تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818771640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به منظور تلاش براي تقويت روابط دو كشوراليوم السابع: هيئت مردمي ۴۰ نفره مصري امروز عازم تهران مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور تلاش براي تقويت روابط دو كشوراليوم السابع: هيئت مردمي ۴۰ نفره مصري امروز عازم تهران مي‌شود
هيئت مردمي ۴۰ نفره‌اي متشكل از مقامات سياسي مصر، روزنامه‌نگاران و تعدادي از جوانان انقلابي امروز به منظور تقويت روابط ايران و مصر عازم تهران مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس پايگاه خبري «اليوم السابع»، گزارش داد كه امروز سه شنبه هئيتي 40 نفره متشكل از مقامات سياسي مصري، روزنامه نگاران و تعدادي از جوانان وابسته به جريان‌هاي انقلابي به منظور تقويت روابط تهران و قاهره عازم ايران مي‌شوند.

اين هئيت به رياست «صلاح الدين دسوقي» معاون دبيركل «تجمع عربي براي حمايت از مقاومت» تلاش خواهد كرد با تلاش‌هاي ديپلماتيك مردمي تلاش‌هاي كشور در زمينه ديپلماسي رسمي را تقويت كند.

«جمال زهران» استاد علوم سياسي و معاون رئيس حزب الوفد اعلام كرد كه اين سفر با ابتكار عمل تجمع عربي براي حمايت از مقاومت در قاهره و كميته ملي تغيير به منظور هماهنگ كردن تلاش‌هاي ايران و مصر در مقابله با خطراتي كه كشورهاي منطقه‌ را تهديد مي‌كند صورت گرفته است.

روابط ايران و مصر به ويژه بعد از انقلاب سال 2011 اين كشور بهبود يافته است و «محمد مرسي» اولين رئيس جمهور مصر بود كه بعد از چند دهه از روابط نه چندان قوي براي شركت در اجلاس جنبش عدم تعهد به ايران سفر كرد.

انتهاي پيام/ر

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن