تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر موش مرده تهراني 120 هزار تومان مي ارزد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هر موش مرده تهراني 120 هزار تومان مي ارزد!
رئيس كميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي شهر تهران در حاشيه نشست امروز شورا اعلام كرد براي از بين بردن هر موش در تهران، 120 هزار تومان هزينه مي شود.

به گزارش خبرآنلاين؛ رحمت الله حافظي در گفتگو با خبرنگاران تاكيد كرد: مجموع بودجه هايي كه براي تحقيقات، اجراي تله گذاري، عقيم سازي و ساير روشهاي امحاي حيوانات موذي از جمله موش در تهران انجام مي شود را كه بر تعداد سالانه امحاي موشها در تهران تقسيم كنيم، عدد 120 هزار تومان به دست مي آيد، يعني هر موش مرده در تهران، 120 هزار تومان خرج روي دست شهروندان مي گذارد.

اين پزشك متخصص در ادامه گفت: "به نظر مي رسد رفتارهاي اشتباه شهروندان از جمله ريختن پسمانده غذاها به خصوص فست فودها در جوي آب و معابر، باعث مي شود روشهاي شهرداري براي امحاي حيوانات موذي، پاسخ ندهد، زيرا كافي است موشي كه با تله گذاري، مسموم شده است، بخشي از سبزيجات تازه دور ريخته شده توسط مغازه داران را بجود تا اثر سم خنثي شود."

رئيس كميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي شهر تهران توصيه كرد: "به شهرداري اعلام كرده ايم بهتر است روشهاي علمي تري را براي امحاي حيوانات موذي در پيش گيرد، زيرا روشهاي فعلي بسيار گران و ناكارامد است.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن