تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي:توسعه شهرك صنعتي بناب سرعت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي:توسعه شهرك صنعتي بناب سرعت مي‌گيرد
مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي گفت: با سرازير شدن سرمايه‌گذاران شهرستان بناب به شهرك صنعتي و پايان يافتن ظرفيت آن، شتاب دهي به طرح توسعه اين شهرك صنعتي در دستور كار قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدعلي عسگري ظهر امروز در حاشيه بررسي مشكلات سرمايه‌گذاران بنابي كه با حضور نماينده مردم بناب در مجلس و مدير حقوقي و امور قراردادهاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سالي كه گذشت با وجود عدم تخصيص اعتبارات در سطح استان، از محل اعتبارات داخلي توانسته‌ايم پروژه‌هاي عمراني ويژه‌اي را به سرانجام برسانيم كه يكي از آنها آغاز عمليات عمراني پل ورودي شهرك صنعتي بناب بوده است.

وي افزود: پل ورودي شهرك صنعتي بناب كه يكي از انتظارات مهم سرمايه‌گذاران در اين شهرك صنعتي به شمار مي‌رفت هم اكنون به طول رمپ 420 متر در دو دهنه 20 و 15 متري با ارتفاع 10 متر از روي ريل و در عرض 11 متر در دو باند، با تخصيص اعتباري بيش از 30 ميليارد ريال در حال اجرا است.

عسگري گفت: بيش از 85 درصد عمليات ساخت پل ورودي شهرك صنعتي بناب به اتمام رسيده و اميد است كه به زودي شاهد بهره‌برداري آن باشيم.

فسخ قرارداد زمين‌هاي راكد شهرك صنعتي بناب

مدير حقوقي و امور قراردادهاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در حاشيه اين جلسه

ضمن تقدير از پيگيري‌هاي مجدانه نماينده مردم بناب در خصوص مشكلات سرمايه‌گذاران دستور پيگيري ويژه حل مشكل بوجود آمده در اجراي تصفيه‌خانه و تشكيل جلسه فوق‌العاده حل اختلاف مختص شهرك صنعتي بناب براي فسخ قرارداد زمين‌هاي راكد در اين شهرك صنعتي صادر شد.

محمدصادق محمدياري اذعان داشت: در خصوص توسعه شهرك صنعتي بناب نيز با توجه به مصوبه موجود ، قول مساعد بر پيگيري و شتاب دهي سير مراحل قانوني لازم براي تملك اراضي مورد نياز داد.

انتهاي پيام/60001/ن۳۰

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن