تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جديد دولت براي نظام مالياتي و افزايش سرمايه بانك ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح جديد دولت براي نظام مالياتي و افزايش سرمايه بانك ها
سخنگوي هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي از ارائه برنامه هاي وزارت اقتصاد براي اجراي اقتصاد مقاومتي در سال 93 توسط طيب نيا در هيات رئيسه خبر داد.

عبدالرضا مصري در گفتگو با خبرنگار پارلماني مهر در خصوص جلسه امروز هيات رئيسه مجلس با وزير اقتصاد گفت: جلسه امروز با حضور وزير اقتصاد، رئيس كميسيون اقتصاد، كارشناسان مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

وي ادامه داد: در اين جلسه وزير اقتصاد توضيحاتي در خصوص برنامه هاي دولت در اقتصاد مقاومتي و ادامه اجراي سهام عدالت، اجراي طرح هاي عمراني در سال 93، وضعيت بانك هاي كشور، گزارشي ارائه داد.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: وزير اقتصاد همچنين گزارشي از طرح هاي جديد نظام مالياتي كشور، وضعيت و ارزش صادرات، پيش بيني آينده صادرات و افزايش سرمايه بانك ها ارائه داد.

مصري در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درخصوص اين كه آيا وزير اقتصاد گلايه اي از جلسه ديروز مجلس و كارت زرد نمايندگان به وي نداشته است گفت: نمايندگان مجلس در روز راي اعتماد 260 راي سبز به وزير اقتصاد دادند كه يك كارت زرد آن را باطل نمي كند.

وي در پايان گفت: در مجموع برنامه هاي خوبي براي اداره اقتصاد كشور از سوي وزارت اقتصاد تدوين شده كه اميدواريم اين برنامه ها عملياتي و اجرايي شود.

كد خبر: 2192139

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۸ - ۱۶:۱۹

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن