تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرانچار اهل تحريك كردن كسي نيستترابيان: قرار گرفتن در گروه مرگ از بدشانسي ما است/بايد نمايندگان ليگ قهرمانان با فدراسيون به تعامل برسند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كرانچار اهل تحريك كردن كسي نيستترابيان: قرار گرفتن در گروه مرگ از بدشانسي ما است/بايد نمايندگان ليگ قهرمانان با فدراسيون به تعامل برسند
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: قرار گرفتن ما در گروه مرگ در ادامه بدشانسي‌ها است كه البته سپاهان هميشه مقابل تيم‌هاي خوب عملكرد بهتري داشته است.


محمد ترابيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد قرار گرفتن سپاهان كنار الهلال عربستان، السد قطر و الاهلي امارات در گروه مرگ گفت: اين هم از بدشانسي ماست البته سپاهان هميشه نشان داده با تيم‌هاي بزرگ بازي‌هاي بهتري انجام مي‌دهد و گروه براي ما چندان اهميتي ندارد.

وي افزود: اميدواريم امسال بتوانيم نتايج خوبي كسب كنيم هرچند در گروه سختي قرار گرفتيم اما تيم‌هاي عربي معمولا روي بازيكنان خارجي متكي هستند و وقتي يك بازيكن را از دست بدهند دچار مشكل مي‌شوند. شما مي‌بينيد الاهلي عربستان كه دو سال ما را اذيت كرد اكنون اصلا در مسابقات حضور ندارد. اميدواريم تيم ما به شرايط خوب گذشته بازگردد و بتوانيم با جذب يكي دو بازيكن خوب خارجي و بازگشت مصدومان شرايط خوبي را رقم بزنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در ادامه يادآور شد: انشاءالله حداكثر تا يك ماه ديگر جواهير سوكاي و محرم نويد‌كيا به تيم ملحق مي‌شوند و مي‌توانيم شرايط بهتري داشته باشيم. در سال جديد با بدشانسي‌هاي زيادي دست به گريبان بوده‌ايم. ابتدا محرم نويد‌كيا جراحي كرد. سپس جواهير سوكاي مصدوم شد. بعد از آن مجتبي جباري با ما همكاري نكرد و در ادامه نيز آرش افشين دچار مشكلات شد. به هر حال در نيم‌فصل دوم بازي‌هاي سختي داشتيم و تاكنون در دو مسابقه به مصاف استقلال و فولاد خوزستان رفتيم كه ديدار‌هايمان با تساوي به پايان رسيده است البته ساير رقيبان نيز شرايط مشابهي دارند. فولاد خوزستان 6 هفته است كه پيروز نشده است. اميدوارم با برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام مي‌شود تا يك ماه ديگر به شرايط خوب خود بازگرديم.

وي افزود: متاسفانه جلو افتادن برنامه‌هاي سازمان ليگ و عدم هماهنگي آن با نقل و انتقالات خارجي باعث شد نتوانيم بازيكن خارجي‌اي جذب كنيم و همچنين زمان بازگشت مصدومانمان نيز به تاخير افتاد.

وي در مورد اختلافي كه بين كارلوس كي‌روش و زلاتكو كرانچار افتاده است خاطرنشان كرد: به هر حال چون در انتقال صحبت‌هاي اين دو مربي مترجم نقش دارد شايد برخي منظور‌ها به طور دقيق انتقال داده نشود. مصاحبه نخست زلاتكو كرانچار كاملا در حمايت از تيم ملي بود. او اعلام كرد از احسان حاج صفي در پست دفاع چپ استفاده مي‌كنم چرا كه در تيم ملي چنين نيازي وجود دارد. اين مسئله كه به عنوان قيام از زبان كرانچار بيان شده است مطمئنا منظور آن قيامي كه در ذهن ما وجود دارد نيست بنده شناخت كاملي از كرانچار دارم و مي‌دانم او مربي بسيار بااخلاقي است و شخصيتي ندارد كه بخواهد كسي را عليه ديگر تحريك كند. واقعا او داراي اخلاق حرفه‌اي است.

ترابيان در مورد اينكه تيم ملي از 20 فروردين اردوهاي خود را آغاز مي‌كند و آيا با وجود شروع ليگ قهرمانان آسيا راضي هستند كه بازيكنان ملي‌پوش خود را در اختيار تيم ملي بگذارند تاكيد كرد: باشگاه استقلال، سپاهان، تراكتور‌سازي و فولاد نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند. بايد برنامه مشخصي براي اين مسئله بريزيم و در جلسه‌اي همراه مسئولان تيم ملي در اين مورد ارزيابي دقيقي داشته باشيم. هر 4 تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا طرفداران زيادي دارد و به همان اندازه كه نتيجه‌گيري‌ تيم ملي اهميت دارد عملكرد اين تيم‌ها نيز براي آنها داراي اهميت است. پس بايد براي اين مسئله در يك جلسه نتيجه خوبي گرفت.

مديرعامل سپاهان در مورد اينكه آيا جذب سرجيو ون‌ديك قطعي است اظهار داشت: اگر اين بازيكن در تست‌هاي پزشكي به صورت كامل تائيد شود با او قرارداد مي‌بنديم. كرانچار اين بازيكن را تائيد كرده است و عملكرد او مورد پسند است. ون‌ديك داراي كفش طلاي ليگ استراليا است و بازيكن بسيار توانمندي است كه انشاءالله در صورت تائيد نهايي جذب تيم ما مي‌شود.

انتهاي پيام/ي

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن