تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان خبر دادفعاليت 80 اكيپ راهداري در جاده‌هاي كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان خبر دادفعاليت 80 اكيپ راهداري در جاده‌هاي كردستان
مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان از فعاليت بيش از 80 اكيپ راهداري در طرح زمستانه امسال در استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، محمدراشد مدرس‌گرجي ظهر امروز در حاشيه برگزاري رزمايش طرح زمستانه پليس در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در سنندج، اظهار كرد: 80 اكيپ، 400 دستگاه ماشين‌آلات در قالب 30 راهدارخانه ثابت و سيار در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعاليت مي‌كنند.

وي تصريح كرد: 20 راهدارخانه از اين تعداد به صورت فعال و 10 راهدارخانه سيار به منظور ارائه خدمات به مردم تعيين و تجهيز شده و در طول اجراي طرح زمستانه امسال انجام وظيفه خواهند كرد.

مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان با بيان اينكه كار راهداران استان از اول آذر در سطح جاده‌ها آغاز شده است، بيان داشت: تاكنون 3 مرحله برف‌روبي در جاده‌ها صورت گرفته و عمليات برف‌روبي در حال حاضر نيز در جاده‌هاي روستايي استان ادامه دارد.

مدرس‌گرجي افزود: به دليل كولاك شديد صبح يكشنبه، راه روستايي 15 روستاي سقز و ديواندره بسته شده كه تلاش براي بازگشايي آن توسط عوامل راهداري ادامه دارد.

وي با بيان اينكه در بحث اعتبارات با بحران مواجه هستيم، گفت: همكاران راهداري ما با تمام وجود زحمت مي‌كشند ولي متاسفانه به دليل كمبود اعتبار نمي‌توانيم پاسخگوي نيازهاي مردم باشيم.

مدير راه اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان نبود سوخت و همچنين نياز ماشين‌آلات به تعميرات را متذكر شد و افزود: ‌به دليل كمبود اعتبار نتوانستيم حقوق همكاران را نيز پرداخت كنيم.

مدرس‌گرجي با بيان اينكه هر ساله با برگزاري مناقصه‌هايي، نگهداري و بازگشايي راه‌هاي روستايي به بخش خصوصي واگذار مي‌شود، تصريح كرد: متاسفانه امسال با وجود برگزاري مناقصه و تعيين پيمانكار به دليل كمبود اعتبار و نقدينگي تاكنون نتوانسته‌ايم پيمانكار را معرفي كنيم.

وي در پايان خواستار تامين هرچه سريع‌تر اعتبارات شد و افزود: اگر در اين راستا چاره‌انديشي‌هاي لازم صورت نگيرد در صورت بارش برف قطعا با مشكل و بحران روبه‌رو خواهيم شد.

انتهاي پيام/79002/ح30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن