تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819209346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش احمد الجربا براي به پايان رساندن ماموريت سوخته ضد ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تلاش احمد الجربا براي به پايان رساندن ماموريت سوخته ضد ايراني
در حالي كه رهبران و سران با سابقه عرب توان مقابله با ايران را نداشته و مدام از توان و قدرت ايران مي‌گويند رييس تازه به دوران رسيده مخالفان استانبول نشين سوري در سفري دوره‌اي به كشورهاي عربي به زعم خود تلاش مي‌كند تا روابط اين كشورها با ايران را تخريب كند.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شبكه العالم، احمد عاصي الجربا كه پس از سفر به مصر و كويت اكنون تلاش مي‌كند تا به ديگر كشورهاي عربي سفر كند، تلاش مي‌كند تا ماموريتي سوخته را به پايان ببرد كه بر اساس آن، اين كشورها بتوانند رايزني و چانه زني بيشتري براي سهم ائتلاف استانبول در نشست ژنو2 داشته باشند. در همين حال گفته مي‌شود كه الجربا توافق هسته‌اي ايران و 1+5 را به عنوان تهديدي براي كشورهاي عربي مي‌داند.

مخالفان سوري از جمله احمد الجربا به همراه عربستان و اسرائيل به شدت از پيامدهاي بهبود روابط ايران و آمريكا و توافق هسته‌اي اين كشور با پنج بعلاوه يك نگران هستند. مخالفان سوري معتقدند اين تحولات تاثير مستقيمي بر موقعيت از پيش مستحكم شده ايران در منطقه مي‌گذارد.

احمد الجربا روز يكشنبه در گفتگو با شبكه تلويزيوني اسكاي نيوز عربي مدعي شده هرگونه گشايش در وضعيت ايران باعث تحكيم مناسبات منطقه‌اي اين كشور و لاجرم تقويت بشار اسد و حزب الله خواهد شد.

در همين حال منابع مطلع به شبكه العالم گفتند كه عربستان سعودي با فشار بر كشورهاي عربي از آنها خواسته است تا براي تقويت روحيه مخالفان سوري به خصوص ائتلاف ملي در آستانه نشست ژنو2 از جربا استقبال سياسي كرده و با وي در عالي‌ترين سطوح ملاقات كنند. بر اساس گفته اين منابع برخي از كشورهاي عربي تاكنون حاضر به پذيرش اين ديكته سران رياض نشده‌اند و به همين دليل سفر جربا پس از كويت و مصر تاكنون ناكام مانده است.

انتهاي پيام /

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن