز در اين جلسه گزارشي از روند اجرايي پروژه‌هاي عمراني دهياري‌هاي تابعه اين بخش ارائه كردند.

در اين جلسه اعلام شد امسال براي احداث ساختمان دهياري روستاهاي عنبران عليا و ميرزانق 450 ميليون ريال، براي تعريض راه و احداث ديوار حايل در عنبران عليا 90 ميليون ريال، براي حذف پيچ‌هاي خطرناك روستاي ميناباد 250 ميليون ريال و احداث دو دهانه پل در روستاي جيد 250 ميليون ريال از اعتبارات داخلي دهياري‌هاي منطقه هزينه شده است.

انتهاي پيام/62003/ك30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن