تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات در شركت مناطق نفتخيز جنوب/ موسوي به مارون رفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تغييرات در شركت مناطق نفتخيز جنوب/ موسوي به مارون رفت
اهواز - خبرگزاري مهر: در ادامه تغييرات مديريتي در شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، در حكمي از سوي مديرعامل اين شركت، سيدعبدالله موسوي به عنوان مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون منصوب شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حميد بورد در اين حكم با برشمردن مهمترين اولويت ها و مسئوليت هاي مديرعامل جديد شركت نفت و گاز مارون، از زحمات حميد دريس در مدت فعاليت در اين سمت قدرداني كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد عبدالله موسوي مدير مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب بود كه يك معاونت كليدي در اين شركت به شمار مي رود و طرح هاي بي شماري را به منظور توليد و استخراج نفت و همچنين برخي طرح هاي عام المنفعه را در دستور كار دارد.

موسوي همچنين پيش از اين مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري به مركزيت اميديه بود كه در مدت حضور تقريبا طولاني خود در اين سمت، عملكردي مناسب از خود ارائه كرد.

مديرعامل سابق شركت بهره برداري مارون نيز حميد دريس بود كه با حكمي از سوي مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب به عنوان مدير امور فني اين شركت منصوب شد.

مديريت امور فني يكي از مديريت هاي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه مسئوليت برنامه ‌ريزي توليد از ميدانهاي نفت و گاز و نظارت صحيح و دقيق بر عمليات مرتبط با تحقق برنامه هاي توليد و توسعه ميدان ها را بر عهده دارد.

راهبرد كلان در اين مديريت برنامه ريزي براي كسب اطلاعات و تدوين برنامه ‌هاي مطالعات زمين شناسي و مهندسي مخازن و توسعه و توليد نفت و گاز و تزريق گاز و تدوين و اجراي برنامه هاي بلند مدت و كوتاه مدت حفاري چاه هاي نفت و گاز است.

حميد بورد مديرعامل فعلي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب نيز قبل از انتصاب به اين سمت، مدتي به عنوان شركت بهره برداري نفت و گاز مارون مشغول فعاليت بود كه اين امر نشان مي دهد شركت بهره برداري مارون به نوعي يك سكوي پرتاب براي مديران نفتي در جنوب به شمار مي رود.

شركت بهره برداري نفت و گاز مارون يكي از پنج شركت بهره برداري تابع شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه راهبري عمليات توليد از ميدان هاي مارون، كوپال و شادگان در استان خوزستان را برعهده دارد.

همچنين در حكمي از ديگر سوي مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، حميد راكي به عنوان سرپرست مديريت مهندسي و ساختمان اين شركت منصوب شد. راكي پيش از اين به عنوان معاون خدمات فني مديريت مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب فعاليت داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مديريت مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با معاونت هاي طرح هاي نفت و گاز، طرح هاي عمده، راه و ساختمان، خدمات فني و خدمات پشتيباني، انجام تمام امور زيربنايي اين شركت اعم از راه و ساختمان، تاسيسات نفت و گاز و تاسيسات جنبي را در قالب اجراي پروژه هايي كه از لحاظ كميت، پيچيدگي و وسعت كار در سطح شركت ملي نفت ايران كم نظير است، به عهده دارد.

شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با ظرفيت توليد بيش از سه ميليون بشكه نفت، بزرگترين شركت توليد كننده نفت كشور و يكي از بزرگترين شركت هاي نفتي منطقه خاورميانه است. اين شركت علاوه بر نفت، روزانه 650 ميليون فوت مكعب گاز سبك توليدي كارخانه هاي گاز و گازمايع اين شركت به شركت ملي گاز ايران و 62 هزار بشكه مايعات گازي به شركت ملي پتروشيمي بندرامام (ره) تحويل مي شود.

شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با راهبري بيش از 60 ميدان هيدروكربوري در گستره اي افزون بر 400 هزار كيلومتر مربع و پنج استان از بوشهر تا شمال خوزستان، حدود 80 درصد نفت خام و 16 درصد گاز كشور را توليد مي كند.

كد خبر: 2192300

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۸ - ۲۱:۵۸

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن