تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بابک زنجانی باید 17 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بازگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بابک زنجانی باید 17 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بازگرداند
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت که با توجه به عدم قرارداد منعقد شده بابک زنجانی با تامین اجتماعی، 17 هزار میلیارد تومانی که به عنوان چک تضمین و پشتیبان به تامین اجتماعی داده شده است باید برگردانده شود.
آفتاب: مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از اینکه بابک زنجانی بدهی‌های خود به وزارت نفت به دلیل فروش فرآورده‌های نفتی را بازگرداند تنها پرونده موجود از او در کمیسیون اصل 90 پرونده مربوط به تأمین اجتماعی است.


وی اضافه کرد: بعد از گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی موضوع چک بابک زنجانی به مبلغ 17 هزار میلیارد تومان به این کمیسیون برای بررسی ارجاع شد.


وی افزود: آقای بابک زنجانی چک تضمینی برای انجام قراردادی به مبلغ 17 هزار میلیارد تومان از تامین اجتماعی گرفته است که با توجه به اجرایی و عملیاتی نشدن این قرارداد باید این میزان به تامین اجتماعی بازگرداند میزانی که مبلغ نفت نبوده و چک تضمینی است.


سخنگوی کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: با توجه به اینکه قرارداد منعقد شده اجرایی و عملیاتی شده است و حتی یک ریال نیز پرداخت نشده است بنابراین هیچ تفاهم‌نامه‌ای عملیاتی نشده است پس باید آقای بابک زنجانی آن 17 هزار میلیارد تومانی را که به عنوان پشتیبانی گرفته است را به تأمین اجتماعی بازگرداند.






تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن