تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820265952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوب است حالا به ايراني‌هاي مقيم خارج توجه مي‌شود اسكندريان: چرا وقتي از ايران رفتم ديگر به تيم ملي دعوت نشدم ؟!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خوب است حالا به ايراني‌هاي مقيم خارج توجه مي‌شود اسكندريان: چرا وقتي از ايران رفتم ديگر به تيم ملي دعوت نشدم ؟!
آندرانيك اسكندريان، مدافع تيم ملي در جام جهاني 1978 آرژانتين و بازيكن سابق باشگاه استقلال درباره حضور ايران در جام جهاني 2014برزيل و همگروه‌هاي ايران در جام جهاني گفت: «بازي سخت ما با آرژانتين است. موفقيت در فوتبال امروز بستگي مستقيم به آمادگي بازيكنان دارد. البته خيلي مشكل است بگويم بازي چه مي‌شود و چه نتايجي در گروه مي‌گيريم.» اسكندريان كه با اصول حرفه‌اي فوتبال به خوبي آشنا است نقش كارلوس كروش را در موفقيت تيم ملي ايران بسيار موثر دانست و ادامه داد: «نقش مربي تيم ملي در اين مقطع اهميت زيادي دارد. اگر بتوانيم با كشورهاي همسايه تيم‌هاي همگروه مان بازي كنيم خيلي خوب مي‌شود. ما از نظر استعداد غني هستيم. نمي دانم برنامه فدراسيون ايران چيست ولي ديدم كشورهاي بزرگ جهان چه برنامه ريزي خوبي براي حضور در جام جهاني دارند و از سه ماه قبل بر اساس نيازهايشان بازي‌هاي تداركاتي را مي‌چينند.» اسكندريان پيغام مهمي براي فوتباليست‌هاي ايراني دارد: «من اگر خوشبين باشم مي‌توانم بگويم تيم ملي صعود مي‌كند. نمي‌خواهم بدبين باشم و شخصا فكر مي‌كنم تيم ملي مي‌تواند به دور دوم برود.» اسكندريان از تجربه بازي با نيجريه هم حرف‌هايي زد:«من يك بار با نيجريه بازي كردم. فكر مي‌كنم در مسابقات ارتش‌هاي جهان در آلمان بود كه با اين تيم بازي كردم. بازيكنان نيجريه فيزيكي و تكنيكي هستند. الان هم خيلي نسبت به گذشته پيشرفت كرده‌اند و تيم خوبي هستند.»
اسكندريان درباره اينكه كارلوس كروش از مهرداد بيت آشور، بازيكن ايراني شاغل در ليگ آمريكا دعوت كرده است و اينكه آيا از او شناخت دارد يا نه مي‌گويد: «بيت آشور را مي‌شناسم. او بازيكن خوبي است و استعداد زيادي دارد. اگر ايران او را دعوت نمي‌كرد در تيم ملي آمريكا بازي مي‌كرد. اين كار بسيار خوبي بود كاري كه حداقل براي من انجام نشد و وقتي پس از جام جهاني 78 آرژانتين، ايران را ترك كردم فراموش شدم و ديگر به تيم ملي دعوتم نكردند. براي من هميشه اين سوال وجود داشته كه چرا به تيم ملي دعوت نشدم.»

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن