تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805472023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساوه شمشكي پاسخ انتقادات را دادآقاي پيشكسوت! اگر با من مشكل داري به خواهرزاده‌ات رحم كن/ هنوز كناره‌گيري نكرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ساوه شمشكي پاسخ انتقادات را دادآقاي پيشكسوت! اگر با من مشكل داري به خواهرزاده‌ات رحم كن/ هنوز كناره‌گيري نكرده‌ام
رئيس فدراسيون اسكي گفت: پيشكسوتي كه خود را پير اسكي مي‌داند 20 سال است كه با من مشكل دارد اما نمي‌دانم چرا مشكلش با من باعث شده تا به خواهر‌زاده خودش هم توهين كند.


عيسي ساوه ‌شمشكي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص انتقادات يكي از پيشكسوتان اسكي ايران مبني بر اينكه اسكي‌باز ايراني رتبه‌اش در جهان زير 2 هزار نيست، گفت: پيشكسوتي كه خود را پير اسكي مي‌داند 20 سال است كه با من مشكل دارد اما نمي‌دانم چرا مشكلش با من باعث شده تا به خواهر‌زاده خودش هم توهين كند. من براي پيشكسوت اسكي متأسفم كه حتي به خواهرزاده خودش هم رحم نمي‌كند.

وي ادامه داد: محمد كيادربندسري كه خواهرزاده پيشكسوت محسوب مي‌شود در بازي‌هاي آسيايي براي اولين بار سوم شد و رتبه جهاني‌اش هم زير 300 است و خواهش مي‌كنم به حيثيت يك ورزشكار كه براي مملكتش افتخار كسب كرده اينچنين لطمه نزنند.

ساوه شمشكي گفت: آقاي پيشكسوت! زماني كه خودت در المپيك بودي اختلافت با نفر اول 20 ثانيه بود اما اين اختلاف در المپيك 2010 به 8 ثانيه رسيد و همه اين حرف‌ها اسنادش موجود است پس اگر كينه‌توز هستي و با من مشكل داري خواهشاً‌ به ورزشكاران من توهين نكن.3 اسكي‌باز من رتبه‌شان زير 500 جهان است و همين محمد كيادربندسري افتخار اسكي ايران محسوب مي‌شود. پس اگر به من وفا نمي‌كني به خويشاوند خودت توهين نكن.

رئيس فدراسيون اسكي همچنين در خصوص انتقادات حسين كلهر مبني بر اينكه به عنوان يك فرد تحصيلكرده و حاضر در هيئت علمي دانشگاه آزاد، شأن و مقامت كجاي اسكي ايران است، گفت: در پاسخ به وي اين موضوع را يادآور مي‌شوم كه او با اينكه پايش شكسته بود اما براي يك سفر خارجي طوري وانمود كرد كه آسيب نديده است. وي شب قبل از مسابقه به اتاق من آمد و با بازگو كردن مشكلش از من خواست تا در رقابت پيش رو شركت نكنم كه من هم با تقبيح كارش به او گفتم چرا حق يك جوان را خورده است و اصولا چنين فردي كه به خاطر يك سفر خارجي اينچنين مصدوميتش را مخفي مي‌كند چطور دم از هيئت علمي و تحصيلكرده بودن ‌مي‌زند، اسكي‌بازي كه حق يك جوان را مي‌خورد چرا بايد اين حرفها را مطرح كند.

ساوه‌شمشكي با انتقاد از يكي از سايت‌هاي خبري كه اخباري مبني بر الزام پسرش به رقابت‌هاي دانشجويان جهان را منتشر كرده بود،‌ گفت: اسكي‌بازي كه به ايتاليا اعزام شده است حامد كياشمشكي است نه حامد ساوه شمشكي پس پسر من هم محسوب نمي‌شود و تعجب مي‌كنم كه چطور بدون تحقيق اينچنين تهمت مي‌زنند و اميدوارم حداقل براي انتشار چنين اخباري يك تفحص كوچك بكنند.

وي در پايان در مورد اينكه گفته مي‌شود به خاطر عدم صدور مجوز در انتخابات فدراسيون اسكي شركت نخواهد كرد، گفت: از اين موضوع خبر ندارم و تا اين لحظه از انتخابات كناره‌گيري نكرده‌ام.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن