تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805188221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اين روند برزيل برويم آبروريزي بزرگي مي‌شودپولادي: همه دنبال مسي‌ هستند، آقايان عقب‌تر از اين‌ حرف‌ها هستيم/با اين ليگ و اين برنامه‌ريزي راه به جايي نمي‌بريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با اين روند برزيل برويم آبروريزي بزرگي مي‌شودپولادي: همه دنبال مسي‌ هستند، آقايان عقب‌تر از اين‌ حرف‌ها هستيم/با اين ليگ و اين برنامه‌ريزي راه به جايي نمي‌بريم
مدافع تيم ملي ايران نسبت به روند آماده‌سازي تيم ملي در راه جام جهاني و صحبت‌هايي كه اين روز‌ها در مورد مسي مي‌شود انتقاداتي كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، مهرداد پولادي يكي از بازيكنان تيم ملي و پرسپوليس با اشتباهات برخي افراد دچار مصدوميت بدي شد اما با جراحي‌هايي كه روي پايش انجام شد اين روزها آمادگي كامل خود را براي كمك به پرسپوليس و حتي تيم ملي اعلام كرده است.

خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در اين خصوص صحبت هاي زير را مطرح كرده است:

فارس: حتما مي‌دانيد آرژانتين، نيجريه و بوسني هم‌گروه ما در جام جهاني شدند، نظر شما چيست؟

بله، به نظر من كار بسيار سختي را در جام جهاني داريم و اين گروه مانند گروه‌هاي ديگر بسيار سخت است. روزهاي بسيار سختي در انتظار فوتبال ايران است و ما بايد فكري به حال روزهاي آينده داشته باشيم.

فارس: اما برخي‌ها مي‌گويند صعود مي‌كنيم؟

بالاخره نمي‌دانم يك عده چه احساسي مي‌كنند برخي حرف‌ها را به زبان مي‌آورند و مي‌گويند گروه ما آسان است و حتي شانس صعود داريم. چرا مي‌خواهيم خودمان را گول بزنيم و به دنبال چه هستيم؟

فارس: منظورتان چيست؟

بدون هيچ شكي گروه ما سخت است. نه تنها اين گروه بلكه در هر گروهي كه قرار مي‌گرفتيم كار ما خيلي سخت بود و روزهاي سختي در انتظار فوتبالمان بود حالا اين گروه با گروه ژاپن، كره و يا استراليا فرقي ندارد آن هم با اين شرايط.

فارس: يعني نداشتن بازي تداركاتي؟

اين يكي از موارد است، ما اصلا نمي‌دانيم شرايط فوتبالمان چطور است. مدام منتظريم تا همه چيز درست شود. نمي‌دانيم كي ليگ تمام مي‌شود و كي بازيكنان بايد در اختيار تيم ملي باشند و نمي‌دانيم كجا بايد بازي دوستانه انجام بدهيم. اين شرايط فوتبالمان است. به نظر شما حالا با اين وضعيت مي‌توان در مورد جام جهاني قضاوت كرد؟

فارس: نظر شما چيست؟

حرف زدن درباره صعود صد در صد خنده‌دار است. ما اولا بايد برويم دنبال برنامه باشيم و بدانيم تا خرداد ماه مي‌خواهيم چه كاري انجام دهيم. بايد سختي بكشيم و كار كنيم اما حالا اين كارها را نكرديم برخي‌ها مي‌گويند گروه ما آسان است و هدفمان صعود به مرحله بعد و يا اي كاش در گروه ديگري مي‌افتاديم. من اين را مي‌گويم گروه الان ما بسيار سخت است و اگر غير از اين گروه در گروه ديگري هم مي‌افتاديم همين وضعيت بود. كار سخت است و نگران هستيم.

فارس: نگران كدام موضوع، از نداشتن بازي تداركاتي يا اردوها؟

نگران همه چيز، اگر با اين روند فوتبالمان به جام جهاني برويم فكر كنم ‌آبروريزي بزرگي در انتظار فوتبال ماست، اگر بخواهيم فقط احساسي حرف بزنيم اين اتفاق براي ما مي‌افتد كه واقعا از الان مي‌توانيم اين موضوع را جمع كنيم چون بعدا دير مي‌شود.

فارس: اما خيلي‌ها مي‌گويند از آرژانتين مي‌بازيم و از نيجريه و بوسني نتيجه مي‌گيريم، البته برخلاف نظر شما.

من دلم مي‌سوزد كه اين حرف ها را مي‌زنم. خدايي نكرده قصد تحقير ندارم اما نمي‌دانم بعضي‌ها كه احساسي در اين فوتبال صحبت مي‌كنند به دنبال چه چيزي هستند. چرا نمي‌خواهيم به همه چيز منطقي نگاه كنيم. اگر اين كار را بكنيم هم به خودمان كمك كرده‌ايم و هم به فوتبال ايران.

فارس: منظور شما چيست؟

منظور من اين است كه ما بايد اندازه فوتبالي خود را بدانيم و بعد درباره‌اش حرف بزنيم. مثلا همين بوسني كه برخي‌ها مي‌گويند ما اين تيم را شكست مي‌دهيم. اين به نظر شما يعني چه؟ بوسني تيمي كه دارد در آن آقاي گل دو سال پيش ليگ انگليس را دارد. شما به اين تيم نگاه كنيد متوجه مي‌شويد كه بازيكنانش در كجا فوتبال بازي مي‌كنند. يكي از آنها در رم و ديگري در بوندسليگا بازي مي‌كند اما متأسفانه ما در اين شرايط فقط مي‌آييم و حرف مي‌زنيم و به هيچ عنوان به دنبال اين نيستيم كه برويم مشكلات خود را حل كنيم فقط حرف زدن مشكل و درد ما را دوا نمي‌كند.

فارس: اما همه حرف‌ها اشتباه نيست.

بله من قبول دارم اما بعضي فوتبالي‌ها حرفهايي مي‌زنند كه مي‌خواهند با اين حرف زدن تا فينال جام جهاني بروند. من نظرم در مورد اين افراد است. متأسفانه واقعيت فوتبال ما اين نيست كه بتوانيم اين تيم يا آن تيم را راحت شكست دهيم و به مرحله بعدي جام جهاني برويم. ما بايد بدانيم كه شرايط فوتبال ما چيست.

فارس: پس شما به كي‌روش حق مي‌دهيد؟

من نظر خودم را مي‌‌دهم و سرمربي تيم ملي نظر خودش را. نمي‌شود با ليگي كه الان داريم و با برنامه‌ريزي الان راه به جايي ببريم. من گفتم فقط خدا كند در جام جهاني آبروريزي نشود تا ما تحقير شويم چون واقعا فوتبال ما ضربه بدي مي‌خورد.

فارس: به نظر شما بايد چه كار كنيم؟

بايد بدانيم كه شرايط در جام جهاني مثل بازي با تايلند و كويت نيست و شرايط خيلي سخت‌تر از اين حرفها است. ما مي‌خواهيم با بهترين‌هاي جهان بازي كنيم، كساني كه مجوز حضور در جام جهاني را گرفته‌اند و تيم‌هاي پرقدرتي هستند پس بايد زودتر بجنبيم تا عقب نمانيم.

فارس: قطعا شما هم موافقيد كه كفاشيان به تنهايي نمي‌تواند مشكلات را حل كند؟

من صد در صد اين حرف را مي‌زنم كه همه بايد به فدراسيون فوتبال كمك كنند، اصلا نمي‌دانم چرا فقط كارها گره مي‌‌خورد دولت، مردم و رسانه‌ها دور هم براي كمك جمع مي‌شوند و هميشه اينطور نيست. ما حتي بايد براي يك بازي ساده هم همه دور يكديگر باشيم چرا براي بازي با كويت همه دور هم جمع نمي‌شويم تا به يكديگر كمك كنيم و فقط به دنبال بازي‌هاي بزرگ مثل كره هستيم تا به يكديگر براي موفقيت كمك كنيم. ما هميشه بايد عزم ملي داشته باشيم تا به هدفمان برسيم. شما كره را نگاه كنيد بعد از اينكه از ما باخت آن هم در كشور خودش چند بازي تداركاتي انجام داده اما ما حالا صعود كرده‌ايم و معلوم نيست برنامه‌مان چيست. وقتي كه مي‌خواهيم اوت شويم هميشه دور يكديگر جمع مي‌شويم كه اصلا اين خوب نيست.

فارس: منظورت اين است كه نياز به عزم ملي داريم؟

بله اما نه فقط براي بازي‌هاي بزرگ همه بايد هميشه دور هم جمع شويم و به همديگر كمك كنيم البته بايد به رشته‌هاي ديگر هم كمك شود اما ما الان بايد در بزرگترين فستيوال جهان شركت كنيم، چرا هميشه در دقيقه 90 مي‌خواهيم موفق شويم. ما هميشه بايد پشت همديگر باشيم. كره جنوبي باز هم تكرار مي‌كنم مقابل ما باخت، با يك برنامه‌ريزي خيلي بهتر بازي‌هاي دوستانه بزرگ انجام داده، نقاط ضعف خود را پوشش داد.

فارس: اما بنا بر دلايلي برخي‌ها با تيم ما بازي نمي‌كنند.

من مخالفم، همه چيز كشور ما تحريم نيست. ما به جام جهاني رفته‌ايم الان دولت در ادامه رايزني‌هاي سياسي خود مي‌تواند كمكي هم به تيم ملي فوتبال براي برگزاري بازي دوستانه انجام دهد و رايزني‌هاي لازم را انجام دهد. چه بخواهيم چه نخواهيم فوتبال در زندگي مردم حرف اول را مي‌زند.

فارس:پس ورزش‌ها ديگر چي؟

من به همه آنها احترام مي‌گذارم اما با يك برد در فوتبال ببينيد مردم چند مدت و چطور خوشحال مي‌شوند. چند سال از بازي ايران و استراليا و يك تساوي گذشته است. هنوز در كوچه و خيابان درباره آن بازي حرف مي‌زنند و با آن مساوي مردم زندگي مي‌كنند پس معلوم است مردم فوتبال را دوست دارند و اين زنگ خطري براي ما است. ما شانس آورديم كه بازي با كره را با تلاش بچه‌ها برديم چون پس از آن نه اردو داشتيم، نه بازي. شانس ديگر آورديم كه بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌ها الان برگزار مي شود و ما با تايلند، كويت و يا لبنان بازي مي‌كنيم در غير اين صورت بايد چه كار مي‌كرديم. به نظر من با حرف زدن به هيچ جا نمي‌رسيم و نبايد به دنبال اين باشيم به مردم اطلاعات غلط دهيم.

فارس: اين حرف شما كاملا منطقي است اما مردم دوست دارند ما در جام جهاني زنگ تفريح نباشيم.

بله ما نبايد مردم را الكي از الان خوشبين كنيم كه مي‌خواهيم در جام جهاني برزيل صعود كنيم. مگر چه كاري انجام داده‌ايم؟ در جام جهاني 2006 هم اين اتفاق افتاد. همه مي‌گفتند مكزيك و آنگولا را شكست مي‌دهيم و به مرحله بعدي صعود مي‌كنيم اما هيچ اتفاقي نيفتاد و معادلات بهم خورد. ما نبايد مردم را الكي خوشبين ننيم چون بازي خوب در گرو تمرين و برنامه‌ريزي خوب است اما ما به جاي اينكه بگوييم نياز به برنامه‌ريزي داريم مي‌گوييم مي‌توانيم از گروهمان صعود كنيم. بايد واقع‌بين باشيم.

فارس: درباره همه تيم‌ها و همه چيز حرف زديم غير از آرژانتين.

ما كه نمي‌توانيم خودمان را با آرژانتين مقايسه كنيم. اسم اين تيم رويش است همه به دنبال اين هستند تا نظرات را درباره مسي بپرسند اما آرژانتين كه فقط مسي نيست. آگوئرو، دي ماريا و زابالتا، هر كدام اينها خودشان يك تيم هستند و نتايج را عوض مي‌كنند. قطعا مسي گنده‌تر از اين حرفها است كه ما بخواهيم درباره او حرف بزنيم؟ به جاي اين حرفها بايد براي 6 ماه باقيمانده فكر و چاره‌اي كنيم و آنقدر سعي و تلاش كنيم تا آبروي ما در جام جهاني نرود و آبروريزي شود و بايد از آبروي خودمان به جاي اين حرفها دفاع كنيم اما همه به دنبال صحبت كردن درباره مسي هستيم.

فارس: خيلي دلت پر است آقاي پولادي.

خير من واقعيت را مي‌گويم، ما بايد برويم از آبرويمان دفاع كنيم اما حالا يكي مي‌گويد من مسي را مي‌گيرم يكي مي‌گويد او مسي را مي‌گيرد و خودمان را مي‌خواهيم با آرژانتين، نيجريه و حتي بوسني مقايسه كنيم. ما بايد قبول كنيم عقب هستيم. شما در كل اروپا اگر فوتبال را نگاه كنيد يك بازيكن در يك بازي 11 الي 12 كيلومتر مي‌دود اما در فوتبال ما چقدر است. ما نبايد با شعور و احساسات مردم بازي كنيم و حق اين كار را نداريم. بايد واقعيت را به مردم بگوييم و مردم هستند كه دلشان مي‌سوزد و خدايي ناكرده فردا پس فردا اگر توقعات آنها را بالا ببريم و آبروريزي شود نمي توانيم جواب آنها را بدهيم. من اميدوارم هر چه زودتر با يك عزم ملي به تيم ملي فوتبال ايران در راستاي حضور در جام جهاني كمك كنيم تا انشاء‌الله يك جام جهاني خوب را داشته باشيم اما هيچ چيزي بدون تلاش، كوشش و زحمت به دست نمي‌آيد مخصوصا در جام جهاني.

فارس: بگذريم. از آخرين شرايط خودت براي حضور در تركيب پرسپوليس بگو.

شرايطم خوب است، از امروز يا فردا كارهاي هوازي‌ام را انجام مي‌دهم، بدنم به شرايط ايده‌آل برگشته، گرفتگي‌ها از بين رفته و مشكلي ندارم. براي حضور در مستطيل سبز لحظه‌شماري مي‌كنم.

فارس: نظرت درباره نتايج پرسپوليس چيست؟

5 الي 6 تيم هستند كه در بالاي جدول فاصله نزديكي دارند. همه بازي‌ها حكم فينال دارد فقط بايد به برد فكر كنيم چون با باخت و مساوي در جدول پايين مي‌آييم و ضربه مي‌خوريم. انشاء‌الله بچه‌ها از كرمان هم دست پر به تهران برمي‌گردند. هر بازي براي ما الان حساسيت دارد و ارزش امتيازها بالا است. اميدوارم بتوانيم با نتايج خوب و بردهاي متوالي جاي خود را در بالاي جدول سفت و محكم كنيم.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن