تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري امور به بخش خصوصي مانعي بر ارائه خدمات مطلوب نيست/ فعاليت 443 دفتر پيشخوان روستايي در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واگذاري امور به بخش خصوصي مانعي بر ارائه خدمات مطلوب نيست/ فعاليت 443 دفتر پيشخوان روستايي در همدان
همدان-خبرگزاري مهر: معاون توسعه مديريت ومنابع انساني استاندار همدان با بيان اينكه واگذاري امور به بخش خصوصي مانعي بر ارائه خدمات مطلوب نيست، گفت: واگذاري خدمات دولتي به بخش خصوصي نبايد موجب كوتاهي در تكريم ارباب رجوع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قياسي ظهر سه شنبه در كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان همدان اظهار داشت: با توجه به اينكه خدمات دولتي در حوزه پست به دفاتر پيشخوان واگذار شده و بخش خصوصي مسئول ارائه خدمات به مردم است نبايد در تكريم ارباب رجوع كوتاهي شود.

وي با تاكيد بر اينكه برخورد و فضاي مناسب از جمله مواردي است كه بايد در دفاتر پيشخوان خصوصي رعايت شود، عنوان داشت: خدمات دولتي پست و ثبت احوال به دفاتر پيشخوان خصوصي واگذار شده و نبايد در ارائه خدمات به ارباب رجوع كوتاهي شود.

معاون توسعه مديريت ومنابع انساني استاندار همدان ادامه داد: با واگذاري خدمات پستي و ثبت احوال به دفاتر پيشخوان خصوصي بايد انجام خدمات بهتر شده و به نوعي شرايط ارائه خدمات بهتر و سريعتر از قبل اجرا شود تا مردم احساس خلا در اين مورد نداشته باشند.

443 دفتر پيشخوان روستايي و 130 دفتر پيشخوان شهري در استان همدان فعال است

دبير كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان همدان نيز در اين جلسه بيان داشت: در حال حاضر 443 دفتر پيشخوان روستايي و 130 دفتر پيشخوان شهري در استان همدان فعال است كه خدمات مختلف پستي و ثبت احوال را انجام مي دهند.

عباس صادقي افزود: در چهار سال گذشته 15 دفتر پيش خوان به دفاتر پيش خوان استان همدان افزوده شده و اين دفاتر در دولت نهم تشكيل شده و هر استاني ظرفيت خاصي را براي تشكيل اين دفاتر دارد.

وي با بيان اينكه پرداخت قبوض بايد از طريق اين دفاتر انجام شود، عنوان داشت: برخي از دفاتر پيشخوان با خصوصي شدن تنها اقدام به فروش يك نوع سيم كارت كرده و از فروش سيم كارت هاي ديگري خود داري مي كنند كه باعث به وجود آمدن برخي مشكلات مي شود.

دبير كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان همدان ابراز داشت: در حال حاضر برخي خدمات پستي مانند پرداخت قبوض آب و برق و گاز در اين دفاتر انجام مي شود كه هر دفتر نيز بر اساس ارائه خدمات مبلغي را دريافت مي كند.

صادقي با بيان اينكه ارائه خدمات ثبت احوال نيز در اين دفاتر انجام مي شود، اظهار داشت: در انجام خدمات پستي و ارسال مدارك از سوي دفاتر پيشخوان دولت به ادارات ثبت احوال قرار شده كه مرسولات به طور پست سفارشي انجام مي شود.

ارائه خدمات ثبت احوال در 13 دفتر پيشخوان استان همدان

وي با بيان اينكه در اين زمينه براي ماليات بر ارزش افزوده مبلغ دو هزار و 700 تومان علاوه بر مبلغ كارمزد خدمات مصوب شده است، بيان داشت: دفاتر پيشخوان بايد اين بسته ها را به طور پست سفارشي ارسال كنند و خدماتي مانند تعويض شناسنامه و يا فقدان شناسنامه و كارت ملي بايد به طور پست سفارشي انجام شود.

دبير كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت استان همدان در مورد جابه جايي مكاني دفاتر پيشخوان گفت: اگر دفتر پيشخواني قصد جابه جايي داشته باشد بايد با رعايت فاصله از دفتر پيشخوان ديگر و درخواست اجازه از پست اين كار را انجام دهد.

مدير كل اداره پست استان همدان نيز در اين كارگروه اظهار داشت: در حال حاضر در 13 دفتر پيشخوان استان همدان خدمات ثبت احوال نيز انجام شده و علاوه بر ارائه خدمات پستي خدمات مختلف ثبت احوال مانند تعويض شناسنامه و غيره نيز انجام مي شود.

حميد بهنامي بيان داشت: به رغم توسعه الكترونيكي سال گذشته 34 ميليون تراكنش در استان انجام شده كه نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

كد خبر: 2192676

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۴:۴۷

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن